Doe dan maar Gurney.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik blijf bij mijn merknaam. Mensen kennen mij als Gurney.
Funfact: ik heb Dolan ook vaak als username gehad op websites
Hij heeft 1 dag zn kinderen en z’n ex 6 dagenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Kleermaker laat z’n kids weer eens in de steek.
Zijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer dat Bob Greaves niet het talent van haar zusje heeft?
+ het Geld van de PL he bij winst, ik had alles gepakt wat ik kon krijgen.quote:
Ik dacht even edgy te zijn en heb daarom deze username genomen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer dat Bob Greaves niet het talent van haar zusje heeft?
Hey lieffiequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Luke hummie de volgende set pakt ga ik naar bed
Dan is het ook gedaan héquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
@capuchon_jongenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Kopiko het volgende:
Gaat iemand z’n volledige Wajong nog op Littler knallen nu
Je mag van ons nu al wel gaan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gwailow misschienquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Kopiko het volgende:
Heb al ¤5 op hump gezet, ben nu blutquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Kopiko het volgende:
Nee, ik zat op Feyenoord Netwerk, maar als ik mij écht verveelde (en tijdens darten) ging ik naar Ajax Netwerkquote:
Dan had hij ook profdarter kunnen blijven. Na één potje lag hij er meestal toch uit. Aansteller Martijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft 1 dag zn kinderen en z’n ex 6 dagen
Maar @Tjacka snijdt een terecht punt aan, waarom zat jij op Ajax.Netwerk als Feyenoorder?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik blijf bij mijn merknaam. Mensen kennen mij als Gurney.
Funfact: ik heb Dolan ook vaak als username gehad op websites
Zeiken over megafoonmongool is altijd terecht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zat op Feyenoord Netwerk, maar als ik mij écht verveelde (en tijdens darten) ging ik naar Ajax Netwerk
Ik werd verbannen omdat ik iets zei over die gast met zijn luidspreker(en niet eens op hun forum, maar op het Feyenoord Netwerk door een Ajax Admin die actief aan het meelezen was)
Al besproken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar @:tjacka snijdt een terecht punt aan, waarom zat jij op Ajax.Netwerk als Feyenoorder?
Wat.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zat op Feyenoord Netwerk, maar als ik mij écht verveelde (en tijdens darten) ging ik naar Ajax Netwerk
Ik werd verbannen omdat ik iets zei over die gast met zijn luidspreker(en niet eens op hun forum, maar op het Feyenoord Netwerk door een Ajax Admin die actief aan het meelezen was)
Oh. Ik zat ook op fr netwerk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |