Missende wenkbrauwen zijn nooit echt prettig om naar te kijken nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik word een beetje ongemakkelijk van Justin.
Beetje dooie vissenogen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik word een beetje ongemakkelijk van Justin.
Alsnog heeft die maar één wenkbrauw minder dan Frida Kahlo.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:07 schreef Moira het volgende:
Toch wel geinig om mensen kennis te zien maken met een drag-artiest die voor z'n werk z'n wenkbrauwen scheert
Nee en hij lijkt lenzen te dragen die z'n ogen bijna zwart maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Missende wenkbrauwen zijn nooit echt prettig om naar te kijken nee.
Ja, zag je haar ook al staan op die waarzegster-kaarten?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsnog heeft die maar één wenkbrauw minder dan Frida Kahlo.
Ja, hij is half doof geloof ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Wat had Rosario nou in z'n oor? Gehoorapparaten?
T is daarnaast ook de combi van n herl bleek gezicht en donkere ogen. Vind t eng. Prima als hij dat mooi/ handig vindt uiteraard.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:07 schreef Moira het volgende:
Toch wel geinig om mensen kennis te zien maken met een drag-artiest die voor z'n werk z'n wenkbrauwen scheert
Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Ja, hij schijnt gehoorverlies te hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, zag je haar ook al staan op die waarzegster-kaarten?
Anna volgens mij..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Bofjijff het volgende:
Wie met dat plan kwam van dat stemmen lijkt me dan niet de mol
Die kwam daarmee ja.quote:
Toch wel 1 minder dan de gemiddelde mensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Martinello het volgende:
Frida Kahlo, die had juist teveel wenkbrauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |