De deadline lag aan het begin ook altijd op 00:00u.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
rondewim was altijd tot diep in nacht bezig, al kwam dat wellicht doordat hij wat anders deed dus ik zou dit wel heel snel vinden van knijn
Was wel slim van Knijn om die namen vast te zetten, dat is denk ik het meeste werk om dat te gaan corrigeren.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
rondewim was altijd tot diep in nacht bezig, al kwam dat wellicht doordat hij wat anders deed dus ik zou dit wel heel snel vinden van knijn
Wel.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik was op de bank in slaap gevallen en nu heb ik niks ingestuurd.
Op welke renner is het vaakst geboden?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef knijn1985 het volgende:
Skjelmose wel wat duurder geworden hoor
Als iedereen het zou gebruiken was het helemaal lekker geweest jaquote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was wel slim van Knijn om die namen vast te zetten, dat is denk ik het meeste werk om dat te gaan corrigeren.
die mis ik nog ja en nog 1 ff zoeken wiequote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik was op de bank in slaap gevallen en nu heb ik niks ingestuurd.
Wel op non-actieve Belgen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet geboden op doperende Denen.
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:41 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Nee die doet niet mee maar zit vast mee te lezen
Sorry!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Als iedereen het zou gebruiken was het helemaal lekker geweest ja
Als je zoveel informatie uit het topic kan halen mag je lekker in biedronde 2 beginnen hoor.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
die mis ik nog ja en nog 1 ff zoeken wie
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Oh dan alvast excuses ook denk ikquote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was wel slim van Knijn om die namen vast te zetten, dat is denk ik het meeste werk om dat te gaan corrigeren.
Dat heb ik ongetwijfeld niet gedaan, sorryquote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Toon Aerts? Die mag binnenkort weer beginnen!quote:
Ricco' ook!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toon Aerts? Die mag binnenkort weer beginnen!
Ik zei al dat ik te laat was en men begon al zo ongeveer namen te noemen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het ook handig geweest om te communiceren of alles wel/niet binnen was
Ik was wel wat voorzichtig om info te delen, dit gebeurd ieder jaar wel, en met de 2 uur vroegere deadline was het sowieso waarschijnlijker dat iemand het vergeten had.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het ook handig geweest om te communiceren of alles wel/niet binnen was
zodat je op alles overboden gaat worden daardoorquote:Op maandag 8 januari 2024 20:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je zoveel informatie uit het topic kan halen mag je lekker in biedronde 2 beginnen hoor.
3D chessquote:Op maandag 8 januari 2024 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik te laat was en men begon al zo ongeveer namen te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |