SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb die ook nog. Was begonnen met de proloog en toen wat anders gaan doen.
Is het makkelijk op te pakken voor een noob?
Dan hou ik hem in gedachten voor als ik klaar ben met Rayman. Nog 2 teensies!quote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja hoor
Je merkt wel dat het een oude game is (Dragons Dogma zelf komt uit 2012, PS3 era, en Dragons Dogma Dark Arisen is de PS4 remaster uit 2017, met een extra dlc/extra gebied.
Maar het blijft een ontzettend toffe game.
Pro tip: veel zelf saven tussendoor.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hou ik hem in gedachten voor als ik klaar ben met Rayman. Nog 2 teensies!
Dat saven leer je wel bij de CRPG'squote:Op zondag 7 januari 2024 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pro tip: veel zelf saven tussendoor.
Scheelt je soms een heel stuk.
Kwam ik zelf net the hard way achter
Deel 2 is helaas voor jou alleen voor de huidige gen consoles te koop.
Tenminste jij had alleen een PS4 toch?
Al in de aanbieding?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:12 schreef NoFoksGiven het volgende:
Heb er toch aan toegegeven, toch maar CoD MW3 aangeschaft. Toch wel weer leuk, jaren geleden dat ik online een beetje heb lopen schieten.
quote:Op maandag 8 januari 2024 11:12 schreef NoFoksGiven het volgende:
Heb er toch aan toegegeven, toch maar CoD MW3 aangeschaft. Toch wel weer leuk, jaren geleden dat ik online een beetje heb lopen schieten.
Rapheal was coolquote:Op maandag 8 januari 2024 09:22 schreef Ang3l het volgende:
"Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives, all mortal liiiiiiiiiiiiiiiiiiiives, expiiiiiiiiire!!"
Ik zit echt te pas en te onpas dit BG3 liedje te schreeuwen
DLC WANNEER?!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Twijfel wel over elden ring, mijn onderbuik zegt dat het een lege wereld is en 100 uur dodge dodge attack met een wazig verhaal.
quote:
Cool.quote:
Nou, Laurence Fishburne lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het lijkt me eigenlijk onmogelijk om de perfecte Kratos te casten.
Ik heb t idd te druk voor audities.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het lijkt me eigenlijk onmogelijk om de perfecte Kratos te casten.
Jij hebt veeeeel te lang haar voor Kratosquote:
Niet echt, paar euries goedkoper volgens mij. Niet gecheckt of download goedkoper was, wil altijd de disk.quote:
Nice, ik moet nog wel even inkomen, maar het blijft tof.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Ik vermaak mij er al weken prima mee
Er was toch ook ooit eem film over Assassin’s Creed?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:55 schreef DKUp het volgende:
Series van God of War en Horizon. Film van Gravity Rush…..
Ja en Uncharted……quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit eem film over Assassin’s Creed?
Och ja, met die babyface als Drake, en Wahlberg als Sully.quote:
Die eerste reactie zegt allesquote:
Als ze gewoon een vervolg op Arkham Knight hadden uitgebracht in een goede staat en ze liepen weer binnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die eerste reactie zegt alles
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom elke studio/uitgever perse zelf op de bek wil gaan ipv leren van de dure fouten van anderen, en toch telkens weer vol op het GaaS orgel gaan
En de Resident Evil films.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en Uncharted……
Brrrrrrrrrrrrr
Tomb Raider en Prince of Persia gingen wel.
Super Mario is wel de beste gameverfilming.
Rock-Not-So-Steadyquote:
Dat jaquote:
WB Montréal zou een vervolg op Arkham Knight uitbrengen en toen kwamen ze met die ontzettend matige Gotham Knights. Wat had ik daar zin in gehad jaren na Arkham Knight.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Vond die laatste game, Gotham Knights ofzo, ook erg matig.
Toen die naar Game Pass kwam ff gespeeld maar snel weer mee gestopt.
Toen ie recent naar PS Plus kwam nog een kans gegeven, maar ook snel weer mee gestopt.
Matige game is matig.
Eens, maar die was niet van Rocksteady. Deze wel en dat maakt het extra jammer.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Vond die laatste game, Gotham Knights ofzo, ook erg matig.
Toen die naar Game Pass kwam ff gespeeld maar snel weer mee gestopt.
Toen ie recent naar PS Plus kwam nog een kans gegeven, maar ook snel weer mee gestopt.
Matige game is matig.
Pas 2025 toch ofzo?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over superhelden gesproken, hoe staat het met die Wolverine game eigenlijk?
Daar hoor je niks meer over.
Grotendeels gelekt in de Insomniac LEAK.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over superhelden gesproken, hoe staat het met die Wolverine game eigenlijk?
Daar hoor je niks meer over.
Dat heb ik volledig gemist 😱quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grotendeels gelekt in de Insomniac LEAK.
Een soort van God of War 2018![]()
Wat.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grotendeels gelekt in de Insomniac LEAK.
Een soort van God of War 2018![]()
Venom komt eerst en dan Wolverine.quote:
Soort van GOW 2018 zag het eruit in pre-Alpha beelden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat.
Interesse is wel enorm gedaald.
Die Wolverine Origins game was bruut. Zoiets zou het moeten zijn.
Zonde.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Soort van GOW 2018 zag het eruit in pre-Alpha beelden.
Dan verwacht ik wel dat er wat gaat veranderen.quote:
Zal wel meevallen.quote:
Zal best kunnen. Is natuurlijk al jaren eerder. Hoewel dit wel een makkelijk voorspelbare line-up is.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat er wat gaat veranderen.
Idd ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:41 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
maar ze lijkt op ellie ...
Ik vond de oude GoW games juist mwoah, die laatste 2quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop wel dat de volgende God of War weer wat wordt als de Griekse games.
- Game waarin je de bad guy bentquote:
For the watchersquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:55 schreef DKUp het volgende:
Series van God of War en Horizon. Film van Gravity Rush…..
Sinds Heath Ledger als The Joker geef ik pas een casting mening zodra ik de film/serie gezien heb. De wereld was te klein toen die casting bekend werd. Met Reynolds als Deadpool hetzelfde. Beide geniale castings achteraf.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:41 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
maar ze lijkt op ellie ...
Stiggie man, ben je al voorbij Cleric Beast?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop wel dat de volgende God of War weer wat wordt als de Griekse games.
Heb hem wel horen schreeuwenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stiggie man, ben je al voorbij Cleric Beast?
Er is ergens, bij een of andere vage sidequest, een item te verkrijgenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb hem wel horen schreeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarmee je hem kunt staggeren als het ware.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is ergens, bij een of andere vage sidequest, een item te verkrijgenNee, dat is Father Gascoigne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarmee je hem kunt staggeren als het ware.
Waar ik enorm tegenop zie
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Och ja verrekquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat is Father Gascoigne.
Waar ik enorm tegenop zie
Soms jaloers op je wijze relativerende kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sinds Heath Ledger als The Joker geef ik pas een casting mening zodra ik de film/serie gezien heb. De wereld was te klein toen die casting bekend werd. Met Reynolds als Deadpool hetzelfde. Beide geniale castings achteraf.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Och ja verrek
Wacht maar tot je Ludwig the Holy Blade of de Orphan of Kos uit de Old Hunters dlc tegen komt![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is ergens, bij een of andere vage sidequest, een item te verkrijgenWow sick ik wist dit niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarmee je hem kunt staggeren als het ware.
Reden voor een nieuwe playtrough!
I've been there.quote:Op woensdag 10 januari 2024 07:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik moet doen in Elden Ring zeg.
Ik zou naar de 1e boss moeten volgens guide 1, de ander zegt eerst lvl 40 en 2 andere area's doen. in de andere area's kom ik niks tegen of ben ik binnen twee klappen dood of wordt ik naar andere nog vagere area's geteleporteerd.
Volgens mij heb ik er 7 uur op zitten maar ben ik nog geen stap verder.
Waarom heb ik niet gewoon cyberpunk gekocht
Kan toch zo'n bald-cap badmuts opdoenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt veeeeel te lang haar voor Kratos
Er is een Wolverine Origins game?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat.
Interesse is wel enorm gedaald.
Die Wolverine Origins game was bruut. Zoiets zou het moeten zijn.
En waarom was dit ook alweer een super leuk spel?quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I've been there.
Doe die video 'how to get OP early'. Dat is een veilige route die je door de beginfase helpt.
Daarnaast is de questline met die dude net buiten de tutorial cave handig. Dan wordt je geteleport naar een gebied waar je een struisvogel de afgrond in kan laten storten (als dat niet gepatched is inmiddels).
Geef niet op. Het wordt beter.
Jazeker:quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een Wolverine Origins game?"o
Niks ervan, gewoon de tondeuse eroverquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan toch zo'n bald-cap badmuts opdoen
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wow sick ik wist dit niet.
Reden voor een nieuwe playtrough!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]Volgens mij krijg je die van haar idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
BOY!!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks ervan, gewoon de tondeuse erover
Kale koppen niet te stoppenquote:
Dat wist ik de eerste 10 uur ook nietquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom was dit ook alweer een super leuk spel?
Skill issue.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een fokkin domme game is Elden ring.
Iemand dit dit leuk vindt zou in 1940 bij de nsb gaan.
Is het je eerste FromSoftware game?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Yes en toch wil je het spelen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Mijn derde, Bloodborne uitgespeeld, ergens halverwege gestopt bij DS3.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is het je eerste FromSoftware game?
Ah check, ik was ook geen groot fan van het open world gedeelte en vind de 'klassieke' vorm van interconnected areas zoals BB veel toffer.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mijn derde, Bloodborne uitgespeeld, ergens halverwege gestopt bij DS3.
Maar daar waren de levels tenminste logisch ingedeeld.
Hier ben ik ondertussen 8 uur verder en doe ik echt nog precies hetzelfde als minuut 1.
Alleen nu als ik een keer een verkeerde kant opga ben ik in 2 klappen dood is er geen enkele indicatie waar naar toe te gaan en is er geen enkele story.
Vervolgens ben ik de helft van de tijd terug aan het rennen naar mijn runes ergens ver weg.
Je komt ook echt geen klap verder, want ik zit nog steeds in het eerste deel van de starter zone.
De Graces (bonfires) geven globaal de richting aanquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hier ben ik ondertussen 8 uur verder en doe ik echt nog precies hetzelfde als minuut 1.
Alleen nu als ik een keer een verkeerde kant opga ben ik in 2 klappen dood is er geen enkele indicatie waar naar toe te gaan en is er geen enkele story.
Vervolgens ben ik de helft van de tijd terug aan het rennen naar mijn runes ergens ver weg.
Je komt ook echt geen klap verder, want ik zit nog steeds in het eerste deel van de starter zone.
Git gudquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Gebruik anders gewoon zo'n guide video, om het begin iig leuker te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Over The Crew Motorfest en AC Mirage hoor ik genoeg goede verhalen.quote:
Klinkt wel goed dit jaquote:
Prince of Persia: The Lost Crown krijgt demo op alle platformsquote:
Ik wilde m gister downloaden, keek de trailer, en besloot t niet te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Prince of Persia: The Lost Crown krijgt demo op alle platforms
Uitproberen voor release, best uniek tegenwoordig
Nice, waarschijnlijk niet mijn ding, met dat 2D side scrolling platformen, maar wie weet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Prince of Persia: The Lost Crown krijgt demo op alle platforms
Uitproberen voor release, best uniek tegenwoordig
Ach is ubi game. Is over 3 weken 40% goedkoper johquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nice, waarschijnlijk niet mijn ding, met dat 2D side scrolling platformen, maar wie weet.
In ieder geval niet full price.
Avatar heeft nu na een maand al 25% korting.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach is ubi game. Is over 3 weken 40% goedkoper joh
maar ik wil deze wel spelen. Maar max 30 euro oid
Tis metroidvania zoals hollow knight toch, geen platformerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde m gister downloaden, keek de trailer, en besloot t niet te doen.
Is idd lekker old-skool ouderwets platform, maar dat is tegenwoordig niks meer voor mij
Vond de graphics ook echt niet mooi.
Maar recencies zeggen idd bijna allemaal dat hij in dat genre echt heel goed is.
Godfrey of Hoarah Loux?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ok i give up, Godfrey is onmogelijk
Malenia entered the chat 😱quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Die schilderijen, die muziekinstrumentenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:12 schreef DKUp het volgende:
Hogwarts Legacy, boh die game blijft maar geven…….
Skill Issue. Er is een vrouw op twitch die het spel uitspeelde terwijl ze 2x tegelijk speelt. 1x met controller 1x met een dancepad.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Is er al een dlc of iets?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:12 schreef DKUp het volgende:
Ik vond die diertjes verzamelen en fokken echt heel nice. De muziek van die verschillende biomes is fantastisch.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:12 schreef DKUp het volgende:
Nee, dat heeft deze game niet nodig. Zo compleet eigenlijk al en veel contentquote:
Helaas heb ik alleen nog de eerste biome en kan hier alleen maar vier soorten dieren plaatsen. Even wat extra missies doen want ik heb vijf verschillende beesten. Beetje ingrediënten verzamelen, planten farmen, en potions maken. Als je een beetje veel kan is de game zo geweldig.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik vond die diertjes verzamelen en fokken echt heel nice. De muziek van die verschillende biomes is fantastisch.
Nou nadat ik hem heb uitgespeeld, was ik er wel klaar meequote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, dat heeft deze game niet nodig. Zo compleet eigenlijk al en veel content
[..]
Helaas heb ik alleen nog de eerste biome en kan hier alleen maar vier soorten dieren plaatsen. Even wat extra missies doen want ik heb vijf verschillende beesten. Beetje ingrediënten verzamelen, planten farmen, en potions maken. Als je een beetje veel kan is de game zo geweldig.
Da's meestal zoquote:Op zondag 14 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou nadat ik hem heb uitgespeeld, was ik er wel klaar mee
Niet ieder spel hoeft 200 uur te duren.quote:Op zondag 14 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou nadat ik hem heb uitgespeeld, was ik er wel klaar mee
Geweldige game echt, mooi om te zien dat de game gewoon goed was op de launch en ze alleen verbeteringen hebben toegevoegd.quote:Op zondag 14 januari 2024 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
Heb nu zin gekregen in een nieuwe playthrough
48 uur volgens mijn PS5.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet ieder spel hoeft 200 uur te duren.
[..]
Geweldige game echt, mooi om te zien dat de game gewoon goed was op de launch en ze alleen verbeteringen hebben toegevoegd.
Sequel mogen ze lekker de tijd voor nemen. We weten dat de ontwikkelaars een geweldige game kunnen maken in ieder geval. Wat meer locaties buiten de main map, Quidditch, diepere side-quests en wat meer belangrijke personages en ze hebben we weer goud in handen.
Let’s go! Vanmiddag verder en anders met Spider-Man 2 ook een geweldig spel.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
48 uur volgens mijn PS5.
Ben hem nu aan het naar beneden laden
Vanmiddag spelen
Had hoger gekund wat een aantal reviewers heb expres een lager cijfer gekregen. Anders was die game echt rond de 90 uitgekomen. Wokies die janken altijd mooi, deze ontwikkelaars hebben met hun ziel en zaligheid aan die game gewerkt. Meerdere interviews gezien en die mensen waren zo blij en enthousiast om deze game te maken en af te leveren bij de spelers. 23+ miljoen verkochte exemplarenquote:Op zondag 14 januari 2024 10:52 schreef StateOfMind het volgende:
Dat ie zulke positieve reviews kreeg en de meeste gamers er ontzettend enthousiast over zijn, ook de niet-fans, was een mooie fuck you naar al die woke jankers
Iets minder lief mag ook wel zeg maar. Ik wil gewoon een evil wizard zijnquote:Op zondag 14 januari 2024 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet ieder spel hoeft 200 uur te duren.
[..]
Geweldige game echt, mooi om te zien dat de game gewoon goed was op de launch en ze alleen verbeteringen hebben toegevoegd.
Sequel mogen ze lekker de tijd voor nemen. We weten dat de ontwikkelaars een geweldige game kunnen maken in ieder geval. Wat meer locaties buiten de main map, meer details buiten Hogwarts en Hogsmeade (de andere locaties zijn wat meer inwisselbaar), Quidditch, diepere side-quests en wat meer belangrijke personages en ze hebben we weer goud in handen.
Keuzes mogen wel wat meer invloed hebben inderdaad. Voor een eerste keer vond ik de game wel goed gelukt.quote:Op zondag 14 januari 2024 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iets minder lief mag ook wel zeg maar. Ik wil gewoon een evil wizard zijn
Zou leuk zijn als games weer dark of light erin hebben. Infamous had dat er wel goed in vroeger.quote:Op zondag 14 januari 2024 12:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Keuzes mogen wel wat meer invloed hebben inderdaad. Voor een eerste keer vond ik de game wel goed gelukt.
Dit blijft wel grappig![]()
Voor wat iedereen er van verwacht had vond ik inderdaad dat ze het goed gedaan haddenquote:Op zondag 14 januari 2024 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
En de wereld zelf mag wel wat meer afwisseling bieden.
Al die grotten en bandit camps waren identitiek, die liet ik op een gegeven moment links liggen allemaal.
Maar ze hebben iig een zeer solide basis gelegd voor een vervolg
Ik heb lange tijd gedacht dat het van de makers van Mad Maxquote:Op zondag 14 januari 2024 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor wat iedereen er van verwacht had vond ik inderdaad dat ze het goed gedaan hadden
Zeker als je ziet wat voor soort games ze hebben gemaakt de laatste 10 jaar!!
quote:Op zondag 14 januari 2024 14:05 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.4gamers.be/ni(...)angenis-te-bevrijden
Florida Joker dreigt GTA6 hacker te bevrijden om samen Rockstar te hacken![]()
Zou graag een game mode willen zien waar je opnieuw kunt beginnen maar wel met alle spells unlocked.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
Dit keer Hufflepuff gekozen, vorige keer Gryffindor.
Vooral irritant dat je niet alle talents kan gebruikenquote:Op zondag 14 januari 2024 15:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Zou graag een game mode willen zien waar je opnieuw kunt beginnen maar wel met alle spells unlocked.
Ik hoop op weer een echte Just Cause gamequote:Op zondag 14 januari 2024 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd gedacht dat het van de makers van Mad Maxen Just Cause was.
Maar toen bleken er 2 Avalanches te zijn: Avalanche Studio (Gekke Max) en Avalanche Software (Hogwarts).
Ik zag Just Cause 3 met 60fps met een mod PS5quote:Op zondag 14 januari 2024 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop op weer een echte Just Cause game
JC2 is nog steeds echt king, maar JC3 ben ik wel meer gaan waarderenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag Just Cause 3 met 60fps met een mod PS5![]()
Dat wil je toch gewoon op een console
Al die games met 60fps trouwens![]()
Controls van JC3 vond ik veel fijner. Map van JC2 was wel beter.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JC2 is nog steeds echt king, maar JC3 ben ik wel meer gaan waarderen
JC4 leek zo veelbelovend te worden, maar helaas.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Controls van JC3 vond ik veel fijner. Map van JC2 was wel beter.
Dat was volgens mij het meest genoemde minpunt, dat het weinig verschil maakte.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
Dit keer Hufflepuff gekozen, vorige keer Gryffindor.
Elke huis had 1 specifieke quest die andere huizen niet hadden.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat was volgens mij het meest genoemde minpunt, dat het weinig verschil maakte.
thereitis.gifquote:Op zondag 14 januari 2024 20:34 schreef DKUp het volgende:
Eddy Gordo aangekondigd zojuist als eerste DLC karakter in Tekken 8.
Water is nat![]()
Armor King nog en dan verkopen ze met deze twee personages alleen al miljoenen
Wel fijn, maar echt een tof redesign van Eddyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 20:43 schreef Evangelion het volgende:
HYPE
[ afbeelding ]
goofy shit > Jin en Kazuya daddy issuesSeptember-december 2024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder dan twee weken
SOONY
Bloodborne natuurlijk!quote:Op maandag 15 januari 2024 09:48 schreef Questular het volgende:
ghost of tsushima voor de 2e keer helemaal uitgespeeld, hoe ga ik deze leegte opvullen?
Een derde keer natuurlijkquote:Op maandag 15 januari 2024 09:48 schreef Questular het volgende:
ghost of tsushima voor de 2e keer helemaal uitgespeeld, hoe ga ik deze leegte opvullen?
Doe je daar zo lang over?quote:
Bijzonder, ik heb nog geen 1 FromSoftware game gespeeld voordat ik Elden Ring startte en, met zo nu en dan wat Youtube hulp, liep er eigenlijk vrij gemakkelijk doorheen. 1 van de weinige games die ik de laatste jaren helemaal uitgespeeld heb.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Daar vond ik dan juist weer weinig aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik vond die diertjes verzamelen en fokken echt heel nice. De muziek van die verschillende biomes is fantastisch.
Als je een half jaar hebt als leegte kun je Baldur's Gate 3 doenquote:Op maandag 15 januari 2024 09:48 schreef Questular het volgende:
Daarom heb ik de game in meerdere etappes gespeeld. Na een uur of 10 moest ik even een andere game spelen anders werd het inderdaad net werken.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar vond ik dan juist weer weinig aan.
Sowieso ERG veel collectables, waardoor je op een gegeven moment niets anders loopt te doen dan Revellio spammen.
Oke, het HOEFT niet, maar toch
Verder erg leuk spel.
Denk je je controller tegen de muur te gooien, flikker je hem door je transparante LG OLED.quote:
Duur geintje 😱quote:Op maandag 15 januari 2024 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk je je controller tegen de muur te gooien, flikker je hem door je transparante LG OLED.
Het is vooral mooi als ie uitstaat, en met de screensaver.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk je je controller tegen de muur te gooien, flikker je hem door je transparante LG OLED.
Je kan ervoor kiezen om een zwarte achtergrond 'aan' te zetten zodat het traditionele tv wordt inderdaad. Maar dat hoeft niet, dan blijft het transparant.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is vooral mooi als ie uitstaat, en met de screensaver.
Want als je kijkt, is het exact hetzelfde. Toch?
Dit is soberso allemaal te duur nog natuurlijk. Gewoon ff wachten tot een 65" rond de 2k kost. Dan wordt het interessant.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:08 schreef Drankster het volgende:
Die oprolbare televisie in Korea een nieuwe Volkswagen Polo goedkoper.
Maar is het nu echt beter dat je tegen een kale muur zit te kijken ipv een zwart scherm?quote:Op maandag 15 januari 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Duur geintje 😱
Prijs nog onbekend, maar zal volgens LG aan de bovenkant van de markt zitten
Vind ik niet, maar qua budget behoor ik waarschijnlijk niet tot de doelgroep van deze televisiequote:Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar is het nu echt beter dat je tegen een kale muur zit te kijken ipv een zwart scherm?
Slechts 75.000 euro daarquote:Op maandag 15 januari 2024 15:08 schreef Drankster het volgende:
Die oprolbare televisie is in Korea een nieuwe Volkswagen Polo goedkoper.
Sowieso heb ik een knalgroene muur, dan zit iedereen de hele tijd in t bosquote:Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar is het nu echt beter dat je tegen een kale muur zit te kijken ipv een zwart scherm?
Er wordt hier vanmiddag een nieuwe LG C3 geleverdquote:Op maandag 15 januari 2024 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar qua budget behoor ik waarschijnlijk niet tot de doelgroep van deze televisie
Las ook ergens dat qua contrast een normale oled zelfs beter was.
Zag net dat de duurste in Nederland verkrijgbare LG televisie bij LG zelf op 1 euro na28.000 euro kost.
Deze zal in die prijsregionen zitten 😱
Ik hou het wel bij mijn vertrouwde 55" LG C9
Nee. Wat een ellende.quote:
Remaster genot #782346783248623489quote:
😱quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:54 schreef Questular het volgende:
Begonnen aan Sniper Elite 5 co-op. Mensen in hun testikels schieten, simpel puur vermaak.
Low effort, en blijkbaar idioten die t kopen, dus cash.quote:
Dan had ik nog liever de nieuwste trilogy gezien dit is gewoon soort van heligschennisquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Low effort, en blijkbaar idioten die t kopen, dus cash.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Low effort, en blijkbaar idioten die t kopen, dus cash.
Nee, dit lijkt juist een remaster waarbij ze respectvol omgaan met de source material en alleen (optionele) Quality-of-Life features toevoegen. Hoe is dat heiligschennis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan had ik nog liever de nieuwste trilogy gezien dit is gewoon soort van heligschennis
Als het daar bij blijft vooruit danquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Evangelion het volgende:
k nog liever de nieuwste trilogy gezien dit is gewoon soort van heligschennis
Nee, dit lijkt juist een remaster waarbij ze respectvol omgaan met de source material en alleen (optionele) Quality-of-Life features toevoegen. Hoe is dat heiligschennis.
Die eerste Tombraider van de nieuwe trilogie blijft voor mij speciaal.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
Die laatste trilogie ziet er nog prima uit
Heb eind vorig jaar die 3 games nog opnieuw gespeeld.
Zo eens in de zoveel jaar speel ik die games en de Uncharted reeks opnieuw, omdat die zo tof zijn.
Kijk dan ook enorm uit naar een nieuw deel.
Ben ook erg benieuwd naar die Indiana Jones game, schijnt die alleen voor de Xbox te zijn, maar die heb ik ook.
Zeker de moeite waardquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:54 schreef StateOfMind het volgende:
Terminator Resistance Enhanced Edition (complete edition) nu in de sale voor 17,99.
Aan het downloadenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard
Op PC gespeeld wel. De 2 DLC's zijn ook erg goed.quote:
Als je fan bent van de eerste twee Terminator films, dan kan je je lol op. De game zit vol easter eggsquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:10 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd, de user reviews waren iig lovend destijds.
Was eigenlijk bezig met een 2e Hogwarts playthrough, maar zag hem staan in de nieuwe sale en kon hem niet laten liggen voor die prijs.
O, dat is die ballerina die steeds op m'n scherm duikt als ik de PS stoe open?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
Verrek, kom er net achter dat The Finals free to play is.
Had er al een hoop van gezien op YouTube en zag er uit als een toffe multiplayer shooter, voor een paar snelle potjes tussendoor, maar wist niet dat ie gratis was.
De studio bestaat voornamelijk uit Dice veteranen uit de hoogtijdagen van de Battlefield games.
Morgen ook maar eens installeren.
Huh ballerina?quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat is die ballerina die steeds op m'n scherm duikt als ik de PS stoe open?
Hmm... Tempted.
Ja, dit:quote:
Toevallig afgelopen herfst TLOU 1 en 2 nog opnieuw gespeeld, dus voorlopig weer even klaar mee.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
TLOU II morgen. Veel zin in grounded + permadeath.
Pff, ja ik heb er ook nog flink wat.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
Nog wel een shitload aan reeds uitgekomen games en dlc te spelen.
Sowieso Terminator die ik gisteren gekauft heb.
Robocop, Cyberpunk dlc, God of War dlc, Spinneman 2, Atlas Fallen, Alan Wake 2, Aveum (maar die komt tzt wel naar Game Pass want Activision.
Dat zijn nog games uit 2023 die ik nog wil spelen.
Over fallout gesproken, ik zag de trailer van de serie. Best mooi! (maar nooit gespeeld)quote:En vwb dit jaar komen eind februari FF7 Rebirth uit, nog geen maand later DD2 en Rise of the Ronin, in april Fallout 5 Current Gen upgrade, en nog een shitload aan andere games.
Om. Nog maar te zwijgen over de games die dit jaar nog day one naar Game Pass komen.
Wordt een mooi jaar dit
Het is EAquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
Aveum (maar die komt tzt wel naar Game Pass want Activision.
Oh.quote:
Er zijn nieuwe levels in de remaster?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen herfst TLOU 1 en 2 nog opnieuw gespeeld, dus voorlopig weer even klaar mee.
Maar tzt denk ik dat ik hem voor een tientje wel upgrade.
Voor die nieuwe modus en die 3 extra levels die de originele deel 2 niet gehaald hebben.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe levels in de remaster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Las net vroege development levels. Lijkt me wel grappig en wilde binnekort beide games nog een keer spelen. Komt goed uit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke tv?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe tv + ps5 bundel gekocht op coolblue
https://www.coolblue.nl/p(...)ion-5-slim-disc.htmlquote:
Alleen nog scart naar hdmi converter ooit eens aanschaffen om de PS1 en XBOX classic te kunnen aansluiten als ik daar zin in heb.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:49 schreef StateOfMind het volgende:
Marseille(ipv nice)
4 keer hdmi 2.1 zie ik
S omruilen voor de X, stop de tijdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen nog scart naar hdmi converter ooit eens aanschaffen om de PS1 en XBOX classic te kunnen aansluiten als ik daar zin in heb.
Straks heb ik XBOX Serie S, PS5 en de Nintendo Switch de huidige last gen consoles
Waarom zou je dat doen? Ziet er niet uit op 55"quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen nog scart naar hdmi converter ooit eens aanschaffen om de PS1 en XBOX classic te kunnen aansluiten als ik daar zin in heb.
Straks heb ik XBOX Serie S, PS5 en de Nintendo Switch de huidige last gen consoles
Als ik helemaal retro wil gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ziet er niet uit op 55"
Pak dan een crt erbij. Lekker dikke beeldbuis maakt het echt compleet.quote:
Helaas heb ik die niet meerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pak dan een crt erbij. Lekker dikke beeldbuis maakt het echt compleet.
Ik heb speciaal daarvoor nog een oude op zolder staan.
Grind-achievements/trophies haat ik. Haalt de fun eruit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, alle skill-based trophies gehaald in Rayman.
Nu alleen nog de grind.
Zeker. Maar die 94% op de trophylist is killing me.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grind-achievements/trophies haat ik. Haalt de fun eruit.
Dat is dan de andere kant van de medaille jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Maar die 94% op de trophylist is killing me.
Cleric beast al verslagen??quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grind-achievements/trophies haat ik. Haalt de fun eruit.
Nee, ben even in Nioh gedokenquote:
Die trophy is een reden om dat hele spel niet te kopen/spelenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Maar die 94% op de trophylist is killing me.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben even in Nioh gedoken
Ik kom snel weer terug in Yarnhamquote:
Zeker.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die trophy is een reden om dat hele spel niet te kopen/spelen
Deze lijkt me stiekem toch best vet.quote:
Niet hatenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn filmpje plaatst @:Pheno
Weer een Dark Soulsborne kloon![]()
![]()
Ik kan er geen sympathie meer voor opbrengen. Heel het genre doet mij niks. Vijf keer geprobeerd.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet haten
Behalve op CoD
CoD heb ik nooit begrepen. Het is geen shooter. Het is een interactieve actiefilm. En het leveldesign is zo lineair als wat:quote:Op zondag 21 januari 2024 13:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kan er geen sympathie meer voor opbrengen. Heel het genre doet mij niks. Vijf keer geprobeerd.
COD ben ik afgehaakt bij Vanguard en MWII 2022. Ik vond die beta van MWIII 2023 eigenlijk nog leuk ook, maar ik voelde het gewoon niet meer. Van Ghosts tot en met MWII 2022 gespeeld. Vanguard veel later gekocht.
En welk level?quote:
Oh ik speelde het bijna alleen voor de multiplayer. Singleplayer vond ik niet zo.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CoD heb ik nooit begrepen. Het is geen shooter. Het is een interactieve actiefilm. En het leveldesign is zo lineair als wat:
[ afbeelding ]
Bonuspunten als je weet welk level het is uit 1993.
MP kan me sowieso gestolen worden in elke gamequote:Op zondag 21 januari 2024 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ik speelde het bijna alleen voor de multiplayer. Singleplayer vond ik niet zo.
Ja bij mij waren het een handjevol games waar ik het leuk vond. COD, Battlefield, Tekken, Uncharted 2/3, race games en een paar Nintendo games.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MP kan me sowieso gestolen worden in elke game
Lokaal Killer Instinct op Xbox is wel genot, maar hoort in het andere topic thuisquote:Op zondag 21 januari 2024 14:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja bij mij waren het een handjevol games waar ik het leuk vond. COD, Battlefield, Tekken, Uncharted 2/3, race games en een paar Nintendo games.
Vloeken in de kerkquote:Op zondag 21 januari 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lokaal Killer Instinct op Xbox is wel genot, maar hoort in het andere topic thuis
quote:
Factionsquote:Op zondag 21 januari 2024 14:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja bij mij waren het een handjevol games waar ik het leuk vond. COD, Battlefield, Tekken, Uncharted 2/3, race games en een paar Nintendo games.
quote:Op zondag 21 januari 2024 18:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vloeken Zweten als een hoer in de kerk
Slay the spirequote:Op zondag 21 januari 2024 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.
Iedere avond even inloggen om de daily te doen dan maar.
Verder even kijken wat ik nu wil gaan doen. Veel dingen nog in het plastic, veel onafgemaakt. Maar heb zelden veel tijd, dus zoek iets wat ik makkelijk kan oppakken voor een half uurtje.
Daar zou een volwaardige game van komen, maar die kwam niet.quote:
Nederlandse GTST DUB GENOTquote:
Heb ik niet. Ga niks nieuws meer kopen.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:20 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Slay the spire
Leuke trophies gr gr
Daarom haat ik NL dubsquote:
Ik vind het ook verschrikkelijk, maar dit is een cult klassiekerquote:
Staat nog op het lijstje. Eerst nog eens TLOU Part 1 uitspelen. Voor die 10 euro komt dat zeker goed.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Inmiddels een Grounded complete met alle Ellie characters in No Return. Deze mode is zo tof.
Iets met worstvingers op een mobieltje.quote:
Bwehehehe.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iets met worstvingers op een mobieltje.
Central processingquote:Op zondag 21 januari 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
Bonuspunten als je weet welk level het is uit 1993.
We hebben een winnaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel fijn dat ze er nu een epliooog a la LOTR deel 3 in hebben zitten
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Die weet ik echt niet meerquote:Op maandag 22 januari 2024 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben een winnaar
Wijs je ook even alle secrets aan?
O ja, laat ik die eens opnieuw gaan doen. Maar dan wel vanaf de start van het basis spel natuurlijkquote:
Ik kan als tussendoor game Immortals of Aveum aanraden.quote:
Wat men ook zegt. Het is niet Balan Wonderworld. Zelfs niet als die ooit gratis is.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef WatchYou het volgende:
Weet iemand een vergelijkbaar spel zoals ratchet and clank?
In denk dat uncharted nog het meest in de buurt komt qua action adventure setting.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef WatchYou het volgende:
Biomutant, Balan Wonderworld, Spider-Man (Miles Morales/2), Sonic Frontiers, Jak and Daxter (2 en 3), Sunset Overdrive en Super Mario Odysseyquote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef WatchYou het volgende:
Guardians of the galaxy?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef WatchYou het volgende:
knack 1/2quote:Op maandag 22 januari 2024 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat men ook zegt. Het is niet Balan Wonderworld. Zelfs niet als die ooit gratis is.
Verder goeie vraag. Ik vermoed dat die er niet zijn op PS5. Je zou de PS4 entries eens kunnen proberen als je die nog niet gespeeld hebt.
Dat is, sowieso een ontzettend leuke gamequote:
Ja die vond ik ook verrassend leuk voor een comic/film-formule spel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is, sowieso een ontzettend leuke game
Ik vond het zelfs een van de leukste games van de afgelopen jarenquote:Op donderdag 25 januari 2024 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook verrassend leuk voor een comic/film-formule spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |