Wanneer zijn die klachten eigenlijk begonnen? Is er een bepaald keerpunt geweest ergens of hebben de klachten zich opgebouwd en zijn ze geëvolueerd tot wat ze nu zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:39 schreef Cupfighter het volgende:
Gezien het de laatste 2 weken erger is geworden ben ik naar de huisarts gegaan, gevraagd om een praktijkondersteuner , hij zou het overleggen of dit mogelijk was met mijn verhaal.
Volgende week telefonisch contact hier verder over
Ik heb ze al best lang, het gaat op en af qua frequentie, het zijn periodes waar het minder gaat waar lastig meetbaar is hoe het komtquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wanneer zijn die klachten eigenlijk begonnen? Is er een bepaald keerpunt geweest ergens of hebben de klachten zich opgebouwd en zijn ze geëvolueerd tot wat ze nu zijn?
ze zouden zo een afspraak in moeten kunnen plannenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:39 schreef Cupfighter het volgende:
Gezien het de laatste 2 weken erger is geworden ben ik naar de huisarts gegaan, gevraagd om een praktijkondersteuner , hij zou het overleggen of dit mogelijk was met mijn verhaal.
Volgende week telefonisch contact hier verder over
Dank je welquote:Op zondag 31 maart 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zouden zo een afspraak in moeten kunnen plannen
en als dat niet mogelijk is dan moeten ze echt wel kijken hoe ze je dan zouden kunnen helpen
vind het heel knap dat je zo doorzet en niet bij de pakken neer gaat zitten
echt vervelend Cfquote:Op zondag 31 maart 2024 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel
Ja het wordt echt erger, ik lees soms dingen terug die ik heb opgeschreven tijdens een aanval( wat niet altijd gebeurd) en dat is vrij ernstig
Ja, maar de kunst is om in mijn eigen ritme te blijven, hoe meer dat verstoord wordt hoe lastiger die aanvallen wordenquote:Op zondag 31 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt vervelend Cf
ervaar je meer druk?
de 3 r'squote:Op zondag 31 maart 2024 20:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja, maar de kunst is om in mijn eigen ritme te blijven, hoe meer dat verstoord wordt hoe lastiger die aanvallen worden
Ja saai maar wel effectiefquote:Op zondag 31 maart 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
de 3 r's
rust
reinheid
regelmaat
lekker ouderwets
Dat is niet zo gekquote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn huidige vriendin kan de aanvallen lastig handelen, vreemd genoeg ontstaat er dan een soort spanning waardoor ik ze meer krijg als we samen zijn,
Kende het nog niet neequote:Op dinsdag 9 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
Ken je the window of tolerance CF?
https://www.victimsa.org/blog/trauma-and-window-of-tolerance
Damn, sterkte!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
Even een aanvulling op gisteren, donderdagnacht heeft mijn vriendin 112 gebeld omdat ik niet meer uit mijn aanval te krijgen was.
In het ziekenhuis hebben ze een kalmerend middel gebruikt waardoor ik er op den duur weer uit kwam, ik moest voor observatie daar blijven en vrijdagochtend bij het ontbijt kreeg ik weer een aanval waar ik gelukkig uit mezelf eruit kwam, gistermiddag mocht ik naar huis
Verdorie CFquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
Even een aanvulling op gisteren, donderdagnacht heeft mijn vriendin 112 gebeld omdat ik niet meer uit mijn aanval te krijgen was.
In het ziekenhuis hebben ze een kalmerend middel gebruikt waardoor ik er op den duur weer uit kwam, ik moest voor observatie daar blijven en vrijdagochtend bij het ontbijt kreeg ik weer een aanval waar ik gelukkig uit mezelf eruit kwam, gistermiddag mocht ik naar huis
Nou ik kreeg het advies naar de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar een GGZ instellingquote:Op zondag 14 april 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie CF
Wat k..
hebben ze ook gevraagd of je hiervoor in behandeling wil ?
Poehquote:Op zondag 14 april 2024 10:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik kreeg het advies naar de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar een GGZ instelling
Vriendin heeft inmiddels de relatie verbroken
Ik ga het overwegenquote:Op zondag 14 april 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Poeh
Heftig
Ik zou toch op zoek gaan CF
Naar een therapeut of iets dergelijks
quote:Op zondag 14 april 2024 10:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik kreeg het advies naar de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar een GGZ instelling
Vriendin heeft inmiddels de relatie verbroken
Conversiestoornis lijkt erg op wat ik hebquote:Op dinsdag 16 april 2024 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]Kut zeg...
![]()
Kan het een PNEA zijn? Moest er even aan denken. Een kennis van me heeft zoiets.
Of een Conversie Stoornis? Gebeurt het bij (hoge) stress?
https://www.dimence.nl/informatie/conversiestoornis
FNS? (https://www.stichtingfns.(...)rtenis%20aantoonbaar.)
Knuffelquote:Op dinsdag 16 april 2024 08:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Conversiestoornis lijkt erg op wat ik heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |