Jij bent zionist? Dat is namelijk precies wat je zelf doet. Alles in de wind slaan behalve als het in je eigen bekrompen wereldbeeld past.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo zijn zionisten. Je moet doen wat ze zeggen en denken wat ze willen anders ben je en bedreiging voor ze en gaan ze je in een hokje proberen te plaatsen en je dingen in de schoenen schuiven...
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Jij bent zionist? Dat is namelijk precies wat je zelf doet.
Oké goed punt.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gezien onze meest recente verkiezingsuitslag waag ik dat te betwijfelen.
Ik ookquote:Op maandag 8 januari 2024 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
Hey @:chadi
Hiii, ik ben ook een zionist
Dat is het soort oorlog. Tegen zo'n vijand vecht Israël. Elke andere partij zou zich allang hebben overgegeven om meer burgerdoden te besparen. Nederland deed het op oorlogsdag 5 al in 1940, puur omdat de strijd niet meer gewonnen kon worden en het geen zin meer had om levens te verspillen.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zullen er ongetwijfeld ontzettend veel zijn. Veel te veel burgerdoden. Ondanks dat Israël en de VS vriendjes zijn hebben ze zwaar kritiek op hen. En het aantal burgerdoden is ook gewoon bizar.
Zie je precies wat ik zeg. Nooit 7 oktober ontkend. Elk jaar is er een 7 oktober. Dus hoe je dat kan ontkennen weet ik ook niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Jij bent zionist? Dat is namelijk precies wat je zelf doet. Alles in de wind slaan behalve als het in je eigen bekrompen wereldbeeld past.
7 oktober ontkennen, alles is de schuld van Israël, etc etc
Ik heb hier al meerdere keren de vraag gesteld hoe je een fobie voor islam kan hebben. Nog nooit een goed antwoord gekregen. Een fobie is een irrationele angst. Er is geen islamitisch land waar mensen gelijke rechten hebben. Bijna ieder islamitisch land heeft wat tegen onafhankelijke vrouwen, homo's, afvalligen of ongelovigen. Joden zijn in bijna ieder midden oosters land verwijderd uit de samenleving. Zelfs in the best of the worst: Turkije kun je maar beter niet homo zijn. Zelfs baby's zijn niet veilig want de helft wordt onnodig bewerkt met een mes.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ga je nu van elk woordje een heel groot punt maken om te bewijzen dat islamofobie niet bestaat?
Is je Google stuk ofzo, je kunt er genoeg over lezen.
Deze lui hebben ook rationele argumenten onderbouwd met feiten waarom ze bepaalde groepen mensen niet mogenquote:Op maandag 8 januari 2024 21:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb hier al meerdere keren de vraag gesteld hoe je een fobie voor islam kan hebben. Nog nooit een goed antwoord gekregen. Een fobie is een irrationele angst. Er is geen islamitisch land waar mensen gelijke rechten hebben. Bijna ieder islamitisch land heeft wat tegen onafhankelijke vrouwen, homo's, afvalligen of ongelovigen. Joden zijn in bijna ieder midden oosters land verwijderd uit de samenleving. Zelfs in the best of the worst: Turkije kun je maar beter niet homo zijn. Zelfs baby's zijn niet veilig want de helft wordt onnodig bewerkt met een mes.
Hoe is het een fobie om tegen die waslijst aan barbaarse uitingen van religie enige angst te hebben?
Islamofobie is een term gebruikt voor angst voor en afkeer van alles wat met de islam te maken heeft.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb hier al meerdere keren de vraag gesteld hoe je een fobie voor islam kan hebben. Nog nooit een goed antwoord gekregen. Een fobie is een irrationele angst. Er is geen islamitisch land waar mensen gelijke rechten hebben. Bijna ieder islamitisch land heeft wat tegen onafhankelijke vrouwen, homo's, afvalligen of ongelovigen. Joden zijn in bijna ieder midden oosters land verwijderd uit de samenleving. Zelfs in the best of the worst: Turkije kun je maar beter niet homo zijn. Zelfs baby's zijn niet veilig want de helft wordt onnodig bewerkt met een mes.
Hoe is het een fobie om tegen die waslijst aan barbaarse uitingen van religie enige angst te hebben?
Iedere religie is idoot, er is geen god , nooit geweest geen wodan geen here jezus geen allah of hoe al die duizenden goden ook mogen hetenquote:Op maandag 8 januari 2024 21:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je ook integreert in onze nieuwe PVV samenleving.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deze lui hebben ook rationele argumenten onderbouwd met feiten waarom ze bepaalde groepen mensen niet mogen
[ twitter ]
Ik weet hoe het gebruikt wordt, maar de samenvoeging van specifiek deze woorden moet toch wel enige betekenis hebben toch?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Islamofobie is een term gebruikt voor angst voor en afkeer van alles wat met de islam te maken heeft.
Het betreft hier geen ware fobie in de medische zin.
Die zijn gewoon helemaal klaar mee wat Europa aan het worden is en het neoliberalisme. En dat is heel begrijpelijk. Zo gek is het niet dat dat veel meer ontstaat nu deze tijd. Waarom denk je dat Wilders het zo goed heeft gedaan?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:22 schreef opgebaarde het volgende:
Deze lui hebben ook rationele argumenten onderbouwd met feiten waarom ze bepaalde groepen mensen niet mogen
Islamofobie is een term verzonnen om kritiek op de Islam te pareren. En er valt nogal wat kritiek te uiten op het gedrag van Islamisten, dus deze term wordt geregeld van stal gehaald. De realiteit is dat niemand een 'fobie' heeft voor de Islam, maar mensen bekritiseren veelal het idiote gedrag van sommige moslims.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:19 schreef Eriksson666 het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat het wel.
Het is zelfs vastgelegd in artikel 1 van de grondwet.
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
https://www.denederlandse(...)ijke_behande_ling_en
In ons derde deel van onze reeks rond de mythen over islamofobie gaat onderzoeker Martijn de Koning dieper in op de stelling: ‘islamofobie is geen vorm van racisme omdat moslims geen ras zijn, maar aanhangers van een specifiek geloof’. Hij zorgt voor een kritische deconstructie van deze opvatting en laat zien waarom islamofobie wel degelijk een specifieke vorm van racisme is.
https://kifkif.be/cnt/art(...)ie-geen-racisme-5897
Islamofobie
https://www.tlcenter.nl/kaders/islamofobie
Als het christendom of het Hindoeïsme wordt bekritiseert spreken we ook niet over 'christofobie' en 'hindofobie'. Sterker nog, veel Westerse mensen die geen kwaad woord durven te zeggen over de Islam en maar wat graag in de bres springen voor moslims, spuwen maar wat graag hun gal over het christendom.quote:At the end of the 1970s, Iranian fundamentalists invented the term "Islamophobia" formed in analogy to "xenophobia". The aim of this word was to declare Islam inviolate. Whoever crosses this border is deemed a racist.
Bron
Een topic geleden was het nog "bewijs maar eens dat er uberhaupt mensen vermoord zijn"...quote:Op maandag 8 januari 2024 21:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zie je precies wat ik zeg. Nooit 7 oktober ontkend.
Ik was in mijn lijstje mijn eigen groep vergeten.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Iedere religie is idoot, er is geen god , nooit geweest geen wodan geen here jezus geen allah of hoe al die duizenden goden ook mogen heten
Islam is een straf voor de islamieten, want 5 keer per dag bidden beperkt je enorm in je mogelijkheden, het geen rente mogen betalen is een zeer grote beperking in zaken en prive
Als je echt een serieuze islamiet bent dan is het leven niet eenvoudig
ik ben god zij dank een serieuze atheist
Nee dat is jouw beredenering. Net zoals een klokkenhuis van een appel geen klok huist.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet hoe het gebruikt wordt, maar de samenvoeging van specifiek deze woorden moet toch wel enige betekenis hebben toch?
Ho ho dat heb ik nooit gezegd. Zoek het maar op. Dat is wat je jezelf wijs hebt gemaakt omdat je mij al in een hokje had geplaatst.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:36 schreef havanagila het volgende:
[..]
Een topic geleden was het nog "bewijs maar eens dat er uberhaupt mensen vermoord zijn"...
Akelig hoe men, vanuit je eigen geloof, zo'n oogkleppen kan dragen.
Je had paar goede argumenten dat er iets met de islam mis is. Dat stond in die eerste post alquote:Op maandag 8 januari 2024 21:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je ook integreert in onze nieuwe PVV samenleving.
Lekker inhoudelijk antwoord op mijn vraag ook.
Nog even en je gaat zeggen dat de composthoop geen hoop met compost is.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee dat is jouw beredenering. Net zoals een klokkenhuis van een appel geen klok huist.
Oké fair.quote:
Dit is wel wat een groot deel van de Arabische en Islamtische wereld denkt ja. Dat zie je ook aan de wilde complottheorieën die er zijn verspreid over 7 oktober & deze oorlog.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké fair.
Sowieso een schande dat mensen er elke keer weer vanuit gaan dat als een auto of gebouw in Gaza opgeblazen wordt dat IDF er achter zit. Alsof alles de schuld van de joden is
Het zijn narratieven van de media.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is totaal achterlijk. Mensen tot meer dan een jaar gevangen zetten zonder veroordeling of zelfs een aanklacht. Geen democratische westerling zou dit acceptabel moeten vinden
Een aantal van die lui die daar vastzitten daar is de woning al van gesloopt. Puur omdat ze Palestijn zijn, de kolonist buurman die wel veroordeeld is daar blijft de woning wel van staan. Er is maar een zeer select gezelschap die dit niet mesjogge vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |