Zoals Tuitert al een paar keer aangaf: we zijn in Thialf en je voelt aan het publiek dat het nu echt ergens om gaat.quote:
Het is net als DJs die door een intro heen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals Tuitert al een paar keer aangaf: we zijn in Thialf en je voelt aan het publiek dat het nu echt ergens om gaat.
Dus kunnen we ook wel traditioneel een ritje missen.... oeps, gered door een valse start.
Daarom luisterde ik vroeger ook alleen maar naar de nasjonale hitpereet.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is net als DJs die door een intro heen ouwehoeren.
Links klopt wel. Hoeft alleen maar linkerbochtenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Daar hebben we de Spanjaard!
Izquierdo klinkt wel al een stuk Spaanser
Herbert snapt nog steeds dubbele Spaanse achternamen niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Daar hebben we de Spanjaard!
Izquierdo klinkt wel al een stuk Spaanser
Ik denk eerder dat hij Llop niet durft uit te spreken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Herbert snapt nog steeds dubbele Spaanse achternamen niet.
Doorgaans is krijgen Nederlandse sportverslaggevers dat uitgelegd met het voorbeeld van Ascensio-Willemsen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dat terwijl Herbie de tijden van Antonio Gómez Fernandez nog bewust heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze staat zelfs op de deelnemerslijst!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schaatst Victoria Stirnemann eigenlijk nog?
AnnE is volgens mij doorgaans mannelijk in het Fries.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nooit geweten dat het AnnAmarie is en niet Annemarie Thomas
Was een verwijzing naar zijn coachquote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel snel zijn. Ik denk 1.07,34
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |