SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de Patriot gebruik maakt van "normale" (dus deterministische) algoritmen, geen machine learning/ai whatsoever. Dat komt in de nieuwe generatie(s) wapensystemen vast.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
@:AchJa ik bedoelde dat zelflerend algoritme (neural network) waar een patriot mee kan leren, geen A.I.
Dat is er niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
@:AchJa ik bedoelde dat zelflerend algoritme (neural network) waar een patriot mee kan leren, geen A.I.
Google dan. Gebruiken Patriot systemen geen Google om te vragen hoe ze een raket moeten onderscheppen???quote:
Zodra ze het vliegende object horen tjilpen zullen ze hun heil bij een ander zoeken. Doet ie tsssssjjjjjjjjjjj dan is het boem !quote:Op zondag 7 januari 2024 02:05 schreef oheng het volgende:
[..]
Google dan. Gebruiken Patriot systemen geen Google om te vragen hoe ze een raket moeten onderscheppen???
Hey Google, vuur raket af.quote:Op zondag 7 januari 2024 02:05 schreef oheng het volgende:
[..]
Google dan. Gebruiken Patriot systemen geen Google om te vragen hoe ze een raket moeten onderscheppen???
Kan je niet beter aan Google vragen om de oorlog te winnen?quote:Op zondag 7 januari 2024 11:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hey Google, vuur raket af.
Wooooooooeeeeeeessssssssssjjjjjjjjjjj
Human decisions are removed from strategic defense. Skynet begins to learn at a geometric rate. It becomes self-aware at 2:14 a.m. Eastern time, August 29th.quote:Op zondag 7 januari 2024 02:05 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik had er laatst nog wat over gelezen met machine learning.quote:
Je kunt in theorie machine learning inzetten om in dit geval Patriot complaint algoritmen om het zo te maar zeggen te genereren/optimaliseren op basis van observaties of eventueel simulaties. En deze dan naderhand op het systeem installeren. Maar een zelflerend systeem op de Patriot zit er denk ik niet in, of je moet dat ding zo veel verschillende onderdelem aanpassen dat het een stuk efficienter is van scratch te beginnen.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik had er laatst nog wat over gelezen met machine learning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |