Rusland is blijkbaar zo lek als een mandje.quote:Ukrainian partisans enter military division in Moscow suburbs and acquire data of Russian soldiers – photo, video
The Atesh partisan movement has said that their agent entered the Dzerzhinsky division in Balashikha (Moscow Oblast of the Russian Federation) and received personal data of the soldiers participating in the war against Ukraine.
Source: Atesh on Telegram
Quote: "Atesh infiltrated the Dzerzhinsky division in Balashikha.
Our agent from among the officers entered the specified division. We have already received a list of personnel participating in the Special Military Operation (this is how the Russians call the war against Ukraine – ed.). Their names, contacts and personal data are transferred to the relevant authorities.
The agent sends fiery greetings to his colleagues."
Details: Atesh also published the coordinates of the division's location.
"The structure of the division itself is expanding and strengthening our agent network for better activities," the report also said.
Ah ja, ik geloof ook wel dat ie zijn best doet op een goede analyse. Respect is in mijn ogen belangrijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Klopt hoor, en van deze heb ik gezien dat hij na een tijdje ook een inschatting maakte van Bachmut en dat het snel zou zijn veroverd maar dat duurde nog veel langer. En nog wordt daar bijna constant gevochten.
Ik vind het vooral interessant om bij een front te zien bij een bepaalde stad wat welke partijen hebben verloren en wat ze hebben gewonnen. En gelukkig doet hij dat ook. En ook met respect, hij gebruikt geen spottende termen voor n van de twee partijen. Altijd met respect.
Hier geloof ik echt niets van. Vandaag nog gelezen dat het in Russische woningen altijd 25 graden is. En Lospredosa kan het wetenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:09 schreef Delenlill het volgende:
https://uawire.org/moscow(...)il-amid-war-spending
[..]
Wat meer informatie over de regio die in de kou zit. Gaat blijkbaar om zo'n 60.000 mensen. En inderdaad zijn er ook leidingen/radiatoren die bevroren zijn geraakt/zullen raken. Dus zelfs wanneer de stroom en heet water het weer doen zullen voor een aantal van die mensen het nog niet opgelost zijn. En die groep zal steeds groter worden waarschijnlijk.
25 graden is de gevoelstemperatuur na het legen van een fles wodka.quote:Op maandag 8 januari 2024 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier geloof ik echt niets van. Vandaag nog gelezen dat het in Russische woningen altijd 25 graden is. En Lospredosa kan het weten
Dit klopt hoor. Gisteren was er nog een andere dooie russische journalist.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:39 schreef Delenlill het volgende:
https://www.thesun.co.uk/(...)gn=sunyoutubestories
[..]
Het artikel gaat nog dieper op eerdere verdachte sterf gevallen in. En volgens mij is "The Sun" Niet echt een betrouwbare bron. Dus nog even afwachten op een meer betere bron. Maar het zou voor mij geen verassing zijn.
Die schetsen geen rooskleurig beeld voor Oekrane.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:26 schreef LethalNinja het volgende:
Weer een interessante video van imo n van de beste analisten van dit conflict. Ook hier weer beelden van units, tanks cijfers en mogelijkheden voor beide landen. Nu wat meer focus hoe Oekrane dit zou kunnen winnen.
Dat doet Russische propaganda nooit. Sterker nog het is illegaal in Rusland om dat te doen/voor Russische mensen om dat te doen.quote:Op maandag 8 januari 2024 06:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Die schetsen geen rooskleurig beeld voor Oekrane.
En deze beste man ook niet.
Was er een krimp in 2022?quote:
Je kan ze vandaag en de rest van de week in levende lijve ontmoeten en steunen, ze staan op de horeca vakbeurs. Als je ze ooit financieel gesteund hebt, heb je daar ook een mail over ontvangen.quote:Op zondag 7 januari 2024 22:02 schreef Delenlill het volgende:
Onze helden. Ze verdienen een lintje.
Wat meer informatie over de metalen schuilplaatsen die geleverd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een bepaalde resultaat na twee jaar is bereikt dan kun je denk ik wel vrij veilig aannemen dat er niet veel meer gaat veranderen.quote:Op maandag 8 januari 2024 06:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Die schetsen geen rooskleurig beeld voor Oekrane.
En deze beste man ook niet.
Bij WO1 stortte Rusland na twee-drie jaar ineen. Duitsland na vier.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als er een bepaalde resultaat na twee jaar is bereikt dan kun je denk ik wel vrij veilig aannemen dat er niet veel meer gaat veranderen.
Tenzij door een externe gebeurtenis, zoals politieke ineenstorting of als er een derde partij zich direct met de oorlog gaat bemoeien met boots on the ground.
Wat ik zelf voorspel is dus een hele hoop meer doden zonder veel netto resultaat. Helaas.
Volgens mij doet het IMF geen onderzoek in Rusland zelf, maar werken ze gewoon met de cijfers die het aangeleverd krijgt (van de desbetreffende overheden dus).quote:
Tja bij Duitsland o.a door USA boots on the ground in Frankrijk natuurlijk. Toen die daar een bruggenhoofd hadden veroverd ging het snel. Als die USA/ Australi/ Canada/ Engeland etc troepen daar niet kwamen had DUitsland nog lang hun gebied.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij WO1 stortte Rusland na twee-drie jaar ineen. Duitsland na vier.
In ww 1 hadden landen hun eigen sores, nu hebben beide partijen hulp.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij WO1 stortte Rusland na twee-drie jaar ineen. Duitsland na vier.
De sancties waren bedoeld om Rusland kapot te maken niet om economische zelfmoord te plegen.quote:Op maandag 8 januari 2024 07:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Was er een krimp in 2022?
Hoe kan dat nou?
De sancties hadden toch geen effect?
En dat gebeurt niet, gaat toppie aldaar, want RUSSIA STRONK?quote:Op maandag 8 januari 2024 10:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
De sancties waren bedoeld om Rusland kapot te maken
Gebeurt dat dan?quote:Op maandag 8 januari 2024 10:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De sancties waren bedoeld om Rusland kapot te maken niet om economische zelfmoord te plegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
De komst van de VS was vooral een psychologische boost van de Fransen en Britten en een downer voor de Duitsers. Tot een jaar na hun komst lag het front nog stil, en het 100 dagen offensief van 1918 was vooral een Frans-Britse aangelegenheid.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tja bij Duitsland o.a door USA boots on the ground in Frankrijk natuurlijk. Toen die daar een bruggenhoofd hadden veroverd ging het snel. Als die USA/ Australi/ Canada/ Engeland etc troepen daar niet kwamen had DUitsland nog lang hun gebied.
In het huidige zou een verandering er als bijvoorbeeld het Chinese leger in Oekrane zou aansluiten. Of wellicht het Poolse leger.
Als je zelf even naar die cijfers kijkt die jij gepost had kan je zien dat in 2022 Rusland de enige was met een negatief cijfer. En in 2023 was de enige de VK. In 2024 is de prognose van alle landen positief.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De sancties waren bedoeld om Rusland kapot te maken niet om economische zelfmoord te plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |