Je zegt:quote:Op maandag 8 januari 2024 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zucht…
Nog geen reden hele bevolkingsgroepen dan weg te zetten. Dat doet betreffende user wel. Ik zie hem andere topics ook steeds terugkeren met z’n tirades.
Daar gaat het om. Alles van een bepaalde afkomst is fout volgens deze user
Islam is blijkbaar een afkomst?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is je mening, islamofobie bestaat wel degelijk.
Jij hebt er ook een beetje last van geloof ik, je vind het maar eng allemaal.
Het is geen extra belasting, moslims dienen de zakat te betalen en bepaalde niet-moslims betalen de jizya en in ruil daarvoor worden ze beschermd door de islamitische autoriteiten en kopen ze hun dienstplicht af. Vrouwen, kinderen, ouderen, gehandicapten, zieken, gekken, monniken, kluizenaars en enkele andere groepen hoeven het niet te betalen. En ze kunnen elk moment moslim worden als ze liever de zakat betalen wat veel meer is dan de jizya (tussen de 100 en 500 euro per jaar versus 2.5% zakat over je bezit).quote:Op maandag 8 januari 2024 19:02 schreef ExTec het volgende:
Hoe noemen we dat, als je een bepaalde groep een extra belasting oplegt gebaseerd op religie?
Islamofobie bestaat wel degelijkquote:Op maandag 8 januari 2024 19:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je zegt:
[..]
Islam is blijkbaar een afkomst?
En islamofobie bestaat dus niet.
Tenzij zoiets als nazifobie ook bestaat.... Of fascistofobie. Of communistofobie.
Aldus het Zionistisch journaal. Taqiyah is bij Sjiten gewoon je geloof ontkennen om aan geweld te ontkomen. Het is van oorsprong om de Soennieten te doen geloven dat je geen Shia bent.quote:
Misschien moet je eens lezen wat je linked:quote:Op maandag 8 januari 2024 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Islamofobie bestaat wel degelijk
quote:Islamofobie is een term gebruikt voor angst voor en afkeer van alles wat met de islam te maken heeft. Het betreft hier geen ware fobie in de medische zin.
Ja, mooi verhaal, maar het gaat over of negatief tegenover de islam staan, een fobie is.quote:Een hoofddoekje is wat makkelijker herkenbaar tov of iemand diep van binnen communist is of fascist.
Ik heb het artikel gelezen, en ik heb niet gezegd dat negatief tegen de islam staan, islamofobiequote:Op maandag 8 januari 2024 19:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je eens lezen wat je linked:
[..]
[..]
Ja, mooi verhaal, maar het gaat over of negatief tegenover de islam staan, een fobie is.
Dat is het niet.
Het zullen er ongetwijfeld ontzettend veel zijn. Veel te veel burgerdoden. Ondanks dat Israël en de VS vriendjes zijn hebben ze zwaar kritiek op hen. En het aantal burgerdoden is ook gewoon bizar.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
Als we cijfers van Hamas moeten geloven, maar daar gaat het artikel niet over.
Wat is het dan wel?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb het artikel gelezen, en ik heb niet gezegd dat negatief tegen de islam staan, islamofobie
Is.
Wat bedoel je?quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb het artikel gelezen, en ik heb niet gezegd dat negatief tegen de islam staan, islamofobie
Is.
Maar ondanks dat je zegt dat je het gelezen hebt, spreek je jezelf tegen?quote:Islamofobie is een term gebruikt voor angst voor en afkeer van alles wat met de islam te maken heeft.
A) Ik mag hier posten. B) Ik mag jou wat vragen. C) Jij mag mij antwoorden. D) Ja, ik zal niet snel de discussie aangaan omdat ik denk dat iemand er naast zit. Ik doet dat meestal alleen als ik daar vrij zeker van ben. En het is prima mogelijk dat dit doorschemerd in mijn taalgebruik.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik voel me bij jou altijd alsof ik in een overhoring zit, en getest wordt. Want je weet het natuurlijk eigenlijk wel, hoe het zit. Dat straal je uit in je Posts. Niet fijn.
Vind je? Ik vind het erg meevallen, ook wetende dat de omgekomen terroristen ook als 'burgerslachtoffer' worden geteld.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zullen er ongetwijfeld ontzettend veel zijn. Veel te veel burgerdoden. Ondanks dat Israël en de VS vriendjes zijn hebben ze zwaar kritiek op hen. En het aantal burgerdoden is ook gewoon bizar.
Ik spreek mezelf niet tegen. Angst en afkeer gaan verder, snap je dat niet?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Maar ondanks dat je zegt dat je het gelezen hebt, spreek je jezelf tegen?
Als je afkeer van bepaalde ideeen hebt, sta je er dan negatief tegenover?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Angst en afkeer gaan verder, snap je dat niet?
Natuurlijk bestaat het wel.quote:
Zo zijn zionisten. Je moet doen wat ze zeggen en denken wat ze willen anders ben je en bedreiging voor ze en gaan ze je in een hokje proberen te plaatsen en je dingen in de schoenen schuiven...quote:Op maandag 8 januari 2024 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik voel me bij jou altijd alsof ik in een overhoring zit, en getest wordt. Want je weet het natuurlijk eigenlijk wel, hoe het zit. Dat straal je uit in je Posts. Niet fijn.
Ga je nu van elk woordje een heel groot punt maken om te bewijzen dat islamofobie niet bestaat?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je afkeer van bepaalde ideeen hebt, sta je er dan negatief tegenover?
Als je negatief tegenover bepaalde ideeen staat, heb je er dan afkeer van?
Dus; nee, dat afkeer verder gaat zie ik niet.
Nee dat valt niet mee...quote:Op maandag 8 januari 2024 19:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het erg meevallen, ook wetende dat de omgekomen terroristen ook als 'burgerslachtoffer' worden geteld.
Hoe noem je dat, als de bron doe je aandraagt je stelling niet ondersteund?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:19 schreef Eriksson666 het volgende:
Natuurlijk bestaat het wel.
Het is zelfs vastgelegd in artikel 1 van de grondwet.
Is geen zionist net als ik geen antisemiet ben (heb ik hier ook al vaker voor m’n kiezen gekregenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo zijn zionisten. Je moet doen wat ze zeggen en denken wat ze willen anders ben je en bedreiging voor ze en gaan ze je in een hokje proberen te plaatsen en je dingen in de schoenen schuiven...
Nee, ging over dat afkeer van, "verder ging" dan negatief staan tegenover?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Ga je nu van elk woordje een heel groot punt maken om te bewijzen dat islamofobie niet bestaat?
Ik streep em afquote:
Aaarrrrrgggghhh!!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ging over dat afkeer van, "verder ging" dan negatief staan tegenover?
Denk om je hartquote:
Als de ander zoiets post, zou je die nuance accepteren?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gut, let eens op.
[..]
Idd totaal niet te zien hoe of wat op dat filmpje.
Klakkeloos propaganda overnemen, goed bezig man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |