Dank jequote:Op maandag 8 januari 2024 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Als.je dit zegt wordt je de koffie slowchat uitgejoeld geloof ik.
Maar ik ben het stiekem met je eens.
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef PzKpfw het volgende:
Echt de meest ranzige combi die je maar kunt maken met chocolade.
Ik vind het juist plussmaak; de combinatie van chocola en pepermunt.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:45 schreef Paul het volgende:
Echt een classic en lekker
Adoreer hier het dunne chocolaatje met minsmaak erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom post je dit om kwart voor 8?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:45 schreef Paul het volgende:
Adoreer hier het dunne chocolaatje met minsmaak erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik juist van fruit icm chocolaquote:Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:58 schreef Elan het volgende:
Walgelijk.
Mensen die dit lekker vinden hebben echt geen smaak.
Vind ik inderdaad ook echt niet lekker.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef Donna het volgende:
Heerlijk. Voor de mensen die het vies vinden; lusten jullie ook geen sinaassnippers?
Pure choco met van die sinaasappelgelei erin?
Op 1 of andere manier heb ik altijd het idee dat dat bij mensen samen hangt.
Sinassnippersquote:Op maandag 8 januari 2024 19:57 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist van fruit icm chocola
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef PzKpfw het volgende:
After Eight combineert ook voor geen meter met koffie. Alsof je net je tanden hebt staan poetsen.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Als.je dit zegt wordt je de koffie slowchat uitgejoeld geloof ik.
Maar ik ben het stiekem met je eens.
Dat is veel lekkerder dan je in eerste instantie zou denken. Vanille, chocolade en lekker scherpe muntsaus.quote:
Wat zeg jij nou allemaal?!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sinassnippers![]()
En vroeger had je Milka Yoghurt Aardbei![]()
After Eight
[..]
Die lust ik ook niet inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef Donna het volgende:
Heerlijk. Voor de mensen die het vies vinden; lusten jullie ook geen sinaassnippers?
Bestaat die Milka variant niet meer?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sinassnippers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
After Eight
[..]
Een apart chocolaatje wat ik eigenlijk best smakelijk vind maar zeker al 2 jaar niet heb gegeten. Echter moet ik wel zoeken bij welk hoofdgerecht het als het nagerecht het beste kan passen. Hollandse pot? Italiaanse keuken? Indiaas? Eigenlijk sluit het nergens bij aan. Het behoeft eigenlijk een lange tussenpozen, zonder dessert met dan wel een koffie (optioneel met likeur) en een After Eight. What's in the name.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:45 schreef Paul het volgende:
Adoreer hier het dunne chocolaatje met mintsmaak erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn oma had dat als standaard snack.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef Donna het volgende:
Die zakjes zijn juist het meest charmante hieraan.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
After Eight combineert ook voor geen meter met koffie. Alsof je net je tanden hebt staan poetsen.
Op zich heb ik trouwens niets tegen After Eights, maar die zakjes stinken wel.
Heb je nog weleens. Ook met kers, ook met gin tonic. Van After Eight (ook) gewoon.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:18 schreef Chandler het volgende:
Echt heerlijk! Vroeger hadden ze bij de AH ook nog een zelfde soort maar dan met aardbeien smaak... wel van een ander merk maar net zo lekker! jammer dat ze die al ruim 20 jaar niet meer verkopen!
Geen idee maar die lust ik ook alleen niet zo lekker als After Eight.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef Donna het volgende:
Milka aardbei is er nog. Bij Kruidvat nu 2 voor 1,50.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sinassnippers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
After Eight
[..]
Heerlijk, net als after 8quote:Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef Donna het volgende:
Ik zie het al jaren niet meer bij de Jumbo.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bestaat die Milka variant niet meer?
Okayquote:Op maandag 8 januari 2024 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Milka aardbei is er nog. Bij Kruidvat nu 2 voor 1,50.
Eet een blokje pure chocolade, terwijl je tandpasta in je mond spuit.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb dit nog nooit op, kan mij er niet zo goed een voorstelling bij maken eigenlijk
Ja. Totdat je in de gaten kreeg dat een reep van Verkade én groter én lekkerder was.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 00:12 schreef Farenji het volgende:
Ik vond het vroeger wel lekker. Maar vroeger vond ik koetjesrepen ook lekker.
Dit dus. Brrrr...quote:Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef PzKpfw het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |