Zo leren we weer wat hij en zien we dat de glijdende schaal van zwart wit denken extreem wordt toegepast door onze conservatieve vrienden hier.quote:
Mastodan of Threads? nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:42 schreef Frutsel het volgende:
En op de eventuele 'vervangers' van X ? Zoals Mastodon of Threads? of weet ik welke er nog meer zijn?
Ergens een eigen mening of visie over hebben en deze mogen uiten is heel wat anders dan roepen dat iemand een zwarte aap is of dood moet natuurlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mastodan of Threads? nooit van gehoord
Zijn dat die sites waar je alleen maar staatspropaganda mag spuwen en geen eigen mening of visie ergens op hebben? dan wil ik er ook niks mee te maken hebben.
Vrijheid van meningsuiting is belangrijk.We moeten zeker geen meningen gaan censureren over bijvoorbeeld een Akwasi. Je mag hem hypocriet vinden of een idioot of dat ze hem niet hadden mogen uitnodigen bij een programma. Maar is het echt nodig om de vrijheid te hebben om doodsbedreigingen aan iemand te uiten op een social media platform? Of op te roepen om genocide te plegen? Is dat wat vrijheid van meningsuiting is?quote:
Helemaal frappant dat mensen boos worden als 'extreem linkse mediapartijen' stoppen met posten/adverteren op X. Like, wat wil je nou? En je rechtse bubbeltje intact houden maar het is ook belachelijk dat NOS stopt?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft een apart topic dit.
Frappant om te zien hoe een enkeling zich allerlei bochten blijft wringen om het maar voor een geflipte multimiljardair en zijn speeltje op blijft nemen.
Tot op het obsessieve af.
Op Facebook/Instagram wordt er door 54 nederlandse mensen gemodereerd. Met 13 miljoen nederlandse Facebook accounts en 8 miljoen nederlandse instagram accounts is dit prima te doen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:42 schreef Frutsel het volgende:
Wordt er eigenlijk gemodereerd op Facebook of Insta?
En op de eventuele 'vervangers' van X ? Zoals Mastodon of Threads? of weet ik welke er nog meer zijn?
Wat nog vreemder is dat deze observeerbare hypocriete conservatieve rechtse mensen die graag alles willen kunnen zeggen vaak gaan janken als ze door hun extreme meningen als Nazis worden weggezet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is belangrijk.We moeten zeker geen meningen gaan censureren over bijvoorbeeld een Akwasi. Je mag hem hypocriet vinden of een idioot of dat ze hem niet hadden mogen uitnodigen bij een programma. Maar is het echt nodig om de vrijheid te hebben om doodsbedreigingen aan iemand te uiten op een social media platform? Of op te roepen om genocide te plegen? Is dat wat vrijheid van meningsuiting is?
Nee, dat is niet nodig. Nee, dat is niet wat het is. Maar het mag wel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is belangrijk.We moeten zeker geen meningen gaan censureren over bijvoorbeeld een Akwasi. Je mag hem hypocriet vinden of een idioot of dat ze hem niet hadden mogen uitnodigen bij een programma. Maar is het echt nodig om de vrijheid te hebben om doodsbedreigingen aan iemand te uiten op een social media platform? Of op te roepen om genocide te plegen? Is dat wat vrijheid van meningsuiting is?
quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat nog vreemder is dat deze observeerbare hypocriete conservatieve rechtse mensen die graag alles willen kunnen zeggen vaak gaan janken als ze door hun extreme meningen als Nazis worden weggezet.
Levert dat baantje nog wat op?quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Op Facebook/Instagram wordt er door 54 nederlandse mensen gemodereerd. Met 13 miljoen nederlandse Facebook accounts en 8 miljoen nederlandse instagram accounts is dit prima te doen.![]()
https://tweakers.net/nieu(...)ors-dankzij-dsa.html
https://transparency.fb.c(...)rt-oct2023-facebook/
Oh niet anders als op FOK dusquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een abonnement op een team aan psychologen.
Ik heb daar een podcast over geluisterd. Wat een afschuwelijke beelden die mods onder ogen krijgen en moeten beoordelen. Echt zieke shit enzo.quote:
Ja, net als dat Akwasi mag dreigen met geweld als iemand zich als zwarte piet verkleedt.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zou je deze moeten kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb daar een podcast over geluisterd. Wat een afschuwelijke beelden die mods onder ogen krijgen en moeten beoordelen. Echt zieke shit enzo.
Wil je het over hypocrisie hebben?quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat nog vreemder is dat deze observeerbare hypocriete conservatieve rechtse mensen die graag alles willen kunnen zeggen vaak gaan janken als ze door hun extreme meningen als Nazis worden weggezet.
Ik heb die ook gezien ja, afschuwelijk. Maar ook een docu over de retourafdeling van Bol waar mensen dildos en luiers met stront terugsturen. Maw er zijn veel debielen in dit land die de achterlijkste dingen doen, dat heeft niets met Twitter te makenquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb daar een podcast over geluisterd. Wat een afschuwelijke beelden die mods onder ogen krijgen en moeten beoordelen. Echt zieke shit enzo.
Het is prima dat jij dat oke vindt, maar als een bedrijf zich daar niet in kan vinden staat het in hun goed recht om het medium lekker te vermijden. Dat is toch exact die vrije markt waar de rechtse kant zo fan van is? Of mag de NOS niet zeggen dat ze van X afgaan?quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wil je het over hypocrisie hebben?
Wie is eigenlijk ooit begonnen met het demoniseren van de andere kant al sinds de tijden van Jan Maat? Waarom is het geen probleem om mensen weg te zetten als dom, radicaal, deplorables, extremistisch of nazi en dan huilen zodra die mensen op X, een voormalig links bolwerk waar sinds kort andere meningen zijn toegestaan, van zich afbijten? Waarom zijn "racisme" verhalen over "ik werd aangekeken" of "ik kreeg een opmerking over mijn hoofddoek" heilig en automatisch waar en verhalen waar mensen hun leed en racisme waar ze zijn belaagd, uitgescholden, bespuugd of vernederd door allochtonen steevast onwaar of worden genegeerd? Waarom wordt de focus zo gelegd op een klein groepje radicalen, terwijl de overgrote meerderheid rechtse mensen een fatsoenlijke reactie geven? Vooral als je dan kijkt dat bij andere artikelen mensen met allochtone afkomst heel wat meer racistische opmerkingen maken waar dan weer alleen gefocust mag worden op dat kleine groepje dat zich er niet schuldig aan maakt? Vergeet niet dit is het land waar 6 facebook berichten over donkere Nederlands elftal spelers nieuws was, om de duizenden racistische berichten, op dezelfde facebook pagina van de NOS jegens blanke/autochtone Nederlanders te negeren.
Ik hoop dat er een dag komt dat mensen in het linkerkamp zullen gaan inzien dat zij en vooral zij voor verdeling zorgen, en dat daarom de PVV zo groot is geworden. Zelfs als ze het over hypocrisie willen hebben zijn ze wederom eens zeer hypocriet bezig. Die fantasiewereld wat velen van jullie dagelijks in jullie hoofdjes afspelen over het zogenaamde veelal verzonnen rechtse gevaar is de dagelijkse praktijk voor vele mensen in Europa, alleen de daders passen niet in jullie profiel op basis van afkomst en huidskleur, dus worden die mensen verketterd en vervolgens genegeerd, dat is pas racisme en wederom één van de oneindige voorbeelden van hypocrisie uit de linkerhoek.
Gast, hoeveel procent van je posts zijn links-rechts posts, of zwart-wit rants over hoe kut links is.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wil je het over hypocrisie hebben?
Wie is eigenlijk ooit begonnen met het demoniseren van de andere kant al sinds de tijden van Jan Maat? Waarom is het geen probleem om mensen weg te zetten als dom, radicaal, deplorables, extremistisch of nazi en dan huilen zodra die mensen op X, een voormalig links bolwerk waar sinds kort andere meningen zijn toegestaan, van zich afbijten? Waarom zijn "racisme" verhalen over "ik werd aangekeken" of "ik kreeg een opmerking over mijn hoofddoek" heilig en automatisch waar en verhalen waar mensen hun leed en racisme waar ze zijn belaagd, uitgescholden, bespuugd of vernederd door allochtonen steevast onwaar of worden genegeerd? Waarom wordt de focus zo gelegd op een klein groepje radicalen, terwijl de overgrote meerderheid rechtse mensen een fatsoenlijke reactie geven? Vooral als je dan kijkt dat bij andere artikelen mensen met allochtone afkomst heel wat meer racistische opmerkingen maken waar dan weer alleen gefocust mag worden op dat kleine groepje dat zich er niet schuldig aan maakt? Vergeet niet dit is het land waar 6 facebook berichten over donkere Nederlands elftal spelers nieuws was, om de duizenden racistische berichten, op dezelfde facebook pagina van de NOS jegens blanke/autochtone Nederlanders te negeren.
Ik hoop dat er een dag komt dat mensen in het linkerkamp zullen gaan inzien dat zij en vooral zij voor verdeling zorgen, en dat daarom de PVV zo groot is geworden. Zelfs als ze het over hypocrisie willen hebben zijn ze wederom eens zeer hypocriet bezig. Die fantasiewereld wat velen van jullie dagelijks in jullie hoofdjes afspelen over het zogenaamde veelal verzonnen rechtse gevaar is de dagelijkse praktijk voor vele mensen in Europa, alleen de daders passen niet in jullie profiel op basis van afkomst en huidskleur, dus worden die mensen verketterd en vervolgens genegeerd, dat is pas racisme en wederom één van de oneindige voorbeelden van hypocrisie uit de linkerhoek.
Nice, het duurste om te hosten pushen terwijl je adverteerders wegrennen. Great thinking.quote:
Ja @capricia is daar echt geweldig inquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Fok! biedt tegenwoordig psychische ondersteuning aan?
Was dat allemaal naar aanleiding van "de slimste mens"dat mensen dat riepen?quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ergens een eigen mening of visie over hebben en deze mogen uiten is heel wat anders dan roepen dat iemand een zwarte aap is of dood moet natuurlijk.
Maar goed, dat wist je natuurlijk zelf ook wel, maar dit bekt vast lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |