Ja het was ook vernoemd naar die verlepte ‘Dolan pls’-meme van 2012 die ik destijds heel grappig vondquote:
Megafoonmongooltje bash, altijd terecht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zat op Feyenoord Netwerk, maar als ik mij écht verveelde (en tijdens darten) ging ik naar Ajax Netwerk
Ik werd verbannen omdat ik iets zei over die gast met zijn luidspreker(en niet eens op hun forum, maar op het Feyenoord Netwerk door een Ajax Admin die actief aan het meelezen was)
Het internet heeft het zwaar gehad.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja het was ook vernoemd naar die verlepte ‘Dolan pls’-meme van 2012 die ik destijds heel grappig vond
Daarmee terroriseerde ik het internet
Dat was een vreselijk forum, met echt critisch als dieptepunt. FMB was het forum.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zat op Feyenoord Netwerk, maar als ik mij écht verveelde (en tijdens darten) ging ik naar Ajax Netwerk
Ik werd verbannen omdat ik iets zei over die gast met zijn luidspreker(en niet eens op hun forum, maar op het Feyenoord Netwerk door een Ajax Admin die actief aan het meelezen was)
Xquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Zjak, dit stond al uren op Twitter. Met je mail.
Boomer.
Ik zei dat ze die megafoon keihard door zijn reet mochten stekenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeiken over megafoonmongool is altijd terecht.
Doe dit nou nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Rnie het volgende:
Wel grappig dat Littler op wiskundige wijze cruciale fouten maakt @:klaasweetalles Verklaring?
En hij heette René en hij woonde boven een snackbar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Coco het volgende:
Een Ajax admin op Feyenoord.netwerk , het wordt steeds gekker.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zei dat ze die megafoon keihard door zijn reet mochten steken
Ik werd verbannen wegens het met de dood bedreigen van een Ajax supporter
O ik bedoel dus dat hij op Feyenoord Netwerk zat mee te lezen wat users over Ajax zeidenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:55 schreef Coco het volgende:
Een Ajax admin op Feyenoord.netwerk , het wordt steeds gekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |