Ik ook nietquote:
Omdat mannen natuurlijk graag op elke willekeurige vrouw willen kunnen springen, maar ze gelijk jaloers en bezitterig worden als een vrouw uit eigen initiatief op een willekeurige man springt. Want dat ondermijnt hun dominantie en daar kunnen de kwetsbare mannen niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:07 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit een mannencomplot is. Waarom zou je als man willen dat de vrouwen laag libido hebben. Als het aan mannen lag zat het omgekeerde standaard in elk theezakje
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:55 schreef hoechst het volgende:
en......... was t vannacht weer raak?
Mannen kunnen gewoon heel goed twee dingen tegelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:17 schreef Flipflop12 het volgende:
Nou dat ja.
Hoe FUNCTIONEREN mannen met dit, als je dit altijd hebt?!
Maarja kinderen en met name baby's zijn aan de andere kant ook wel ingrijpend en de slapeloze nachten en zorgen die ze meebrengen evengoed een enorme libidoremmer. Spiraaltjes hebben ook bijwerkingen en condooms zijn ronduit irritant, dus wat moet je dan?quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Herkenbaar.. het is in die tijd dat ik ook meer compassie voor mannen heb gekregen.. Ik had het maar een paar dagen, zij elke dag. Wat een helle-leven.
Non stop als een roofdier rondlopen
Dat is zelfs voor een groot deel van de vrouwen van toepassingquote:Op maandag 19 februari 2024 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Maarja kinderen en met name baby's zijn aan de andere kant ook wel ingrijpend en de slapeloze nachten en zorgen die ze meebrengen evengoed een enorme libidoremmer. Spiraaltjes hebben ook bijwerkingen en condooms zijn ronduit irritant, dus wat moet je dan?
Overigens dacht ik dat de seksdrive bij mannen primair voort kwam door de aanwezigheid van testosteron. Er zijn wel experimenten geweest waarin vrouwen testosteron geïnjecteerd kregen ze aanzienlijk meer libido kregen en mannen tesosteronremmers hun drive enorm afnam.
Dat je minder zin in seks hebt door de pil is bewezen maar weet niet of vrouwen direct automatisch meer zin hebben in seks als ze stoppen. Al zal dat voor een deel wellicht zeker van toepassing zijn.
Daar zitten toch net zo goed hormonen in? Wat is de winst dan tov de pil (los van het gemak)quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben er heel tevreden mee, heb inmiddels m’n tweede Mirena. De mirenaspiraal is tegenwoordig ook acht jaar werkzaam, wat ‘m (mijns inziens) een nog betere keuze maakt. Ik vond het inbrengen de eerste keer erg naar, en de wissel (uithalen en nieuwe zetten) echt afgrijselijk, maar ik zou ‘t zo weer doen. Mijn baarmoeder ligt op de meest kutte plek voor de pijn (zelfs de gynaecoloog schrok van m’n reactie) en die positionering zorgt er ook voor dat de mirena verder naar binnen komt te liggen in de eerste paar weken, waardoor de “touwtjes” altijd afgeknipt moeten worden tot in de baarmoedermond. Dat betekent dat verwijdering per se door de gynaecoloog gedaan moet worden, wat door het eigen risico duurder is dan bij de huisarts, maar ook dat vind ik prima te overzien, zeker als je per week/maand gaat rekenen.
Maar ik voel me veel beter dan aan de pil, ik hoef nergens meer aan te denken, en ik word amper tot niet meer ongesteld. Absolute win wat mij betreft.
Veel lager gedoseerd omdat er een lokale afgifte is.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zitten toch net zo goed hormonen in? Wat is de winst dan tov de pil (los van het gemak)
Ah dat klinkt wel heel logisch eigenlijkquote:Op maandag 19 februari 2024 17:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Veel lager gedoseerd omdat er een lokale afgifte is.
Bij de pil moet je al systemisch gaan werken en de afbraak door de lever en spijsvertering mee in rekening nemen.
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:04 schreef Elan het volgende:
Misschien laat ik er wel gewoon een knip inzetten. Als je beiden toch geen kinderen (meer) wil hebben is dat verreweg de meest simpele oplossing.
Scheelt inderdaad een hele hoop gezeik alleen je moet wel 100% zeker zijn want het is in principe niet omkeerbaar.quote:
Regelmatig rukken helpt wel. Dus af en toe de wc induiken en jezelf even goed bewerken met die vingers van je, is mijn tip.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:17 schreef Flipflop12 het volgende:
Nou dat ja.
Hoe FUNCTIONEREN mannen met dit, als je dit altijd hebt?!
Werkt altijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Regelmatig rukken helpt wel. Dus af en toe de wc induiken en jezelf even goed bewerken met die vingers van je, is mijn tip.
wat ook hielp 15jaar geleden toen er nog lekkere vrouwen via klanten zat en ik af en toe onder hun bureaus moest is de wetenschap dat ze mij toch niet zagen staan (TOEN NIET 'gelukkig zullen we maar zeggen)quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:02 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Nee maar echt? Misschien kunnen jullie er mee omgaan omdat je het gewend bent zoals Lenny ook zegt, maar ik niet hoor. Oké ik bespring ze niet maar jee zit ik in een vergadering, denk ik ook opeens aan seks en vind ik m’n mannelijke collega opeens woest aantrekkelijk. Zo mannelijk, en daarom zó aantrekkelijk 🥺 Nooooit gehad echt hoor. Kan m’n aandacht maar moeilijk bij het werk houden op dat moment, en het blijft ook de hele dag (die collega in m’n gedachten en wat als…….)
Ik kan me niet voorstellen dat mannen altijd dat hebben, ik functioneer dan niet op het werk hoor..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |