Als die doos open is gaan we er allemaal aan,quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik laat me niet door een doosje inpakken
Ga nergens heen
We vragen ons af of Schrödinger's poesje in Pandora's doos zit.quote:
hmmm wie zou dat kunnen onthullenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We vragen ons af of Schrödinger's poesje in Pandora's doos zit.
Hoi!@quote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Ik haal altijd pandora en die met die blauwbaard door elkaar
Hoe dan?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Prishaquote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Verstandige keuzequote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik zou mn dochter sws geen Blauwbaard hebben genoemd ...
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zouden ze het over 500 jaar in sprookjes over Regenboogbaardin hebben?
Oehquote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe dan?
Bij jou zou ik denken Kip Tandori!
Koeneloenquote:
Sowiesoquote:Op zondag 7 januari 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd veel van Mythen en Saga's, houd er zelfs rekening mee dat ze meer op waarheid berusten dan vele denken.
Stephen Fry gelezen? (meerdere van hem)quote:Op zondag 7 januari 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd veel van Mythen en Saga's, houd er zelfs rekening mee dat ze meer op waarheid berusten dan vele denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer
Kom ik om 1 uur snachts dit tegen,...
Tot over 2,5 uur dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer
Kom ik om 1 uur snachts dit tegen,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt liggen wobbelen in bed.
Morgen weer begeleid werk en dagbesteding. Hopelijk laat mijn linkerarm het niet afweten.Werewolf
Wel even eruit gegaan om het te makenquote:
Niet gebracht door Domnivoor?quote:Op zondag 7 januari 2024 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel even eruit gegaan om het te maken
Niet eens een koffiezetapparaat op je nachtkastje hebben.quote:Op zondag 7 januari 2024 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel even eruit gegaan om het te maken
Die is helaas nu niet hierquote:
Neem je de koffie mee?quote:Op zondag 7 januari 2024 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is helaas nu niet hierStraks ga ik naar hem toe
eindelijkquote:
Neequote:Op zondag 7 januari 2024 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet eens een koffiezetapparaat op je nachtkastje hebben.
Zodat jij al die tijd nog lekker in bed kan blijven liggen?quote:
Leukquote:Op zondag 7 januari 2024 11:17 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu een ouderwetse plaat aan het draaien. Mooie herinneringen aan die tijd
Dynasty van Kissquote:Op zondag 7 januari 2024 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukHeerlijk als al die herinneringen dan boven komen door muziek. Ik heb dat ook met bepaalde liedjes, of uit een bepaalde periode. Dat blijf ik gewoon met bepaalde mensen, ervaringen en plekken associëren
![]()
Welke plaat draai je?
Je kan 'm gewoon laten staan.quote:Op zondag 7 januari 2024 11:07 schreef Prisha het volgende:
Ik kijk naar mijn kerstboom en denk: ok je gaat er zo aan.
Geen zin in!
Vervelend.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Middag marc
Kak, die linkerarm doet vervelend en ik wil geen pijnstillers pakken.
Sterktequote:Op zondag 7 januari 2024 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Middag marc
Terug vervelend doen naar je arm helpt niet?quote:Op zondag 7 januari 2024 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Middag marc
Weet ik niet. Ik ga morgen iig naar begeleid werk.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terug vervelend doen naar je arm helpt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |