Oh, wat ga ik kapot. Ik werk nog steeds maar 30 uur in de week en heb deze maand nog 2 feestjes te gaan.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De sancties waren bedoeld om Rusland kapot te maken niet om economische zelfmoord te plegen.
Wat heeft dat met de-industrialiseren te maken? In plaats van Russische olie en gas hebben wij het nu van bevriende landen gekocht. Wel voor een hoge prijs ja. Maar dat is ook omdat door Rusland (en zijn vriendjes) de prijs kunstmatig opgedreven werd (OPEC).quote:Op maandag 8 januari 2024 10:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Het is het niet waard om te deindustrialiseren.
Sputnik news, goeie bron, troll.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Als het met jou goed gaat dan zal het met de rest van Europa ook goed gaan.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, wat ga ik kapot. Ik werk nog steeds maar 30 uur in de week en heb deze maand nog 2 feestjes te gaan.
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 8 januari 2024 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, wat ga ik kapot. Ik werk nog steeds maar 30 uur in de week en heb deze maand nog 2 feestjes te gaan.
En waar gaat het dan niet goed, volgens je kremlin bronnen?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als het met jou goed gaat dan zal het met de rest van Europa ook goed gaan.
Europa doet het best goed in vergelijking met de rest van de wereld. Vooral in vergelijking met Rusland. Iedereen kan een kip of een ei kopen als ze dat willen.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als het met jou goed gaat dan zal het met de rest van Europa ook goed gaan.
Kan hij beetje rappeuh daar bij het front. Tot er een kogel in zijn hoofdje verdwijnt natuurlijk. Oekraïne heeft aantal zeer sterke snipers.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Van feesten in met je slurf in een sok, naar militaire dienst....
Beetje rijden in een busje.quote:
Methadon dealer 😱quote:Op maandag 8 januari 2024 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beetje rijden in een busje.
quote:Maar is onzin hoorGewoon niet waar
Zegt meer over het schamper lachen na dag 1 van de beschietingen.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:17 schreef ExTec het volgende:
Slechte dag voor oekraine. Maar 25% van wat afgevuurd is afgevangen.
Allicht interessant voor sommige usual suspects die over deze cijfers altijd zeggen:
[..]
[ twitter ]
Mijn lading is legaal maar net zo noodzakelijkquote:
Bierquote:Op maandag 8 januari 2024 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn lading is legaal maar net zo noodzakelijk
quote:
Minder erg dan het lijkt veel van die tanks op voorraad starten niet eens. Zit veel Sovjet troep bij!quote:Op maandag 8 januari 2024 12:32 schreef slashdotter3 het volgende:
De Russen verliezen weliswaar veel meer tanks dan dat ze nieuw kunnen bouwen maar ze hebben 15k tanks op voorraad waarvan er nu pas 2k vernietigd zijn. Dus ze kunnen het nog heel lang volhouden voordat ze in de problemen komen.
En daarmee kun je met 30 uur genoeg verdienen? woon je in een kamer van 200 per maand ofzoquote:Op maandag 8 januari 2024 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beetje rijden in een busje.
GEROMAN is een bekend Russisch troll account.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Modern appartement, grote Volvo. Ik heb bezuinigd op vrouw en kinderen, die zijn het duurst.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En daarmee kun je met 30 uur genoeg verdienen? woon je in een kamer van 200 per maand ofzo
Vast wel, is altijd erg kritisch en doet derhalve zelf onderzoek en stelt overal vragen bij.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou @:NeeOfTochJA dat zelf ook weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |