Graag!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:09 schreef Claudia_x het volgende:
@:troel, wat voor mogelijkheden heb je in huis eigenlijk om een plek voor zoon te creëren? Wil je dat we met je meedenken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mar even in spolier vanwege lengtetroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik mag nog maar halve dagen werken, dus dat valt gelukkig wel mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt als een hartstikke goed idee! Daar zou ik nu denk ik mijn energie in stoppen, een fijne plek voor de kinderen creëren. Dat is in ieder geval iets waar je controle over hebt. Spullen weghalen, hun eigen spullen voor zover die bruikbaar zijn erin zetten (of alvast nieuwe spullen kopen en erin zetten), misschien wat decoreren. Dat maakt dan de komende tijd waarin het souterrain moet drogen en er aan een oplossing moet worden gewerkt beter te doorstaan.
In het ergste geval moet je iets huren om meubels tijdelijk in op te slaan, maar dat lijkt me nog steeds een betere optie dan een keet op eigen terrein willen plaatsen en woonklaar willen maken. Er zijn bovendien relatief eenvoudige dingen die je kunt doen om een ruimte tijdelijk te decoreren. Denk aan een kast haaks op de muur zetten en de achterkant ervan behangen.
Ik stel me zo voor dat dat voor je oudste heel fijn is: een plek voor zichzelf waar hij tot rust kan komen. Ik word zelf knettergek van rommeltjes. Ruim ik op en heb ik overzicht, dan voel ik me meteen fijner. Hopelijk vindt je moeder het oké!
Is het een optie om niet meteen maandag aan het werk te gaan? Dat zou helemaal niet raar zijn, ook niet voor iemand die niet aan het re-integreren is. Aan de andere kant: het kan ook fijn zijn om even aan de situatie te ontsnappen.
De honden dan, niet je oudersquote:
14 en bijna 16, maar de laatste zit ijn zijn eindexamenjaar. Delen is echt gewoon een no go tenzij we doden willen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet hoe oud je zoons zijn, maar is tijdelijk een kamer delen geen optie?
En een hondenbevalkamer
Zijn jouw ouders fokkers?
Welk ras?
Nee dat is idd geen goed idee op die leeftijdenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:00 schreef Troel het volgende:
[..]
14 en bijna 16, maar de laatste zit ijn zijn eindexamenjaar. Delen is echt gewoon een no go tenzij we doden willen.
Entlebuchers![]()
Als alles goed gaat deze zomer weer een nestje
Absoluut. Ga ook echt niet vragen om het nestje uit te stellen. Ouders zijn op leeftijd en uitstel is waarschijnlijk afstel. Bovendien is al het voorwerk al gedaan enzo.quote:
Ik denk dat als we het morgen voor elkaar kunnen krijgen, dat we nog wel wat hulptroepen kunnen regelen, daarna wordt het lastiger buiten de weekenden. Gelukkig fijne vrienden en familie om ons heenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat je hier zelf nu niet de kracht voor hebt. Kun je op hulptroepen terugvallen?
Heel verstandig dat je even bij je vriend zit! Even weg geeft hopelijk een beetje lucht.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat snap ik. En dan meld ik niet eens meer alles. Ik heb nu thuis de boel even de boel gelaten (lees mijn ouders bewaken het fort) en zit bij mijn vriend. Daar hadden we eigenlijk wat dingen willen aanpakken, maar dat is er niet van gekomen. Maandag moeten we allebei weer aan het werk. Vandaag ben ik gebeld door de arboarts en ik geloof wel dat die zich een beetje zorgen maakte om me (ik ben nog aan het reintegreren). Ik mag ook niet zoals ik gepland had de uren vanaf maandag ophogen.
En stiekemmaak ik me best wel veel zorgen, met name over mijn oudste. Die gaat maandag weer verder met zijn eindexamenjaar. Hij wil niet in een caravan ofzo, maar wil wel een eigen plekje. Moet ik dan maar in de woonkamer gaan slapen zodat hij mijn slaapkamer kan gebruiken? Maarja, wat doet dat met mij? Wie van ons tweeën is het belangrijkst?
Het vreet aan me
Overigens ben ik echt wel heel blij met jullie steun. Het voelt als warme droge handdoeken na het hozen enzo![]()
Ik weet niet of dat een lichtpuntje is als de meterkast onder maaiveldhoogte zit.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:29 schreef Resistor het volgende:
1 lichtpuntje: het water kan nooit hoger komen dan het niveau van het grondwater
Dan moet de sloot richting de beek gegraven worden, weg van het natuurgebied. Maar ondanks dat wij grondeigenaar zijn, is het wel Natura2000 gebied, dus of het mag?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:42 schreef valentijn101 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-toch-niet~a5d96b02/ Is een sloot graven een idee?
Heb je het topic gelezen of kom je alleen een domme opmerking plaatsen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:29 schreef Resistor het volgende:
1 lichtpuntje: het water kan nooit hoger komen dan het niveau van het grondwater
Mijn werkkamer gebruik ik dagelijksquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:52 schreef Elleska het volgende:
@:Troel Goed plan om te kijken of je de herenkamer kan inrichten als slaapkamer. Dat klinkt met extra opslagmogelijkheid als een reëel optie.
Hoeveel gebruik je de werkkamer normaal gesproken? Want het is wel heel lief dat je je slaapkamer wil afstaan aan de oudste maar je hebt de werkkamer ook al afgestaan. Kan je de spullen die je gebruikt kwijt in de herenkamer zodat jullie alle 3 een eigen plek krijgen? Want deze situatie is niet 1-2-3 is opgelost en jullie zijn allemaal even belangrijk, vergeet jezelf dus niet.
[..]
Ik weet niet of dat een lichtpuntje is als de meterkast onder maaiveldhoogte zit.
Virtuele hug voor jequote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:03 schreef Troel het volgende:
Ik ben trouwens gisteravond even lekker ingestort, heb een potje liggen huilen en voor het eerst gedacht waar ik in hemelsnaam 5 mensen, twee honden en wat hamsters kwijt kan.
Grotendeels. Of komt het water nu ook al over de drempel van de voordeur naar binnen? Dan komt het nog een stukje hoger te staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen of kom je alleen een domme opmerking plaatsen?
Zal vast niet zomaar mogen maar dit duurt nu al zo lang. Misschien dat zoiets een oplossing kan forceren. Ik heb het vermoeden dat degene uit dit krantenartikel met eenzelfde probleem als jullie zit.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet de sloot richting de beek gegraven worden, weg van het natuurgebied. Maar ondanks dat wij grondeigenaar zijn, is het wel Natura2000 gebied, dus of het mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |