Ja, die liet zich wat van de wijs brengen.quote:
Normaal zou ze 'm na die 31.0 vlak houden, maar ze reed heel geforceerd omdat ze 1,5 seconde achter lag.quote:
Ze reed in het begin ouderwets losjes en huppelend, maar als je dan ziet dat Groenewoud gewoon steeds verder weg rijdt... ik kan me voorstellen dat je dan je techniek dreigt te verliezen om dichterbij te komen.quote:
Zeker. Vakkundig gesloopt door Groenewoud en daarmee bezorgt ze Schouten ook nog het zilver. Als Wiklund haar eigen race had gereden had ze makkelijk zilver gehaald.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze reed in het begin ouderwets losjes en huppelend, maar als je dan ziet dat Groenewoud gewoon steeds verder weg rijdt... ik kan me voorstellen dat je dan je techniek dreigt te verliezen om dichterbij te komen.
Stukje Yo Yo Maquote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar er is geen mooier strijkinstrument dan de cello.
Ik heb een opname van Yo van de cellosuites van Bach (zijn eerste opname).quote:
Snelste laagland-rondje ooit!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Benieuwd naar die Jenning de Boo. Die heeft vorige week gewonnen hoor ik?
Ik was bezig met... andere dingen
Mokerhard ja, schitterende bochten. Snelste eerste rondje op 1000m ooit dacht ik 24.45quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Benieuwd naar die Jenning de Boo. Die heeft vorige week gewonnen hoor ik?
Ik was bezig met... andere dingen
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
O ja?
Digitale remaster?
(Ook een mooie Bach overigens.)
Ik herinner me al een 24.3 van Wotherspoon, dus zal wel snelste laaglandrondje zijn dan ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mokerhard ja, schitterende bochten. Snelste eerste rondje op 1000m ooit dacht ik 24.45
Nou ja, laten we uiteindelijk maar concluderen dat Schouten ook niet echt haar eigen race heeft gereden. Die was zeker net zo onrustig als Wiklund.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Vakkundig gesloopt door Groenewoud en daarmee bezorgt ze Schouten ook nog het zilver. Als Wiklund haar eigen race had gereden had ze makkelijk zilver gehaald.
Het ging volgens mij vooral om 'snelste rondje ooit in Thialf', maar dat zal ook wel gelijk zijn met snelste laaglandrondje jaquote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me al een 24.3 van Wotherspoon, dus zal wel snelste laaglandrondje zijn dan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |