had al 5-2 kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik durf nog op niks te hopen. Wordt sowieso nog wel 6-5![]()
COOL HAND LOEKquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Set 7 113 average.
Set 8 114 average.
Set 9 109 average
Die had 83 gemiddeld gegooid in de halve finalequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Joe Cullen had hier moeten staan.
Eigen schuld.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Joe Cullen had hier moeten staan.
Tijd voor de hoofdtelefoon.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar de dikke middelvinger van Hummie naar dat publiek.
Jammer dat Bob Greaves niet het talent van haar zusje heeft?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een vrouw die dikke tieten heeft en een strak kontje zou eens een supertalent mogen zijn. denk dat het publiek gek wordt. En de finale bereikt van een PDC WK.
ben jij Ajaciedquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lurkte hier al langer en ik zag dat het sentiment tov Gurney erg negatief was
Ik had geen plek meer om over darten te praten met de teloorgang van Ajax.Netwerk (lol) dus ik dacht ‘hahaha dat is grappig!! Dan ben ik direct edgy’ ofzo
Zo geschiedde. Iedereen dacht dat ik een vermoeiend typetje was
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |