Oh ja....dat heb ik ook gehad, na het stoppen met de pil schoot het libido omhoog en bleef ook aanhouden zolang ik de pil niet nam.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:30 schreef Flipflop12 het volgende:
M’n libido is na het stoppen met de pil behoorlijk hoog. Eerst alleen tijdens de eisprong.. inmiddels soms meer dagen.. Zelfs in de meeste suffe man op kantoor vind ik nu wel iets hebben.. 🤨
Tijdens de eisprong zo’n twee dagen bespring ik ze nog net niet en denk alleen maar aan seks en mannen.. Herkenbaar? Neemt dit nog af naarmate je langer bent gestopt met de pil?
En..voelen mannen dit dus altijd?😨
Dit is niet gek ja, ik heb zo vaak gehoord dat vrouwen dit hebben na het stoppen met de pil. Veel plezier met het bespringen van je suffe collega's! Geniet er vanquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:30 schreef Flipflop12 het volgende:
M’n libido is na het stoppen met de pil behoorlijk hoog. Eerst alleen tijdens de eisprong.. inmiddels soms meer dagen.. Zelfs in de meeste suffe man op kantoor vind ik nu wel iets hebben.. 🤨
Tijdens de eisprong zo’n twee dagen bespring ik ze nog net niet en denk alleen maar aan seks en mannen.. Herkenbaar? Neemt dit nog af naarmate je langer bent gestopt met de pil?
Ik geloof niet dat dit een mannencomplot is. Waarom zou je als man willen dat de vrouwen laag libido hebben. Als het aan mannen lag zat het omgekeerde standaard in elk theezakjequote:Op donderdag 4 januari 2024 00:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Moet je nagaan dat dat denken over mannen dus komt doordat we als vrouwen allemaal verleid zijn om de pil te slikken
...
Ontzettend ongezond, extreme bijwerkingen.
Maar omdat alle meiden er vanaf hun 16e ongeveer standaard aanzitten, weten we als vrouwen niet beter.
Jawel, maar dit wordt niet heel groots opgepakt helaas.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:27 schreef Rostrup het volgende:
Heel goed dat hier aandacht voor komt, maar wat ik me afvraag: de anticonceptiepil bestaat al (even opzoeken) sinds de jaren '60: is hier serieus nooit eerder aandacht voor geweest?
Ik ben een jaar of 10 geleden een tijdje gestopt met de pil en liep iets later inderdaad ook rond als een bloeddorstige hyenaquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:30 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik denk niet dat ze dat ermee wil zeggen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:07 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit een mannencomplot is. Waarom zou je als man willen dat de vrouwen laag libido hebben. Als het aan mannen lag zat het omgekeerde standaard in elk theezakje
Het is ook een stuk van: we weten niet beter. Ja, als je het jong altijd al slikt, dan ervaar je nooit hoe het anders is.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat ermee wil zeggen.
Ik denk eerder aan het stuk dat wij als vrouwen denken: mannen denken aan niets anders terwijl we net hetzelfde zouden zijn als we niet onder de invloed van de pil zitten. Die idd al jong genomen wordt dus je kan je als vrouw eigenlijk niet voorstellen dat je zelf ook die hevigere drang hebt.
Ze zullen er wat meer aan gewend zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:17 schreef Flipflop12 het volgende:
Nou dat ja.
Hoe FUNCTIONEREN mannen met dit, als je dit altijd hebt?!
Ik denk dat je hier geen eerlijk antwoord op moet willenquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:17 schreef Flipflop12 het volgende:
Nou dat ja.
Hoe FUNCTIONEREN mannen met dit, als je dit altijd hebt?!
Gaat het dan niet alleen nog maar erger worden??quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:35 schreef verbijstering het volgende:
en kan je met een collega leuke plagende gesprekken voeren![]()
Oh dat is een hele goede. Zo ver had ik niet nagedacht. Voor mij werkt een uitlaatklep prima. Maar het kan ook dat in het geval van TS ze dan in no time met die collega verder gaat dan plagen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gaat het dan niet alleen nog maar erger worden??
Ja dat dus.. verscheurde kledij in het kopie-hokquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:47 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Oh dat is een hele goede. Zo ver had ik niet nagedacht. Voor mij werkt een uitlaatklep prima. Maar het kan ook dat in het geval van TS ze dan in no time met die collega verder gaat dan plagen.
levert wel de beste roddels op!quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat dus.. verscheurde kledij in het kopie-hok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |