abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2024 @ 19:09:07 #51
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_212167398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Voorheen had ik meerdere aanvallen per dag, nu gemiddeld 1 of 2 keer per week

De laatste maanden lijkt het wat meer toe te nemen, er zijn periodes geweest waarin ik ze gewoon een paar weken niet had
Heb je een idee wat maakt dat ze toenemen
Zijn dit periodes waarin je je zelf ook minder goed voelt ?
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_212167416
quote:
99s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je een idee wat maakt dat ze toenemen
Zijn dit periodes waarin je je zelf ook minder goed voelt ?
Vaak gaat het dan minder goed of heb ik een sterk verlangen naar een relatie dan komt M ook naar voren
pi_212314451
Ik wil toch deze even aanbevelen: https://www.bol.com/nl/nl(...)4_14.16.ProductTitle

Dit is een methode die ik nog niet ben tegengekomen in de GGZ in Nederland maar wat veel herkenning bij me opriep. Staan ook hoofdstukken in over dissociatieve stoornissen.
zelfde als diginoob
pi_212314470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 03:09 schreef diginoob2 het volgende:
Ik wil toch deze even aanbevelen: https://www.bol.com/nl/nl(...)4_14.16.ProductTitle

Dit is een methode die ik nog niet ben tegengekomen in de GGZ in Nederland maar wat veel herkenning bij me opriep. Staan ook hoofdstukken in over dissociatieve stoornissen.
Dank je wel
  woensdag 21 februari 2024 @ 21:15:30 #55
421867 greysbones
pi_212529416
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 04:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel
Hoe gaat het nu?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_212530153
quote:
99s.gif Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu?
Fijn dat je dat vraagt

Wisselend, gisteren bijvoorbeeld ging het heel slecht maar het was ook weer ruim 2 weken geleden dat ik aanvallen gehad heb
Er is ook het een en ander veranderd in mijn privé situatie wat de boel rustiger lijkt te maken
  woensdag 21 februari 2024 @ 22:00:18 #57
421867 greysbones
pi_212530228
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 21:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Fijn dat je dat vraagt

Wisselend, gisteren bijvoorbeeld ging het heel slecht maar het was ook weer ruim 2 weken geleden dat ik aanvallen gehad heb
Er is ook het een en ander veranderd in mijn privé situatie wat de boel rustiger lijkt te maken
balen dat gisteren een slechte dag was
heb je al besloten of je er wat mee wilt gaan doen?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_212530245
quote:
99s.gif Op woensdag 21 februari 2024 22:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
balen dat gisteren een slechte dag was
heb je al besloten of je er wat mee wilt gaan doen?
Voorlopig niks tenzij er teveel dagen zoals gisteren gaan, dan moet ik aan de bel gaan trekken
  woensdag 21 februari 2024 @ 22:02:13 #59
421867 greysbones
pi_212530261
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 22:01 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Voorlopig niks tenzij er teveel dagen zoals gisteren gaan, dan moet ik aan de bel gaan trekken
lijkt me ook verstandig ja
maar laten we hopen dat de verandering je ook wat meer rust gaat geven
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_212530277
quote:
99s.gif Op woensdag 21 februari 2024 22:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
lijkt me ook verstandig ja
maar laten we hopen dat de verandering je ook wat meer rust gaat geven
Daar hoop ik ook op ja
  woensdag 21 februari 2024 @ 22:04:05 #61
421867 greysbones
pi_212530293
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 22:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Daar hoop ik ook op ja
O+
en anders lekker ventileren hier ^O^
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_212543253
Daarnet een kleine aanval hier online
  donderdag 22 februari 2024 @ 22:10:05 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212545144
Hoe ziet zo’n aanval er precies uit? Wat maak je mee en hoe voelt het voor je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212545258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe ziet zo’n aanval er precies uit? Wat maak je mee en hoe voelt het voor je?
Ik,kom hier morgen op terug
  donderdag 22 februari 2024 @ 23:18:39 #65
78498 classpc
I don't like change
pi_212546454
De ene behandelaar is de andere niet. Misschien heb jij nog niet de juiste gevonden die jouw probleem wel serieus neemt.

Ik heb in het verleden wel momenten gehad die wel wat leken op wat jij beschrijft. Ik zelf heb wel veel gehad aan een bepaalde therapie. Maar die zal ik niet specifiek noemen omdat ik via het internet natuurlijk nooit iets kan zeggen over jouw situatie en al helemaal geen adviezen op dat punt kan geven.

Maar misschien dat je bij een andere behandelaar verder komt. Als jij daar behoefte aan hebt tenminste.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_212551030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 16:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik verander naar een andere persoonlijkheid, als omstanders zeggen dat ik E heet dan zeg ik dat E dood is en ik M ben, ik ga mezelf soms pijn doen en doe pogingen mijn eigen keel dicht te knijpen, wat ik voel en denk weet ik niet, als ik bijkom weet ik er niets meer van, wat ik nu vertel hoor ik van anderen.
Reageren op omgeving doe ik blijkbaar amper, mensen halen me eruit door op me in te blijven praten dat ik E ben en waar ik ben, terug brengen in de werkelijkheid dus, op een gegeven moment reageer ik daar wel op, ook aanrakingen op de schouder kunnen helpend zijn
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:28:44 #67
421867 greysbones
pi_212553206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
Daarnet een kleine aanval hier online
Enig idee wat de trigger was ?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_212553281
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
Enig idee wat de trigger was ?
Nee geen idee eigenlijk
pi_212553366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:18 schreef classpc het volgende:
De ene behandelaar is de andere niet. Misschien heb jij nog niet de juiste gevonden die jouw probleem wel serieus neemt.

Ik heb in het verleden wel momenten gehad die wel wat leken op wat jij beschrijft. Ik zelf heb wel veel gehad aan een bepaalde therapie. Maar die zal ik niet specifiek noemen omdat ik via het internet natuurlijk nooit iets kan zeggen over jouw situatie en al helemaal geen adviezen op dat punt kan geven.

Maar misschien dat je bij een andere behandelaar verder komt. Als jij daar behoefte aan hebt tenminste.
Ik heb eerlijk gezegd geen trek meer in een nieuw traject als de aanvallen zo rustig blijven als de laatste weken, heb weinig trek weer mijn verhaal weer te moeten vertellen, mijn laatste ervaringen met hulpverlening was ook niet geweldig
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:55:56 #70
78498 classpc
I don't like change
pi_212553482
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:43 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen trek meer in een nieuw traject als de aanvallen zo rustig blijven als de laatste weken, heb weinig trek weer mijn verhaal weer te moeten vertellen, mijn laatste ervaringen met hulpverlening was ook niet geweldig
Ah ja, dat begrijp ik wel. In ieder geval wil ik je veel sterkte wensen ermee.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 24 februari 2024 @ 02:16:05 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212560548
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 14:12 schreef Cupfighter het volgende:
Voor de duidelijkheid, er staat een vraagteken achter omdat het niet de diagnose is, want die heb ik namelijk niet, volgens de GGZ vallen mijn aanvallen nergens onder, ben getest op verschillende persoonlijkheidsstoornissen maar val nergens onder, ik had ooit Borderlne maar dat is in regressie

Mijn aanvallen zijn een lange tijd rustig geweest maar komen de laatste maanden weer meer terug, waarvan die van vorige week wel behoorlijk heftig was omdat die doorging toen de aanval in principe voorbij was.

Wat zijn die aanvallen precies, ik lijk dan de controle over mezelf te verliezen en te switchen naar een andere persoonlijkheid, ze zijn niet langer dan een half uur vaak en ik ben door omstanders die weten wat ze moeten doen er uit te halen.

Ik twijfel wat ik doen moet, bij de GGZ kreeg ik toen tussen neus en lippen te horen dat ik het maar moest handelen en er mee moet leren leven maar dat is niet altijd gemakkelijk vandaar dat ik twijfel om er toch weer mee naar de huisarts te gaan, aan de andere kant heb ik ook niet echt heel veel trek in weer een nieuw traject waar aan je getrokken gaat worden, ik doe het zonder therapie( al ruim een jaar’) best goed en denk dan ook, misschien moet ik het gewoon zo laten en inderdaad accepteren
Ik zit al meer dan 15 jaar in het ggz systeem hier in Utrecht en ik heb het ook nodig. De wachtlijsten voor de GGZ zijn extreem lang met hersendodende bureaucratie. Waar heb je precies last van? Je kan beter een andere oplossing zoeken dan weer een behandeltraject te beginnen via de huisarts als je verder goed kan functioneren in de maatschappij.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 24 februari 2024 @ 16:05:50 #72
421867 greysbones
pi_212566596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee geen idee eigenlijk
dat is vervelend!
als je nu een idee had
had je er naar kunnen handelen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_212574451
S
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik zit al meer dan 15 jaar in het ggz systeem hier in Utrecht en ik heb het ook nodig. De wachtlijsten voor de GGZ zijn extreem lang met hersendodende bureaucratie. Waar heb je precies last van? Je kan beter een andere oplossing zoeken dan weer een behandeltraject te beginnen via de huisarts als je verder goed kan functioneren in de maatschappij.
Succesverhaal. Zou idd doen wat hij zegt…….
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_212982074
Gezien het de laatste 2 weken erger is geworden ben ik naar de huisarts gegaan, gevraagd om een praktijkondersteuner , hij zou het overleggen of dit mogelijk was met mijn verhaal.
Volgende week telefonisch contact hier verder over
pi_212984507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:39 schreef Cupfighter het volgende:
Gezien het de laatste 2 weken erger is geworden ben ik naar de huisarts gegaan, gevraagd om een praktijkondersteuner , hij zou het overleggen of dit mogelijk was met mijn verhaal.
Volgende week telefonisch contact hier verder over
Dapper dat je die stap hebt gezet! Ik ben trots op je :* en ik hoop dat er goede hulp komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')