Ja, maar je kunt hem moeilijk tot z'n tachtigste op tv houden omdat er amper jonge aanwas is die voldoet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het enige wat de kijkers willen is Pauw terug.
Dan moet je Oranjewinter ff terugkijken van gisterenquote:
Met zulke vrienden hebben Royce de Vries en Khalid Kasem geen vijanden meer nodig.quote:dan de wartaal die ’huisvriend’ advocaat Peter Schouten vrijdagavond uitsloeg bij talkshow Renze. Ik vrees dat de gewezen raadsman van kroongetuige Nabil B. na afloop van de uitzending in een dwangbuis is afgevoerd naar tbs-kliniek De Rooyse Wissel.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ja weet je, als je voor 8k al corrupt gedrag vertoont zit het tot op het bot.
https://fok.nl/shop/new/?action=donatequote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 29.00
Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 8.000,-
Een Marokkaanse van rond de leeftijd van Taghi opgegroeid in de buurt van Utrecht.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ja weet je, als je voor 8k al corrupt gedrag vertoont zit het tot op het bot.
Vraag me serieus af of dat gerucht over de banden met Taghi niet nog eens wat aandacht verdient, 8k, kom op als je daar al voor knakt dan heb je absoluut geen enkele scrupules, een armoedzaaier is deze huisjesmelker immers allerminst.
Wat een raar artikel. Van de titel, naar de paragraaf over zijn moeilijke jeugd en zijn quote als afsluiting dat hij op een ongekende manier naar beneden wordt getrokken.quote:Tegenslagen lopen als een rode draad door het leven van Khalid Kasem
https://www.nrc.nl/nieuws(...)halid-kasem-a4186180
Ondanks een criminele jeugd toch volop kansen gekregen, maar het niet laten kunnen om alsnog corrupt te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:32 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat een raar artikel. Van de titel, naar de paragraaf over zijn moeilijke jeugd en zijn quote als afsluiting dat hij op een ongekende manier naar beneden wordt getrokken.
Waar komt die motivatie vandaan zijn corrupte daden te bagatelliseren?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ondanks een criminele jeugd toch volop kansen gekregen, maar het niet laten kunnen om alsnog corrupt te zijn.
Dan heb je dus ‘slachtoffer ‘
Lagere school las ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is dat idiote gerucht dat Kasem en Taghi samen in de klas op de middelbare school hebben gezeten?
hoezo gerucht? Staat gewoon in het NRC ook?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is dat idiote gerucht dat Kasem en Taghi samen in de klas op de middelbare school hebben gezeten?
Vergelijkbare artikelen in Parool en AD. Misschien eerst even het onderzoek afwachten?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:32 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat een raar artikel. Van de titel, naar de paragraaf over zijn moeilijke jeugd en zijn quote als afsluiting dat hij op een ongekende manier naar beneden wordt getrokken.
Uit de transcriptie lijkt hij dat tegen te spreken:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij zeiden ze, als ik het goed gehoord heb op het nieuws, dat hij beweert, dat het zijn foute manier was om geld te krijgen van een slecht/niet betalende klant die dus rekeningen had openstaan bij hem.
Oké, benieuwd hoe hij zich daar dan uit probeert te lullen verder.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Uit de transcriptie lijkt hij dat tegen te spreken:
Peter R. de Vries: “Nee, ja, maar goed. Er zijn twee problemen. Eén is: hoe dat met Hans wordt opgelost. En het tweede probleem is eigenlijk: hoe gaan wij hier met elkaar mee om. Welke kant het ook opvalt... Of Hans is een poot uitgedraaid, vrij vertaald, of je hebt zomaar iemand omgekocht. En beide zitten wij mee in onze maag.”
Kasem: “Ja.”
Peter R. de Vries: (...) “Waar we wel op worden afgerekend als het uitkomt.”
Kasem: “Ik snap het. Ik kan zeggen: ik heb hem geen poot uitgedraaid. Dan blijft die andere variant staan.”
Peter R. de Vries: “Dat is iets waar wij ook wel van geschrokken zijn. Potverdomme Khalid.”
Kasem: “Ben ik helemaal met je eens, Peter. Daar baal ik ook van. Ik zit er nu al weken mee. Dat ik dat heel moeilijk vind. Ik kan het alleen niet terugdraaien. Dat is wat het is. Daar moeten jullie maar een ei over laten. Dat kan ik niet voor jullie doen. Het is wel een wijze les.”
Ja dat zegt ie idd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij zeiden ze, als ik het goed gehoord heb op het nieuws, dat hij beweert, dat het zijn foute manier was om geld te krijgen van een slecht/niet betalende klant die dus rekeningen had openstaan bij hem.
Dat Kasem (meermaals) heeft gelekt richting Taghi lijkt steeds duidelijker te worden. De info over bijv. Ronald Bakker was verder bij niemand bekend.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:18 schreef LXIV het volgende:
Dit was toch allang bekend?
[..]
Het was bekend dat deze vrijspraak enkel ‘technisch’ was (hij had het dus gewoon gedaan).
Waarom wordt dit nu dan weer opgerakeld?? Niet de juiste mening over Israël wellicht??
Dat zou wel extreem pijnlijk zijn.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:42 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat Kasem (meermaals) heeft gelekt richting Taghi lijkt steeds duidelijker te worden. De info over bijv. Ronald Bakker was verder bij niemand bekend.
Zou wel donders ironisch zijn dit alles, je 'partner in law' (advocatenkantoor De Vries - Kasem met Peter R. als directeur) blijkt te hebben gelekt aan de groep die je vader ofwel Peter R. vermoordt...
Wellicht wisten vader en zoon al dat er was gelekt en werd Peter niet alleen uit de weg geruimd omdat hij de vertrouwenspersoon van de kroongetuige was.
Als hij niet zelf zijn werk had neergelegd had zijn werkgever hem voorlopig op non-actief gezet vermoedelijk. Dit is voor beide partijen prettiger…quote:Op zondag 7 januari 2024 10:47 schreef theunderdog het volgende:
Ontkennen - maar wel werk neerleggen.
Advocaat met low-IQ. Help onze rechtsstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |