Dat vroeg ik nog, maar kreeg geen antwoordquote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het ook handig geweest om te communiceren of alles wel/niet binnen was
Ook al flikker je alles weg, het percentage gaat niet omlaag.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Knijn je PM box is vol zegt FOK daarom had ik ook niks ingestuurd natuurlijk.
Ja dat had ik dus willen doen als Knijn zijn pm box niet vol zat.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef wimderon het volgende:
Heeft er trouwens iemand op een mongool geboden?
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog niks gelezen, ik eis een uitzonderingspositie op basis van niks om alsnog een lijst op te sturen.
Je hebt niet heel veel vooruitgang geboekt in 7 jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap er eigenlijk geen ene ebola van dus ik ga gewoon gelijk mijn 100 miljoen inzetten en hopen op het beste.
Prima renner die Sainbayarquote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef wimderon het volgende:
Helaas, daar heb ik 45,0 op gebodenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Bij deze dan: Janboeljamts Sainbayar: 16,3 miljoen.
Ik zie eerder een teloorgang.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt niet heel veel vooruitgang geboekt in 7 jaar
Niet weer een serie renners zonder contract?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:45 schreef wimderon het volgende:
Ik heb nog een themateam overwogen met alleen maar renners met aflopend contract, uiteindelijk toch gezwicht voor andere namen.
Dat risico durf ik wel aan. Vraag anders aan @baggerbaas hoe het is om in biedronde 2 te beginnenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:43 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
zodat je op alles overboden gaat worden daardoor
Wie is die andere user?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
die mis ik nog ja en nog 1 ff zoeken wie
Ik heb geen zin meer in Teuns.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef wimderon het volgende:
Naja, Teuns zal vast wel populair geweest zijn, maar om hem nou zo publiekelijk er uit te pikken..quote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef wimderon het volgende:
Stuur nou maar wat op.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Ja laten we heel even de deadline verzetten voor de mensen die vandaag urenlang hard hebben gewerkt in de kou en daarom in slaap zijn gedonderd na het eten.
Dat is echt een ziekte van de afgelopen 10 jaar. Gaat me niet om jou of dit spelletje (want totaal onbelangrijk), maar ik vind het gruwelijk irritant dat mensen structureel afspraken niet na komen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik te laat was en men begon al zo ongeveer namen te noemen.
Helemaal mee eens. Laat 2024 een jaar van mededogen zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Ja laten we heel even de deadline verzetten voor de mensen die vandaag urenlang hard hebben gewerkt in de kou en daarom in slaap zijn gedonderd na het eten.
Jij eet toch al om 16:30? Dan ben je om 18:30 wakker, dan heb je nog anderhalf uur.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Geprobeerd, zijn inbox is vol, serieus.quote:
Ik kan me geen afspraak heugen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is echt een ziekte van de afgelopen 10 jaar. Gaat me niet om jou of dit spelletje (want totaal onbelangrijk), maar ik vind het gruwelijk irritant dat mensen structureel afspraken niet na komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |