abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211975302
twitter
De enige echte.
pi_211975306
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 15:05 schreef Eightyone het volgende:
De NOS overweegt te stoppen met X.

Gezien de reacties onder o.a. deze tweet best begrijpelijk.

[ tweet ]
Tja de NOS valt keer op keer door de mand, krijgen meer community notes dan geenstijl of andere media wat afgedaan worden als "fake rechts nieuws", worden de laatste tijd steeds meer betrapt op nepnieuws, liegen over gaza, radicale bronnen serieus nemen en het viel misschien eerst niet op in die linkse echokamer maar sinds er ook andere meningen zijn toegestaan zie je het dagelijks. Gisteren ook weer een pareltje:

twitter

De oproepen om Joden te slachten in Europese steden, de borden van "one solution" op plein 40/45 en de geweldadige aanvallen op Joden in Europa hebben de X feed niet gehaald, nieuws wat ze liever niet brengen.

Links heeft moeite met tegenspraak en andere meningen, zie je ook bij veel andere media zoals AD of Nu.nl waar bij artikelen waar "verkeerde" meningen door kunnen ontstaan de comment sectie wordt uitgezet. Hopelijk censureren ze zichzelf wat meer de komende tijd ipv al jaren anderen te censureren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tekaschi op 09-01-2024 19:48:28 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 18:19:44 #28
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_211975396
Blijft een apart topic dit.
Frappant om te zien hoe een enkeling zich allerlei bochten blijft wringen om het maar voor een geflipte multimiljardair en zijn speeltje op blijft nemen.
Tot op het obsessieve af.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_211975526
https://www.rtlnieuws.nl/(...)h-er-niet-meer-thuis

quote:
Dat de kwaliteit van interactie op X naar beneden gaat, merkt ook Mariëtte van Huijstee, onderzoekscoördinator op het gebied van maatschappelijke verantwoordelijkheid van technologiebedrijven bij het Rathenau Instituut.

"Ik heb X sinds de overname door Musk niet meer geopend uit een soort protest. Ik voel me daar als gebruiker niet meer prettig: de drek, de extreme opvattingen, alle ongenuanceerde en ongezouten meningen. Ik voel me daar als gebruiker niet meer thuis."
_O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Rnie op 09-01-2024 18:44:10 ]
De enige echte.
pi_211975535
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
Frappant om te zien hoe een enkeling zich allerlei bochten blijft wringen om het maar voor een geflipte multimiljardair en zijn speeltje op blijft nemen.
Val @Tekaschi eens niet zo aan.
De enige echte.
pi_211975540
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 18:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Tja de NOS valt keer op keer door de mand, krijgen meer community notes dan geenstijl of andere media wat afgedaan worden als "fake rechts nieuws", worden de laatste tijd steeds meer betrapt op nepnieuws, liegen over gaza, radicale bronnen serieus nemen en het viel misschien eerst niet op in die linkse echokamer maar sinds er ook andere meningen zijn toegestaan zie je het dagelijks. Gisteren ook weer een pareltje:

[ twitter ]

De oproepen om Joden te slachten in Europese steden, de borden van "one solution" op plein 40/45 en de geweldadige aanvallen op Joden in Europa hebben de X feed niet gehaald, nieuws wat ze liever niet brengen.

Links heeft moeite met tegenspraak en andere meningen, zie je ook bij veel andere media zoals AD of de NOS waar bij artikelen waar "verkeerde" meningen door kunnen ontstaan de comment sectie wordt uitgezet. Hopelijk censureren ze zichzelf wat meer de komende tijd ipv al jaren andere te censureren.
De hoeveelheid nieuws is belangrijker dan kwalitatief nieuws. Deze trend is al jaren aan de gang helaas.
De enige echte.
pi_211978555
quote:

[..]

[ twitter ]

Links heeft moeite met tegenspraak en andere meningen, zie je ook bij veel andere media zoals AD of Nu.nl waar bij artikelen waar "verkeerde" meningen door kunnen ontstaan de comment sectie wordt uitgezet. Hopelijk censureren ze zichzelf wat meer de komende tijd ipv al jaren anderen te censureren.
Geen van de media die je noemt is links. Ja misschien als je zelf extreemrechts bent. Dat is natuurlijk ook het volk dat meer en meer de toon bepaald zoals het plan was. Wel grappig trouwens dat je probeert te doen alsof op X nu meer divers geluid te horen is. De werkelijkheid is dat het nu een extreme echokamer is en je denkt dat het divers is omdat jij nu precies te zien krijgt wat je wil radicale gekkies.
Wat is de note bij dat tweetje dan ik zie niks?
pi_211978646
Dit is zo, zo, zo, zo slecht. _O- :')
twitter
De enige echte.
pi_211978728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 22:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Geen van de media die je noemt is links. Ja misschien als je zelf extreemrechts bent. Dat is natuurlijk ook het volk dat meer en meer de toon bepaald zoals het plan was. Wel grappig trouwens dat je probeert te doen alsof op X nu meer divers geluid te horen is. De werkelijkheid is dat het nu een extreme echokamer is en je denkt dat het divers is omdat jij nu precies te zien krijgt wat je wil radicale gekkies.
Niet om te poken hoor, of om weer de webcare medewerker uit te hangen, maar heb je zelf al geprobeerd om in jou optiek normale kanalen te volgen die jij zelf leuk vind op X? Gerelateerd aan bijvoorbeeld muziek, games of hobby's die je hebt?

Als je bijvoorbeeld kijkt op de pagina van Red Bull Racing, dan zie je alleen maar comments aangaande F1. Totaal niet het beeld wat jij hier schetst met radicale gekkies.
De enige echte.
pi_211978901
Slijmballetje.

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnie op 09-01-2024 23:09:50 ]
De enige echte.
pi_211979019
quote:

[..]

[ twitter ]

Dit weten we inderdaad, daarom is deze selectieve verontwaardiging ook tenenkrommend. De NOS is nu toch zelfs aan het overwegen om Twitter te verlaten? Men kan niet overweg met de kritiek die wordt gegeven, die zou natuurlijk eigenlijk weg moeten worden gemodereerd zo vindt men. Die enorme drang naar censuur blijft opmerkelijk om te zien.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 22:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Tja, jij stemt toch BIJ1? Dan valt het te begrijpen dat je dit niet ziet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211979379
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 10:11 schreef Rnie het volgende:

[..]
[ twitter ]

:D
Bij ardent feminist moet ik altijd aan Sir Humphrey denken _O-

Ik vermoed dat genoeg boardmeetings over DEI daadwerkelijk zo verlopen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door tjoptjop op 10-01-2024 03:12:21 ]
pi_211979557
Een vriendin van me stuurde wat screenshots van de reacties op het bericht van KRO-NCRV op X waarin ze aankondigen te stoppen met X. Enorme overdrijvingen, idiote beledigingen, loepzuiver racisme, complottheorieën en andere onzin en eigenlijk geen enkele serieuze reactie. Nul inhoudelijke discussie, terwijl het juist een kwestie betreft wasrover heel veel zinnigs te zeggen valt.

Dan weet je dat KRO-NCRV de juiste beslissing heeft gemaakt. Rijkelijk laat, want het was al tijden een glijdende schaal, maar toch.

Als je stopt met modereren, dan blijven uiteindelijk alleen de grootste bekken over.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_211979578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 07:03 schreef Blastbeat het volgende:
Een vriendin van me stuurde wat screenshots van de reacties op het bericht van KRO-NCRV op X waarin ze aankondigen te stoppen met X. Enorme overdrijvingen, idiote beledigingen, loepzuiver racisme, complottheorieën en andere onzin en eigenlijk geen enkele serieuze reactie. Nul inhoudelijke discussie, terwijl het juist een kwestie betreft wasrover heel veel zinnigs te zeggen valt.

Dan weet je dat KRO-NCRV de juiste beslissing heeft gemaakt. Rijkelijk laat, want het was al tijden een glijdende schaal, maar toch.

Als je stopt met modereren, dan blijven uiteindelijk alleen de grootste bekken over.
Je zet een radicaal op een podium en dan vindt men het raar dat er radicaal op gereageerd wordt.
pi_211979585
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
Er zijnmeer topics zoals dit hoor. Wel heel amusant en dat is de enige waarde van dit soort topics.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211979589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 07:03 schreef Blastbeat het volgende:

10 jaar te laat en het us gek dat bedrijven hun naam zo te grabbel gooien door op twitter iets te posten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 10 januari 2024 @ 07:36:18 #42
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211979651
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 23:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit weten we inderdaad, daarom is deze selectieve verontwaardiging ook tenenkrommend. De NOS is nu toch zelfs aan het overwegen om Twitter te verlaten? Men kan niet overweg met de kritiek die wordt gegeven, die zou natuurlijk eigenlijk weg moeten worden gemodereerd zo vindt men. Die enorme drang naar censuur blijft opmerkelijk om te zien.
[..]
Als je echt denkt dat de NOS , het AD en Nu.nl links zijn ben je wel ver heen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Sport woensdag 10 januari 2024 @ 08:00:33 #43
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211979749
Nu.nl en het AD links, ach. De NOS kan ik nog wel iets bij voorstellen dat iemand dat kan vinden, al vind ik de NOS ook nog wel het redelijke midden.

Het blijft allemaal fascinerend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 januari 2024 @ 08:26:04 #44
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_211979922
Als je interactie en debat waardeert is het erg vreemd om te roepen om geen kritiek meer te leveren. Zeker als je dat doet in de stijl van een 14-jarige edgelord.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator woensdag 10 januari 2024 @ 08:55:07 #45
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211980059
Het AD is links tegenwoordig? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211980121
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 23:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We weten inderdaad dat de NOS niet links is, dat jij denkt dat racisme en complotten kritiek is geeft wel aan dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Niet meer op een website posten proberen gelijk te stellen aan censuur is leuk gevonden.
Wiki en NOS linkse zooi, ON en X de waarheid :')

quote:
Nee dat was in 2019 of wanneer die verkiezingen waren. Maar wel grapppig dat je wat ik gestemd heb probeert te gebruiken om wat ik zeg te diskwalificeren. Laat je wel mooi mee zien dat je niks met een ander geluid hebt.
  woensdag 10 januari 2024 @ 09:01:46 #47
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_211980124
Hopelijk verdwijnen alle programmaatjes en journalistieke platforms van X. Terug naar de basis.
pi_211980214
Tegenwoordig is de Hitler-groet brengen al links op Twitter, laat me niet lachen.
  woensdag 10 januari 2024 @ 09:27:10 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211980331
Wow he de vrijheid van meningsuiting wat is die toch geweldig he, de vrijheid om iemand een kk n woord te noemen, de vrijheid om te zeggen dat alle zwarte mensen weer slaaf zouden moeten zijn, de vrijheid om iemand een pijnlijke dood toe te wensen omdat je een andere politieke voorkeur hebt, de vrijheid om te zeggen dat de holocaust wel meeviel en vooral een Joods complot is, de vrijheid om te zeggen dat je een bepaald volk uitgeroeid moet worden.

We moeten wel denken aan die arme Henk/Ingrid/Achmed etc., wat als ze niet meer vrijelijk dit soort zinnen op social media kunnen plaatsen, die arme schatjes die staan voor de vrijheid van meningsuiting! Gelukkig brengt Elon nu vrijheid voor deze mensen!
  woensdag 10 januari 2024 @ 09:37:15 #50
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_211980391
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 09:27 schreef Momo het volgende:
Wow he de vrijheid van meningsuiting wat is die toch geweldig he
Yep.

Fijn dat je het eens bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: