SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb die ook nog. Was begonnen met de proloog en toen wat anders gaan doen.
Is het makkelijk op te pakken voor een noob?
Dan hou ik hem in gedachten voor als ik klaar ben met Rayman. Nog 2 teensies!quote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja hoor
Je merkt wel dat het een oude game is (Dragons Dogma zelf komt uit 2012, PS3 era, en Dragons Dogma Dark Arisen is de PS4 remaster uit 2017, met een extra dlc/extra gebied.
Maar het blijft een ontzettend toffe game.
Pro tip: veel zelf saven tussendoor.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hou ik hem in gedachten voor als ik klaar ben met Rayman. Nog 2 teensies!
Dat saven leer je wel bij de CRPG'squote:Op zondag 7 januari 2024 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pro tip: veel zelf saven tussendoor.
Scheelt je soms een heel stuk.
Kwam ik zelf net the hard way achter
Deel 2 is helaas voor jou alleen voor de huidige gen consoles te koop.
Tenminste jij had alleen een PS4 toch?
Al in de aanbieding?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:12 schreef NoFoksGiven het volgende:
Heb er toch aan toegegeven, toch maar CoD MW3 aangeschaft. Toch wel weer leuk, jaren geleden dat ik online een beetje heb lopen schieten.
quote:Op maandag 8 januari 2024 11:12 schreef NoFoksGiven het volgende:
Heb er toch aan toegegeven, toch maar CoD MW3 aangeschaft. Toch wel weer leuk, jaren geleden dat ik online een beetje heb lopen schieten.
Rapheal was coolquote:Op maandag 8 januari 2024 09:22 schreef Ang3l het volgende:
"Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives, all mortal liiiiiiiiiiiiiiiiiiiives, expiiiiiiiiire!!"
Ik zit echt te pas en te onpas dit BG3 liedje te schreeuwen
DLC WANNEER?!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Twijfel wel over elden ring, mijn onderbuik zegt dat het een lege wereld is en 100 uur dodge dodge attack met een wazig verhaal.
quote:
Cool.quote:
Nou, Laurence Fishburne lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het lijkt me eigenlijk onmogelijk om de perfecte Kratos te casten.
Ik heb t idd te druk voor audities.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het lijkt me eigenlijk onmogelijk om de perfecte Kratos te casten.
Jij hebt veeeeel te lang haar voor Kratosquote:
Niet echt, paar euries goedkoper volgens mij. Niet gecheckt of download goedkoper was, wil altijd de disk.quote:
Nice, ik moet nog wel even inkomen, maar het blijft tof.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Ik vermaak mij er al weken prima mee
Er was toch ook ooit eem film over Assassin’s Creed?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:55 schreef DKUp het volgende:
Series van God of War en Horizon. Film van Gravity Rush…..
Ja en Uncharted……quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit eem film over Assassin’s Creed?
Och ja, met die babyface als Drake, en Wahlberg als Sully.quote:
Die eerste reactie zegt allesquote:
Als ze gewoon een vervolg op Arkham Knight hadden uitgebracht in een goede staat en ze liepen weer binnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die eerste reactie zegt alles
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom elke studio/uitgever perse zelf op de bek wil gaan ipv leren van de dure fouten van anderen, en toch telkens weer vol op het GaaS orgel gaan
En de Resident Evil films.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en Uncharted……
Brrrrrrrrrrrrr
Tomb Raider en Prince of Persia gingen wel.
Super Mario is wel de beste gameverfilming.
Rock-Not-So-Steadyquote:
Dat jaquote:
WB Montréal zou een vervolg op Arkham Knight uitbrengen en toen kwamen ze met die ontzettend matige Gotham Knights. Wat had ik daar zin in gehad jaren na Arkham Knight.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Vond die laatste game, Gotham Knights ofzo, ook erg matig.
Toen die naar Game Pass kwam ff gespeeld maar snel weer mee gestopt.
Toen ie recent naar PS Plus kwam nog een kans gegeven, maar ook snel weer mee gestopt.
Matige game is matig.
Eens, maar die was niet van Rocksteady. Deze wel en dat maakt het extra jammer.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Vond die laatste game, Gotham Knights ofzo, ook erg matig.
Toen die naar Game Pass kwam ff gespeeld maar snel weer mee gestopt.
Toen ie recent naar PS Plus kwam nog een kans gegeven, maar ook snel weer mee gestopt.
Matige game is matig.
Pas 2025 toch ofzo?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over superhelden gesproken, hoe staat het met die Wolverine game eigenlijk?
Daar hoor je niks meer over.
Grotendeels gelekt in de Insomniac LEAK.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over superhelden gesproken, hoe staat het met die Wolverine game eigenlijk?
Daar hoor je niks meer over.
Dat heb ik volledig gemist 😱quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grotendeels gelekt in de Insomniac LEAK.
Een soort van God of War 2018![]()
Wat.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grotendeels gelekt in de Insomniac LEAK.
Een soort van God of War 2018![]()
Venom komt eerst en dan Wolverine.quote:
Soort van GOW 2018 zag het eruit in pre-Alpha beelden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat.
Interesse is wel enorm gedaald.
Die Wolverine Origins game was bruut. Zoiets zou het moeten zijn.
Zonde.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Soort van GOW 2018 zag het eruit in pre-Alpha beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |