quote:
niet van hem verwachtquote:Herman van der Zandt brak onlangs met zijn vrouw Jozephine Trehy. Hij liet zijn gezin achter om nieuw geluk te gaan beproeven met DWDD-tafeldame Anna Gimbrère. Boze tongen beweren nu dat Anna de oorzaak van de scheiding was.
Nee dit is voor ons niet echt boeiendquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:58 schreef Redefine het volgende:
Het idee is aardig. Maar om te kijken is dit natuurlijk niet zo'n heel boeiende opdracht.
Sowquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom doe jij natuurlijk niet mee.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Justin heeft een baard maar geen wenkbrauwen
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:00 schreef Redefine het volgende:
Sor gaat de buitenring op. Dan is die in Mexico stad wel even onderweg.
Uiteraard hoort de Straan wel een wikipedia pagina te hebben als Nederlandse vluchteling in Spanjequote:
Dat dacht ik dus ook al iddquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:00 schreef DaMart het volgende:
De mol heeft waarschijnlijk dus geen vrijstelling... minder risico dat iemand daar 1000 euro mee verdient.
Gevoelsmatig lijkt Kees mij geen type die de mol wil zijn, maar juist het spel wil spelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De omgekeerde psychologie van Kees zou niet zo logisch zijn als mol
Ditquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gevoelsmatig lijkt Kees mij geen type die de mol wil zijn, maar juist het spel wil spelen.
Yup dat denk ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gevoelsmatig lijkt Kees mij geen type die de mol wil zijn, maar juist het spel wil spelen.
Al die Hollandersquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Even de provincies van de kandidaten op een rijtje:
Noord-Holland 3
Zuid-Holland 3
Utrecht 1
Gelderland 1
Overijssel 1
En dan is Kees geboren in Nazareth (Israël) maar kwam in Nederland in Gorinchem wonen.
Met andere woorden: De randstad is zwaar oververtegenwoordigd. Doe met deze kennis wat u wilt.
Dat zijn de beste mensenquote:
Wie komt er uit Gelderland?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Even de provincies van de kandidaten op een rijtje:
Noord-Holland 3
Zuid-Holland 3
Utrecht 1
Gelderland 1
Overijssel 1
En dan is Kees geboren in Nazareth (Israël) maar kwam in Nederland in Gorinchem wonen.
Met andere woorden: De randstad is zwaar oververtegenwoordigd. Doe met deze kennis wat u wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |