Als die doos open is gaan we er allemaal aan,quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik laat me niet door een doosje inpakken
Ga nergens heen
We vragen ons af of Schrödinger's poesje in Pandora's doos zit.quote:
hmmm wie zou dat kunnen onthullenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We vragen ons af of Schrödinger's poesje in Pandora's doos zit.
Hoi!@quote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Ik haal altijd pandora en die met die blauwbaard door elkaar
Hoe dan?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Prishaquote:Op zondag 7 januari 2024 00:15 schreef Prisha het volgende:
Verstandige keuzequote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik zou mn dochter sws geen Blauwbaard hebben genoemd ...
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zouden ze het over 500 jaar in sprookjes over Regenboogbaardin hebben?
Oehquote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe dan?
Bij jou zou ik denken Kip Tandori!
Koeneloenquote:
Sowiesoquote:Op zondag 7 januari 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd veel van Mythen en Saga's, houd er zelfs rekening mee dat ze meer op waarheid berusten dan vele denken.
Stephen Fry gelezen? (meerdere van hem)quote:Op zondag 7 januari 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd veel van Mythen en Saga's, houd er zelfs rekening mee dat ze meer op waarheid berusten dan vele denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer
Kom ik om 1 uur snachts dit tegen,...
Tot over 2,5 uur dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer
Kom ik om 1 uur snachts dit tegen,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt liggen wobbelen in bed.
Morgen weer begeleid werk en dagbesteding. Hopelijk laat mijn linkerarm het niet afweten.Werewolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |