Wel.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik was op de bank in slaap gevallen en nu heb ik niks ingestuurd.
Op welke renner is het vaakst geboden?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef knijn1985 het volgende:
Skjelmose wel wat duurder geworden hoor
Als iedereen het zou gebruiken was het helemaal lekker geweest jaquote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was wel slim van Knijn om die namen vast te zetten, dat is denk ik het meeste werk om dat te gaan corrigeren.
die mis ik nog ja en nog 1 ff zoeken wiequote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik was op de bank in slaap gevallen en nu heb ik niks ingestuurd.
Wel op non-actieve Belgen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet geboden op doperende Denen.
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:41 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Nee die doet niet mee maar zit vast mee te lezen
Sorry!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Als iedereen het zou gebruiken was het helemaal lekker geweest ja
Als je zoveel informatie uit het topic kan halen mag je lekker in biedronde 2 beginnen hoor.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
die mis ik nog ja en nog 1 ff zoeken wie
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Oh dan alvast excuses ook denk ikquote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was wel slim van Knijn om die namen vast te zetten, dat is denk ik het meeste werk om dat te gaan corrigeren.
Dat heb ik ongetwijfeld niet gedaan, sorryquote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Toon Aerts? Die mag binnenkort weer beginnen!quote:
Ricco' ook!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toon Aerts? Die mag binnenkort weer beginnen!
Ik zei al dat ik te laat was en men begon al zo ongeveer namen te noemen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het ook handig geweest om te communiceren of alles wel/niet binnen was
Ik was wel wat voorzichtig om info te delen, dit gebeurd ieder jaar wel, en met de 2 uur vroegere deadline was het sowieso waarschijnlijker dat iemand het vergeten had.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het ook handig geweest om te communiceren of alles wel/niet binnen was
zodat je op alles overboden gaat worden daardoorquote:Op maandag 8 januari 2024 20:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je zoveel informatie uit het topic kan halen mag je lekker in biedronde 2 beginnen hoor.
3D chessquote:Op maandag 8 januari 2024 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik te laat was en men begon al zo ongeveer namen te noemen.
Dat vroeg ik nog, maar kreeg geen antwoordquote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook al flikker je alles weg, het percentage gaat niet omlaag.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Knijn je PM box is vol zegt FOK daarom had ik ook niks ingestuurd natuurlijk.
Ja dat had ik dus willen doen als Knijn zijn pm box niet vol zat.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef wimderon het volgende:
Heeft er trouwens iemand op een mongool geboden?
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog niks gelezen, ik eis een uitzonderingspositie op basis van niks om alsnog een lijst op te sturen.
Je hebt niet heel veel vooruitgang geboekt in 7 jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap er eigenlijk geen ene ebola van dus ik ga gewoon gelijk mijn 100 miljoen inzetten en hopen op het beste.
Prima renner die Sainbayarquote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef wimderon het volgende:
Heeft er trouwens iemand op een mongool geboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |