De Lie breekt zijn bovenbeen in Almeria, zonde van het geldquote:Op maandag 8 januari 2024 19:15 schreef franklop het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat je nu het beste veel op DE LIE kunt bieden?
En uiteindelijk maakt iedereen elkaar gek maar biedt er precies niemand op DE LIE.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:15 schreef franklop het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat je nu het beste veel op DE LIE kunt bieden?
Nu denkt iedereen dat en bieden er alsnog 14 op hemquote:Op maandag 8 januari 2024 19:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En uiteindelijk maakt iedereen elkaar gek maar biedt er precies niemand op DE LIE.
Leer mij de FPCL kennen.
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat en bieden er alsnog 14 op hem
Lukt wel hoorquote:Op maandag 8 januari 2024 19:26 schreef wimderon het volgende:
Aan wie wordt het teasen vandaag uitbesteed?
Koude kermis met het raam open jaquote:Op maandag 8 januari 2024 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Even de laatste finetuning en mijn bod kan op de post. Raam staat al open, laptop in de aanslag.
Enige die nog mist?quote:
Wie missen er nog?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:41 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Nee die doet niet mee maar zit vast mee te lezen
Merk wel dat de hype voor dit seizoen nu wel aan het komen isquote:Op maandag 8 januari 2024 19:41 schreef franklop het volgende:
De 'leukste' avond van het jaar. Waar gelijk je wielerseizoen mee wordt bepaald
Hoeveel mis je er nog?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:50 schreef knijn1985 het volgende:
Het is wachten op mensen die zeggen ik dacht dat deadline 22:00 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |