Als die doos open is gaan we er allemaal aan,quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik laat me niet door een doosje inpakken
Ga nergens heen
We vragen ons af of Schrödinger's poesje in Pandora's doos zit.quote:
hmmm wie zou dat kunnen onthullenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We vragen ons af of Schrödinger's poesje in Pandora's doos zit.
Hoi!@quote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Ik haal altijd pandora en die met die blauwbaard door elkaar
Hoe dan?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Prishaquote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Verstandige keuzequote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik zou mn dochter sws geen Blauwbaard hebben genoemd ...
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zouden ze het over 500 jaar in sprookjes over Regenboogbaardin hebben?
Oehquote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe dan?
Bij jou zou ik denken Kip Tandori!
Koeneloenquote:
Sowiesoquote:Op zondag 7 januari 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd veel van Mythen en Saga's, houd er zelfs rekening mee dat ze meer op waarheid berusten dan vele denken.
Stephen Fry gelezen? (meerdere van hem)quote:Op zondag 7 januari 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd veel van Mythen en Saga's, houd er zelfs rekening mee dat ze meer op waarheid berusten dan vele denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer
Kom ik om 1 uur snachts dit tegen,...
Tot over 2,5 uur dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer
Kom ik om 1 uur snachts dit tegen,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt liggen wobbelen in bed.
Morgen weer begeleid werk en dagbesteding. Hopelijk laat mijn linkerarm het niet afweten.Werewolf
Wel even eruit gegaan om het te makenquote:
Niet gebracht door Domnivoor?quote:Op zondag 7 januari 2024 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel even eruit gegaan om het te maken
Niet eens een koffiezetapparaat op je nachtkastje hebben.quote:Op zondag 7 januari 2024 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel even eruit gegaan om het te maken
Die is helaas nu niet hierquote:
Neem je de koffie mee?quote:Op zondag 7 januari 2024 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is helaas nu niet hierStraks ga ik naar hem toe
eindelijkquote:
Neequote:Op zondag 7 januari 2024 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet eens een koffiezetapparaat op je nachtkastje hebben.
Zodat jij al die tijd nog lekker in bed kan blijven liggen?quote:
Leukquote:Op zondag 7 januari 2024 11:17 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu een ouderwetse plaat aan het draaien. Mooie herinneringen aan die tijd
Dynasty van Kissquote:Op zondag 7 januari 2024 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukHeerlijk als al die herinneringen dan boven komen door muziek. Ik heb dat ook met bepaalde liedjes, of uit een bepaalde periode. Dat blijf ik gewoon met bepaalde mensen, ervaringen en plekken associëren
![]()
Welke plaat draai je?
Je kan 'm gewoon laten staan.quote:Op zondag 7 januari 2024 11:07 schreef Prisha het volgende:
Ik kijk naar mijn kerstboom en denk: ok je gaat er zo aan.
Geen zin in!
Vervelend.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Middag marc
Kak, die linkerarm doet vervelend en ik wil geen pijnstillers pakken.
Sterktequote:Op zondag 7 januari 2024 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Middag marc
Terug vervelend doen naar je arm helpt niet?quote:Op zondag 7 januari 2024 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Middag marc
Weet ik niet. Ik ga morgen iig naar begeleid werk.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terug vervelend doen naar je arm helpt niet?
Beterschap met je arm en doe rustig aan morgenquote:Op zondag 7 januari 2024 14:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ga morgen iig naar begeleid werk.
En wat hersencellen te weinig.quote:
Dan had ie sws al geen rijbewijs kunnen halenquote:Op zondag 7 januari 2024 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat hersencellen te weinig.
Was het zo leuk daar ja?quote:Op zondag 7 januari 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
Stamppot andijvie nu![]()
Volgende keer dat ik naar Brugge ga moet het minimaal 30 graden zijn om dit weer te compenseren, en ik wil geen roeiboot zien
Misschien komt Aoibhin wel koffie brengenquote:
Ribbel chips en zelfgebakken brood met kaas.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
Stamppot andijvie nu![]()
Volgende keer dat ik naar Brugge ga moet het minimaal 30 graden zijn om dit weer te compenseren, en ik wil geen roeiboot zien
Naja alles was windkracht 6 vanaf 28 dec ongeveer en de stormpjes Gerrit en Henk deden daar nog wat bovenop.quote:
Klinkt goed, vooral die ribbelchippiesquote:Op zondag 7 januari 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ribbel chips en zelfgebakken brood met kaas.
Prima trainingsweer dusquote:Op zondag 7 januari 2024 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja alles was windkracht 6 vanaf 28 dec ongeveer en de stormpjes Gerrit en Henk deden daar nog wat bovenop.
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed, vooral die ribbelchippies
Dat er maar veel ijs moge liggenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima trainingsweer dus
Ben je al klaar voor de komende (mogelijk) maand? Snachts vorst en overdag rond het vriespunt?
Ja lekkerquote:Op zondag 7 januari 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat het brood ook niet. Zonder kaas, maar alleen wat roomboter of olijfolie en zeezout... en ik voel me een rijk man
Na een week wordt jij gek, dan wil je naar buiten en fietsen langs het waterquote:Op zondag 7 januari 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat er maar veel ijs moge liggen![]()
Schop ik ze op een apparaat en vraag ik gewoon hun scores op om thuis te bekijken
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
![]()
30 minuten geleden had ik je gehaat voor dit bericht want ik had toen toch een enorme honger
oehh lekker is dat!!quote:Op zondag 7 januari 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat het brood ook niet. Zonder kaas, maar alleen wat roomboter of olijfolie en zeezout... en ik voel me een rijk man
'K ben soms ook een softie.. Vind deze ook prachtig.. klein kuikentje vol passiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Neequote:Op zondag 7 januari 2024 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien komt Aoibhin wel koffie brengen
4 Goudgele ogenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Planeet, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Jemig wat lekker hahaquote:Op zondag 7 januari 2024 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Planeet, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Ik had het vandaag opgewarmd op een vuurtjequote:
Beter!quote:Op zondag 7 januari 2024 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had het vandaag opgewarmd op een vuurtje
Het enige warme vandaag.quote:
Wat zijn kopstukken?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:25 schreef drakin het volgende:
Ik had een simpel soepje met wat extra soepgroente en kopstukken dankzij een tgtg pakje.
Een kleintoetje en een stroopwafel na en nu een kop thee
Er hing vanmiddag rond 1300 uur gewoon een poging tot ijspegel aan mijn dakgootquote:Op zondag 7 januari 2024 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het enige warme vandaag.
Heeft iemand al gezegd dat het koud is?
Kip stukjesquote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 20:25 schreef drakin het volgende:
Ik had een simpel soepje met wat extra soepgroente en kipstukken dankzij een tgtg pakje.
Een kleintoetje en een stroopwafel na en nu een kop thee
Kwoot ipv bewerkenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het eens zijn
Haha ja zal wat moois opzoeken.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:47 schreef chufi het volgende:
Pulp is terug .. morgen weer
[ afbeelding ]
Koud huis dan ... hier staat ie op 16 en al tijden niet aangeslagenquote:Op zondag 7 januari 2024 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja zal wat moois opzoeken.
Voorlopig warmt mijn huis niet echt op, had de thermostaat op 10 gezet maar duurt lang![]()
Was zelf ook wat verbaast eigenlijk, meestal geen enkel probleemquote:Op zondag 7 januari 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Koud huis dan ... hier staat ie op 16 en al tijden niet aangeslagen
Alles kanquote:Op zondag 7 januari 2024 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wanneer zullen stadsen eens gaan begrijpen dat aan Amsterdammertjes geen vruchten groeien?
Iemand moet toch die sprinkhanen leverenquote:Op zondag 7 januari 2024 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles kanZo waren er ook laatst hordes trekkers op de snelweg
Haha welke site gebruik je eigenlijk voor je plaatjes Chuf?quote:
https://www.bing.com/images/create?FORM=GENILPquote:Op zondag 7 januari 2024 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha welke site gebruik je eigenlijk voor je plaatjes Chuf?
ja deze maakt toch wat andere plaatjes dan die ik gebruiktequote:
Vergeet niet de thermostaat laag te zettenquote:Op zondag 7 januari 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
Maar goed, trusteIk ga er eens goed vroeg in
Staat weer op 16quote:Op zondag 7 januari 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vergeet niet de thermostaat laag te zetten
Ja die hoeven we al helemaal nietquote:Op maandag 8 januari 2024 08:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hopelijk hangen ze duitse vlaggen op de kop ipv dat ze andere vlaggen gaan hanteren.
quote:Op maandag 8 januari 2024 08:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hopelijk hangen ze duitse vlaggen op de kop ipv dat ze andere vlaggen gaan hanteren.
quote:
Rare luiquote:
Ja een beetjequote:
Grijs maar geen sneeuwquote:
Die heb ik gisteren eentje op m'n arm gehadquote:
O hier niet, het is gestoptquote:Op maandag 8 januari 2024 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hier neemt zowel de dwarrelfrequentie als de dichtbevloktheid steeds meer toe
Hier sneeuwt het nu. Even wachten met boodschappen.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier niet, het is gestopt![]()
Bijna 2 uur gesneeuwd maar er is weinig van de zien hier en daar zie je een paar vlokjes liggen
Morguh heerquote:Op maandag 8 januari 2024 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het nu. Even wachten met boodschappen.
Goeiemorgen.
Ik ook. Echt zoiets van huh?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:51 schreef chufi het volgende:
Ik zag wat sporadische sneeuwvlokjes door de lucht dwarrelen...
Ja, dat hadden we niet afgesprokenquote:
Leukquote:Op maandag 8 januari 2024 14:53 schreef Puzzie het volgende:
Mijn vogelhuisje hangt, nu maar hopen dat de birdies er in gaan wonen
Ja ik heb altijd zo'n pindanet hangen en daar zitten ze ook wel in. Het huisje is nieuw dus ik denk dat ze dat nog niet hebben gezienquote:Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukWij hadden een vogelloze tuin. Nu sinds wat jaren nu we er wonen wat van die vogelhuisjes gekocht en op verschillende plekken gezet. Langzaamaan door de jaren heen steeds meer vogels die hun weg naar onze tuin weten te vinden. Leuk schouwspel zo als ik zelf op de bank lig te niksen.
Wij hebben een pergola waar we ook zo'n net aan hebben handen. Daar komen dan vooral grotere vogels op af. Of nouja ook kleine maar die worden dan weggejaagd door de grote jongens.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd zo'n pindanet hangen en daar zitten ze ook wel in. Het huisje is nieuw dus ik denk dat ze dat nog niet hebben gezien
Die is ook leukquote:Op maandag 8 januari 2024 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij hebben een pergola waar we ook zo'n net aan hebben handen. Daar komen dan vooral grotere vogels op af. Of nouja ook kleine maar die worden dan weggejaagd door de grote jongens.
Daarom hebben we laatste jaren ook twee van deze staan:
https://www.welkoop.nl/vo(...)15-5x15x60cm_1334689
Eentje ervan 1,5 meter van het raam. Verschillende meesjes in het voorjaar komen daar dan eten van de pindakaas. Aanrader zo'n ding. Want grote vogels zijn te zwaar voor dat stokje.
Als het kan is het ook een goed idee om uitgebloeide bloemen te laten staan en de herfstbladeren te laten liggen.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukWij hadden een vogelloze tuin. Nu sinds wat jaren nu we er wonen wat van die vogelhuisjes gekocht en op verschillende plekken gezet. Langzaamaan door de jaren heen steeds meer vogels die hun weg naar onze tuin weten te vinden. Leuk schouwspel zo als ik zelf op de bank lig te niksen.
De Keizer is dood,quote:
Voor de egeltjes? Heb verder een rijtjeshuis waar de tuin voor de rest helemaal afgeschermd is met buren en schuttingenquote:Op maandag 8 januari 2024 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als het kan is het ook een goed idee om uitgebloeide bloemen te laten staan en de herfstbladeren te laten liggen.
Ook voor de vogels.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor de egeltjes? Heb verder een rijtjeshuis waar de tuin voor de rest helemaal afgeschermd is met buren en schuttingen
Welke Keizer?quote:Op maandag 8 januari 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Keizer is dood,
zouden ze nu stoppen met staken?
Ik heb al jaren geen heft meerquote:Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef mario390 het volgende:
komisch is wel dat de franzdoku vor
avond al 2 weken in programm
heft staat
Oh ja nou dat was wel mijn minst favo Duitser na Adolfiequote:
En dan was Adolfie nog een Oostenrijkert ookquote:Op maandag 8 januari 2024 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja nou dat was wel mijn minst favo Duitser na Adolfie
Das een vieze jaquote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan was Adolfie nog een Oostenrijkert ook
Ik heb echt meer moeite met iemand als Völler![]()
Vollerquote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal in Duitsland ook niet populair zijnquote:
Rijkaard niet denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zal in Duitsland ook niet populair zijn
Inderdaad, zo'n Gullit zie je her en der nog wel ens opdoemenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Rijkaard niet denk ik.
Toen niet in ieder geval.
Hoor je ook nooit meer wat van.
Van Basten nog, Koeman, van het Schip...quote:Op maandag 8 januari 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n Gullit zie je her en der nog wel ens opdoemen
Die komt wekelijks opdraven ....quote:Op maandag 8 januari 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n Gullit zie je her en der nog wel ens opdoemen
Mario !! We hebben toen verloren dus hou er over opquote:Op maandag 8 januari 2024 21:06 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen bij de franz doku
van 1974 duitsl. vs nederland
paul breitner , sepp maier
spreken
Dat vind jij toch niet leuk?quote:
Hij is later nog 2 keer getrouwd en had 5 kinderen bij zijn drie vrouwenquote:Op maandag 8 januari 2024 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
toen zag ze er al ouder uit zie ik nu ... Of zou ie gescheiden zijn
Die moeite had ik niet eens genomenquote:Op maandag 8 januari 2024 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is later nog 2 keer getrouwd en had 5 kinderen bij zijn drie vrouwenIk heb even bijgelezen
Geen probleemquote:
blond?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:27 schreef pullup het volgende:
En zijn dochter lijkt me wel een typje voor mario
Dochter van wie?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:27 schreef pullup het volgende:
En zijn dochter lijkt me wel een typje voor mario
Yep, wel een aardig gezichtje ookquote:
Degene waar we het over hebbenquote:
Ze zijn ook niets meer gewend.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:29 schreef pullup het volgende:
Die zeikerds gaan nu al code geel geven voor een wat lage gevoelstemperatuur![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)evoelstemperatuur-15
Gewoon spuugarrogant Duitstert zijnquote:Op maandag 8 januari 2024 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heeft die je nou weer misdaan?
Zal wel NS getriggerd worden dat KNMIquote:Op maandag 8 januari 2024 21:29 schreef pullup het volgende:
Die zeikerds gaan nu al code geel geven voor een wat lage gevoelstemperatuur![]()
Dat is ook wel erg koud,zijn we bijna niet meer gewendquote:Op maandag 8 januari 2024 21:29 schreef pullup het volgende:
JIj gaat lekker een stuk fietsen daar?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:29 schreef pullup het volgende:
Ik raad een muts aan, geen code geelquote:Op maandag 8 januari 2024 21:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg koud,zijn we bijna niet meer gewend
Heeft met de windsnelheid te maken.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:34 schreef chufi het volgende:
Hoe meet je een gevoelstemperatuur ? Op gevoel , met een natte vinger zeg maar ?
Nee ik fiets lekker hierquote:Op maandag 8 januari 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj gaat lekker een stuk fietsen daar?
ja maar zie je dat terug op een thermometer ?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft met de windsnelheid te maken.
Dat dus idd.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik raad een muts aan, geen code geel
Nopequote:Op maandag 8 januari 2024 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar zie je dat terug op een thermometer ?
Of oorwarmersquote:Op maandag 8 januari 2024 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik raad een muts aan, geen code geel
betje zeer jungquote:Op maandag 8 januari 2024 21:35 schreef pullup het volgende:
Kijk mario, dat is de dochter in het wit
[ afbeelding ]
Goed hequote:
Pullup heeft zn dochter voor jou uitgezocht om te gaan datenquote:Op maandag 8 januari 2024 21:36 schreef mario390 het volgende:
nu praat ook de vrouw
de bij wm 90 zijn vrouw was
tot 2002 was zij de vrouw
quote:
Man4quote:
Nou ja, dat kan men natuurlijk wel weten hequote:Op maandag 8 januari 2024 21:41 schreef mario390 het volgende:
de film was vor avond geplant
maar dat kunnt niemand weten
dat hij gisteren overleed
Pcies, er bestaat niet zoiets als toeval in Duitslandquote:Op maandag 8 januari 2024 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan men natuurlijk wel weten he
![]()
We hebben een verdachte....quote:Op maandag 8 januari 2024 21:46 schreef mario390 het volgende:
nee dat staat al 2 weken
in dat tvprogramm- heft magazin
De doku zal wel op Netflix komen binnenkortquote:Op maandag 8 januari 2024 21:54 schreef mario390 het volgende:
en nu over de gekopte
wereld-turnier 2006
darvan is hij ziek geworden
Spookyquote:
Ja voor hetzelfde geld hebben ze ook de gids bekeken en bedacht ok , dan doen we het vandaag ...quote:
Onder verplegend personeel, griep aanvalletjequote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
Oh noes,
Spanje gaat naar de tering,
Mondmaskers zijn al weer verplicht in ziekenhuizen
Hier was het ook goed losquote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
Oh noes,
Spanje gaat naar de tering,
Mondmaskers zijn al weer verplicht in ziekenhuizen
Voor iedereen toch?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder verplegend personeel, griep aanvalletje
Mwah, er was veel griep/corona, alleen in de ziekenhuizen etc was het niet echt te merken.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier was het ook goed losMaar we doen net alsof alles pico bello is. Geloof ook dat we het ergste al weer gehad hebben
Op een gegeven moment toch al weer bijna 1000 ziekenhuisbedden bezet door corona patientenquote:Op maandag 8 januari 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, er was veel griep/corona, alleen in de ziekenhuizen etc was het niet echt te merken.
Ja en nee.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Op een gegeven moment toch al weer bijna 1000 ziekenhuisbedden bezet door corona patienten
Ah ok ... lees het nu net ook ... Ik heb geen nieuws feeds lopen dus F5 of ff zoekenquote:Op maandag 8 januari 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, er was veel griep/corona, alleen in de ziekenhuizen etc was het niet echt te merken.
Ja ja, en toch liep het even rap op. Maar we lijken er weer overheenquote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Er lagen +/- 1000 mensen die corona hadden. Een deel DOOR corona en een groter deel MET corona
Zodra het lijken zijn zijn de bedden ook leegquote:Op maandag 8 januari 2024 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ja, en toch liep het even rap op. Maar we lijken er weer overheen
Zag het ook net voordat ik postte.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... lees het nu net ook ... Ik heb geen nieuws feeds lopen dus F5 of ff zoeken
Maar papas en mamas moeten werken en kunnen niet thuis blijven ... alhoewel thuiswerken wel moet kunnen , maar das afhankelijk van de baanquote:
Tsja, in de stad waar jij woont staan de mensen er niet echt bekend om hun zeer hoge mate van intelligentie of de mogelijkheid tot nadenkenquote:Op maandag 8 januari 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn ze hier dagen bezig om een dijk oid te maken die kapot was door het water.
Want een paar woonboten liepen gevaar.
Zijn ze daar zo goed in geweest dat die woonboten nu alsnog kapot gaan, want te weinig water, nu liggen ze op de bodem bijna
Zo dan en hij woont er nog maar netquote:Op maandag 8 januari 2024 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, in de stad waar jij woont staan de mensen er niet echt bekend om hun zeer hoge mate van intelligentie of de mogelijkheid tot nadenken
Moet ik hem zijn holletje weer inschoppen?quote:
Hoe lang heb jij hier ook al weer gewoond?quote:Op maandag 8 januari 2024 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, in de stad waar jij woont staan de mensen er niet echt bekend om hun zeer hoge mate van intelligentie of de mogelijkheid tot nadenken
Wie ga jij schoppen?quote:Op maandag 8 januari 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem zijn holletje weer inschoppen?
Ja ik heb Prima maar mag dus geen live dingen kijken uit Spanje, maar in LATAM mag dat dan weer wel .. omdat ik geen Spaans zou sprekenquote:
He, als het zo uitkomt spreek jij toch ook geen Spaansquote:Op dinsdag 9 januari 2024 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb Prima maar mag dus geen live dingen kijken uit Spanje, maar in LATAM mag dat dan weer wel .. omdat ik geen Spaans zou spreken
eh ja en andersom idd ..quote:Op dinsdag 9 januari 2024 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, als het zo uitkomt spreek jij toch ook geen Spaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |