abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2024 @ 16:22:00 #101
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211938085
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het enige wat de kijkers willen is Pauw terug.
Ja, maar je kunt hem moeilijk tot z'n tachtigste op tv houden omdat er amper jonge aanwas is die voldoet.

Daar moet iig aan gewerkt worden.

(Ik vraag me wel af of die Iris van de NOS het in potentie zou kunnen. Uiterlijk, herseninhoud en goed kunnen spreken heeft ze iig allemaal mee.)
2025-jaarlijst
pi_211938143
Jort gaarne.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zaterdag 6 januari 2024 @ 16:47:15 #103
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211938461
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 16:28 schreef nostra het volgende:
Jort gaarne.
Dan moet je Oranjewinter ff terugkijken van gisteren
Jort is niet meer welkom daar na deze uitzending :P
  zaterdag 6 januari 2024 @ 16:48:12 #104
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211938485
Hopelijk hebben Royce de Vries en Khalid Kasem hun verdediging beter op orde

quote:
dan de wartaal die ’huisvriend’ advocaat Peter Schouten vrijdagavond uitsloeg bij talkshow Renze. Ik vrees dat de gewezen raadsman van kroongetuige Nabil B. na afloop van de uitzending in een dwangbuis is afgevoerd naar tbs-kliniek De Rooyse Wissel.
Met zulke vrienden hebben Royce de Vries en Khalid Kasem geen vijanden meer nodig.

https://www.telegraaf.nl/(...)niet-meer-op-de-buis

Koekoek :o
pi_211938532
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 15:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ja weet je, als je voor 8k al corrupt gedrag vertoont zit het tot op het bot.
quote:
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 29.00

Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 8.000,-
https://fok.nl/shop/new/?action=donate

Blijven doneren. @de_boswachter
pi_211942136
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 15:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ja weet je, als je voor 8k al corrupt gedrag vertoont zit het tot op het bot.

Vraag me serieus af of dat gerucht over de banden met Taghi niet nog eens wat aandacht verdient, 8k, kom op als je daar al voor knakt dan heb je absoluut geen enkele scrupules, een armoedzaaier is deze huisjesmelker immers allerminst.
Een Marokkaanse van rond de leeftijd van Taghi opgegroeid in de buurt van Utrecht.

Ik durf er veel geld op te zetten dat hij en Taghi gezamenlijke personen in hun kennissenkring hebben.
pi_211942545
quote:
Tegenslagen lopen als een rode draad door het leven van Khalid Kasem
https://www.nrc.nl/nieuws(...)halid-kasem-a4186180
Wat een raar artikel. Van de titel, naar de paragraaf over zijn moeilijke jeugd en zijn quote als afsluiting dat hij op een ongekende manier naar beneden wordt getrokken.
  zaterdag 6 januari 2024 @ 21:45:07 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211942770
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 21:32 schreef oblo het volgende:

[..]
Wat een raar artikel. Van de titel, naar de paragraaf over zijn moeilijke jeugd en zijn quote als afsluiting dat hij op een ongekende manier naar beneden wordt getrokken.
Ondanks een criminele jeugd toch volop kansen gekregen, maar het niet laten kunnen om alsnog corrupt te zijn.
Dan heb je dus ‘slachtoffer ‘
The End Times are wild
pi_211942923
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 21:45 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ondanks een criminele jeugd toch volop kansen gekregen, maar het niet laten kunnen om alsnog corrupt te zijn.
Dan heb je dus ‘slachtoffer ‘
Waar komt die motivatie vandaan zijn corrupte daden te bagatelliseren?
pi_211943076
Wat is dat idiote gerucht dat Kasem en Taghi samen in de klas op de middelbare school hebben gezeten?
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:22:09 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211943246
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is dat idiote gerucht dat Kasem en Taghi samen in de klas op de middelbare school hebben gezeten?
Lagere school las ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:29:47 #113
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_211943411
Je kunt een advocaat wel uit Nieuwegein laten halen, maar je haalt Nieuwegein blijkbaar nooit helemaal uit de advocaat.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:33:00 #114
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_211943496
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
hoezo gerucht? Staat gewoon in het NRC ook?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_211943620
Tsja als hij heeft lopen lekken naar de groep van Taghi hoort hij niet op tv maar tussen vier muren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211943626
Volgens mij zeiden ze, als ik het goed gehoord heb op het nieuws, dat hij beweert, dat het zijn foute manier was om geld te krijgen van een slecht/niet betalende klant die dus rekeningen had openstaan bij hem.
pi_211943835
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 21:32 schreef oblo het volgende:

[..]
Vergelijkbare artikelen in Parool en AD. Misschien eerst even het onderzoek afwachten?

twitter

twitter
pi_211944044
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij zeiden ze, als ik het goed gehoord heb op het nieuws, dat hij beweert, dat het zijn foute manier was om geld te krijgen van een slecht/niet betalende klant die dus rekeningen had openstaan bij hem.
Uit de transcriptie lijkt hij dat tegen te spreken:

Peter R. de Vries: “Nee, ja, maar goed. Er zijn twee problemen. Eén is: hoe dat met Hans wordt opgelost. En het tweede probleem is eigenlijk: hoe gaan wij hier met elkaar mee om. Welke kant het ook opvalt... Of Hans is een poot uitgedraaid, vrij vertaald, of je hebt zomaar iemand omgekocht. En beide zitten wij mee in onze maag.”
Kasem: “Ja.”
Peter R. de Vries: (...) “Waar we wel op worden afgerekend als het uitkomt.”
Kasem: “Ik snap het. Ik kan zeggen: ik heb hem geen poot uitgedraaid. Dan blijft die andere variant staan.”
Peter R. de Vries: “Dat is iets waar wij ook wel van geschrokken zijn. Potverdomme Khalid.”
Kasem: “Ben ik helemaal met je eens, Peter. Daar baal ik ook van. Ik zit er nu al weken mee. Dat ik dat heel moeilijk vind. Ik kan het alleen niet terugdraaien. Dat is wat het is. Daar moeten jullie maar een ei over laten. Dat kan ik niet voor jullie doen. Het is wel een wijze les.”
pi_211944104
Ach wat sneu toch dat uitgelekt is dat Khalid niet al te integer blijkt te zijn geweest als advocaat (het is immers alleen nog maar de vraag hoe fout hij is geweest).

Niet dat ik ook maar enigszins het vermoeden hebben dat de advocatuur een bolwerk is van integriteit.
pi_211944249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:56 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Uit de transcriptie lijkt hij dat tegen te spreken:

Peter R. de Vries: “Nee, ja, maar goed. Er zijn twee problemen. Eén is: hoe dat met Hans wordt opgelost. En het tweede probleem is eigenlijk: hoe gaan wij hier met elkaar mee om. Welke kant het ook opvalt... Of Hans is een poot uitgedraaid, vrij vertaald, of je hebt zomaar iemand omgekocht. En beide zitten wij mee in onze maag.”
Kasem: “Ja.”
Peter R. de Vries: (...) “Waar we wel op worden afgerekend als het uitkomt.”
Kasem: “Ik snap het. Ik kan zeggen: ik heb hem geen poot uitgedraaid. Dan blijft die andere variant staan.”
Peter R. de Vries: “Dat is iets waar wij ook wel van geschrokken zijn. Potverdomme Khalid.”
Kasem: “Ben ik helemaal met je eens, Peter. Daar baal ik ook van. Ik zit er nu al weken mee. Dat ik dat heel moeilijk vind. Ik kan het alleen niet terugdraaien. Dat is wat het is. Daar moeten jullie maar een ei over laten. Dat kan ik niet voor jullie doen. Het is wel een wijze les.”
Oké, benieuwd hoe hij zich daar dan uit probeert te lullen verder.
  zaterdag 6 januari 2024 @ 23:18:15 #121
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211944500
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
Ja dat zegt ie idd.
En uiteindelijk hoefde die "foute klant" niks meer te betalen.
Heel geloofwaardig :s)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_211946982
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 20:18 schreef LXIV het volgende:
Dit was toch allang bekend?
[..]
Het was bekend dat deze vrijspraak enkel ‘technisch’ was (hij had het dus gewoon gedaan).
Waarom wordt dit nu dan weer opgerakeld?? Niet de juiste mening over Israël wellicht??
Dat Kasem (meermaals) heeft gelekt richting Taghi lijkt steeds duidelijker te worden. De info over bijv. Ronald Bakker was verder bij niemand bekend.

Zou wel donders ironisch zijn dit alles, je 'partner in law' (advocatenkantoor De Vries - Kasem met Peter R. als directeur) blijkt te hebben gelekt aan de groep die je vader ofwel Peter R. vermoordt...
Wellicht wisten vader en zoon al dat er was gelekt en werd Peter niet alleen uit de weg geruimd omdat hij de vertrouwenspersoon van de kroongetuige was.
pi_211947036
Ontkennen - maar wel werk neerleggen.

Advocaat met low-IQ. Help onze rechtsstaat.
  zondag 7 januari 2024 @ 10:53:12 #124
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_211947077
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 10:42 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dat Kasem (meermaals) heeft gelekt richting Taghi lijkt steeds duidelijker te worden. De info over bijv. Ronald Bakker was verder bij niemand bekend.

Zou wel donders ironisch zijn dit alles, je 'partner in law' (advocatenkantoor De Vries - Kasem met Peter R. als directeur) blijkt te hebben gelekt aan de groep die je vader ofwel Peter R. vermoordt...
Wellicht wisten vader en zoon al dat er was gelekt en werd Peter niet alleen uit de weg geruimd omdat hij de vertrouwenspersoon van de kroongetuige was.
Dat zou wel extreem pijnlijk zijn. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_211947103
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 10:47 schreef theunderdog het volgende:
Ontkennen - maar wel werk neerleggen.

Advocaat met low-IQ. Help onze rechtsstaat.
Als hij niet zelf zijn werk had neergelegd had zijn werkgever hem voorlopig op non-actief gezet vermoedelijk. Dit is voor beide partijen prettiger…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')