Nee, ik zat op Feyenoord Netwerk, maar als ik mij écht verveelde (en tijdens darten) ging ik naar Ajax Netwerkquote:
Dan had hij ook profdarter kunnen blijven. Na één potje lag hij er meestal toch uit. Aansteller Martijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft 1 dag zn kinderen en z’n ex 6 dagen
Maar @Tjacka snijdt een terecht punt aan, waarom zat jij op Ajax.Netwerk als Feyenoorder?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik blijf bij mijn merknaam. Mensen kennen mij als Gurney.
Funfact: ik heb Dolan ook vaak als username gehad op websites
Zeiken over megafoonmongool is altijd terecht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zat op Feyenoord Netwerk, maar als ik mij écht verveelde (en tijdens darten) ging ik naar Ajax Netwerk
Ik werd verbannen omdat ik iets zei over die gast met zijn luidspreker(en niet eens op hun forum, maar op het Feyenoord Netwerk door een Ajax Admin die actief aan het meelezen was)
Al besproken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar @:tjacka snijdt een terecht punt aan, waarom zat jij op Ajax.Netwerk als Feyenoorder?
Wat.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zat op Feyenoord Netwerk, maar als ik mij écht verveelde (en tijdens darten) ging ik naar Ajax Netwerk
Ik werd verbannen omdat ik iets zei over die gast met zijn luidspreker(en niet eens op hun forum, maar op het Feyenoord Netwerk door een Ajax Admin die actief aan het meelezen was)
Oh. Ik zat ook op fr netwerk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja het was ook vernoemd naar die verlepte ‘Dolan pls’-meme van 2012 die ik destijds heel grappig vondquote:
Megafoonmongooltje bash, altijd terecht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het internet heeft het zwaar gehad.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja het was ook vernoemd naar die verlepte ‘Dolan pls’-meme van 2012 die ik destijds heel grappig vond
Daarmee terroriseerde ik het internet
Dat was een vreselijk forum, met echt critisch als dieptepunt. FMB was het forum.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |