Voor mij 2009... 10000+ postsquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:58 schreef vencodark het volgende:
Confronterend die 2009/2010 cijfers.![]()
Slowchat was wel vrij dodelijk voor 2,5 jaar van mijn studie.![]()
Bij mij niet, 2021 was na 2011 het laagste jaar (nadat ik serieus begon te posten, alleen 2005 en 2006 hadden minder posts).quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:48 schreef Hupje het volgende:
Grappig!
De corona jaren zijn mijn record jaren
Jij wint 🤣🤣quote:
quote:
Wat happens in KaPeeDee stays in KaPeeDeequote:Op woensdag 3 januari 2024 16:43 schreef vencodark het volgende:
Ik vraag me wel af wat ik 44 Posts in KPD te vertellen had.
Dat had ik ook gedacht, maar dat viel erg mee. Wel meer dan de jaren ervoor, maar niet mijn record-jaren.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:48 schreef Hupje het volgende:
Grappig!
De corona jaren zijn mijn record jaren
Grappig, geboortejaar van Dot was juist met afstand mijn topjaarquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij niet, 2021 was na 2011 het laagste jaar (nadat ik serieus begon te posten, alleen 2005 en 2006 hadden minder posts).
Maar in 2011 was Soneal net geboren en in 2021 was ik een huis aan het bouwen
Edit: ik vergeet 2009.... net verkering, dus dat verklaart wel
Vertel? Ik hou wel van een goede roddelquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:32 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben na mijn scheiding veel minder gaan posten vanwege meelezers![]()
Inmiddels schijt daar aan![]()
Mijn ex hield alles in de gaten, was niet fijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vertel? Ik hou wel van een goede roddel
Ik had ook wel een Fok!verslaving hoor. Belachelijk en mijn studie had er wel onder te lijden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:40 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
In sept 2003 ging mijn toenmalige relatie uit en daarna ben ik heel veel meer gaan FOK!ken.
En toen zal er begin 2015 een akkefietje geweest zijn in de Dieetclub want ik weet nog dat dat het moment was dat ik het zo spuugzat was en van de ene op de andere dag niet meer op FOK kwam en dat is daarna ook nooit meer hetzelfde geworden.
In mijn hoogtij-dagen zat ik soms 6 van de 8 uur op mijn werk hier.![]()
![]()
Wij hebben vandaag alle kerstshit weer opgeruimd!En dat was niet eens op mijn initiatief.
Er staat nu alleen nog een compleet kale boom in de kamer omdat we hem nog niet ergens kwijt kunnen.
Ik heb wel eens bewust om een ban gevraagd omdat ik echt-echt-echt aan het werk moest.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had ook wel een Fok!verslaving hoor. Belachelijk en mijn studie had er wel onder te lijden.
En toen kon je nog geeneens getagd worden.
Wel fijn dat ze dat idee hadden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:53 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bewust om een ban gevraagd omdat ik echt-echt-echt aan het werk moest.
Terwijl ik overal mee weg kwam op mijn werk, ze vonden allemaal dat ik zo hard werkte en het zo geweldig deed allemaal.![]()
![]()
Oh dat is geen fijne roddelquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn ex hield alles in de gaten, was niet fijn
Ik ben lang lang geleden op werk wel eens op het matje geroepen omdat iemand had gezien dat ik de aanbiedingen op de Jumbo-website aan het bekijken was. Terwijl ik in werkelijkheid een diepgravend artikel aan het schrijven was over de overname van C1000 door Jumbo en de rol van mijn werkgever in dat procesquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:16 schreef Goitske het volgende:
Ik krijg de kans echt niet op mn werk om überhaupt wat online te doen dat niet werk gevonden is.
Is geen tijd voor en bij ons ziet iedereen wat je doet op je computer en zitten zeikerds tussen
Jazeker, meer dan happyquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is geen fijne roddelinmiddels weer helemaal happy toch?
Leuk! Hier ook OUD vriendinnen en mijn man indirect via ICQquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:43 schreef Quoi het volgende:
Wat een inzichten inderdaad. Ik had verwacht dat ik rond mijn zwangerschap het meest postte, maar nee. In 2014 flink actief vanwege hardlopen enzo. Those were the days![]()
Uit die tijd spreek ik trouwens nog steeds mensen, ook uit de tijd rond het zwangerzijn. Mijn vriend heb ik van ICQ geplukt en ik heb een paar vriendinnen via een forum van de stad waar ik toen ging wonen opgeduikeld. Lekkere digi-nerd dat ik ben
2023 (relatiebreuk) is mijn top jaar nu. Ben benieuwd wat 2024 brengt, haha.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:32 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben na mijn scheiding veel minder gaan posten vanwege meelezers![]()
Inmiddels schijt daar aan![]()
Oh de dieetclub en akkefietjes gingen wek hand in hand ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:40 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
In sept 2003 ging mijn toenmalige relatie uit en daarna ben ik heel veel meer gaan FOK!ken.
En toen zal er begin 2015 een akkefietje geweest zijn in de Dieetclub want ik weet nog dat dat het moment was dat ik het zo spuugzat was en van de ene op de andere dag niet meer op FOK kwam en dat is daarna ook nooit meer hetzelfde geworden.
In mijn hoogtij-dagen zat ik soms 6 van de 8 uur op mijn werk hier.![]()
![]()
Wij hebben vandaag alle kerstshit weer opgeruimd!En dat was niet eens op mijn initiatief.
Er staat nu alleen nog een compleet kale boom in de kamer omdat we hem nog niet ergens kwijt kunnen.
Vraag me af of er in de dieetclub ook zo’n sfeertje ontstaat als bij de moedermaffia.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh de dieetclub en akkefietjes gingen wek hand in hand ja.
Onderschat de dieetmaffia niet.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vraag me af of er in de dieetclub ook zo’n sfeertje ontstaat als bij de moedermaffia.
Ooit was het daar wel gezellig. Lieve vriendinnen aan overgehouden...quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh de dieetclub en akkefietjes gingen wek hand in hand ja.
Ik heb zelfs ooit bij een jaargesprek gezeten en kreeg commentaar dat ik mijn whatsapp tijdens het werk gebruikte.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ben lang lang geleden op werk wel eens op het matje geroepen omdat iemand had gezien dat ik de aanbiedingen op de Jumbo-website aan het bekijken was. Terwijl ik in werkelijkheid een diepgravend artikel aan het schrijven was over de overname van C1000 door Jumbo en de rol van mijn werkgever in dat proces
Ik doe wel eens pribedingen onder kantoortijd maar doe veel vaker kantoordingen onder privetijd zonder daar uren voor te schrijvenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:15 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb zelfs ooit bij een jaargesprek gezeten en kreeg commentaar dat ik mijn whatsapp tijdens het werk gebruikte.
Dus ik zeg ja dat klopt ik app met mijn arts als ze niet in huis is, ik app met de planner en ik beantwoord wel eens een prive appje tussendoor. Enorm gezeik mee gehad.
Jaar er op kreeg ik een oude leidinggevende weer ipv die andere kijkt naar het verslag en zegt weet je zeker dat dit over jou gaat? Zal mij boeien of je apot tijdens werktijd als jij je werk maar doet. Klaar
Ben er nog niet achter wie die trut was die het gemeld heeft want dan was ik even gaan babbelen
Ik krijg ook wel telefoontjes van mn arts ookal ben ik vrij. Die belt dan Jaaaaa sorry dat ik je stoor maar weet jij dit of dat. Ook de planner belt mij wel eens thuis vind ik ook prima.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik doe wel eens pribedingen onder kantoortijd maar doe veel vaker kantoordingen onder privetijd zonder daar uren voor te schrijven
Daarom. En ik zou het ook niet anders willen. Hoort bij de functie.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel telefoontjes van mn arts ookal ben ik vrij. Die belt dan Jaaaaa sorry dat ik je stoor maar weet jij dit of dat. Ook de planner belt mij wel eens thuis vind ik ook prima.
Als het je prive leven niet te veel belast is het helemaal prima toch!quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Daarom. En ik zou het ook niet anders willen. Hoort bij de functie.
En voor Fok! Baby 40quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:03 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
DGK was duidelijk een oorzaak van veel posten
Maar, daardoor @:Nostalgist ook leren kennen, dus het is toch nog ergens goed voor geweest
Leuk! Ik ben wel benieuwd, heb je misschien een linkje? We gaan binnenkort de slaapkamer van de oudste VO-proof maken en hij heeft ook veel lego dat nergens meer echt past.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik post ook niet zo heel erg veel. En ook nog best kort wel.
2018 44
2019 218
2020 179
2021 432
2022 1647
2023 1470
2024 19
Zoon heeft geen plek meer voor zn gebouwde legosets van Harry Potter en Marvel en waren we al een tijd op zoek naar een kast. Maar die komt dan voor de deur van de inloopkast te staan en moet dus wieltjes hebben en niet te zwaar zijn.
Komen we net een stellingkast tegen, zwart mét wieltjes. Meteen besteld en zó blij ermee. Ding weegt maar 9 kilo dus geen gesjouw met meerdere pakketten en zelf wieltjes eronder fabriceren.
Kan eindelijk de lego onder de trap vandaan
Ben nu wel benieuwd wat je voor werk doet!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:39 schreef livelink het volgende:
Ik zit voor mijn werk echt de halve dag dag op Funda. En toen kregen we een nieuw arbeidsreglement waarin stond dat we niet mochten internetten onder werktijd op sites zoals Funda![]()
Lekker knippen en plakken van een ander arbeidsreglement zonder zelf na te denken.
Ze hebben ze ook in het wit en verschillende hoogtes. Ik heb die met 5 etages besteld.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben wel benieuwd, heb je misschien een linkje? We gaan binnenkort de slaapkamer van de oudste VO-proof maken en hij heeft ook veel lego dat nergens meer echt past.
Niet verbaasd zijn als je helemaal geen reacties krijgt. Gratis banken doen het lang zo goed niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:35 schreef exode het volgende:
Op mijn werklaptop zijn veel sites etc geblokkeerd en dat is maar goed ook, je wil echt niet dat je medewerkers online allerlei troep binnenhalen op een bedrijfsmiddel. Zonder dat ze het door hebben ook nog.
En verder weer extra blij dat ik werk op basis van output en niet tijd. Ooit gedaan en daar werd ik enorm opstandig van.
Ik ga zo onze bank op Marktplaats zetten, gratisch afhalen, benieuwd wat voor leuke reacties ik ga krijgen
mijn ervaring met de lokale gratis-af-te-halen groep op facebook is beter, misschien een idee?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:35 schreef exode het volgende:
Ik ga zo onze bank op Marktplaats zetten, gratisch afhalen, benieuwd wat voor leuke reacties ik ga krijgen
Nee, ook papiergeld. Maar daar zat geen sticker op.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:13 schreef trui het volgende:
Oh dear, niet alleen maar in munten hoop ik?
Ja same, doet het hier ook prima voor grote zware dingen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:15 schreef trui het volgende:
[..]
mijn ervaring met de lokale gratis-af-te-halen groep op facebook is beter, misschien een idee?
Ik zit niet (meer) op Facebook.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:15 schreef trui het volgende:
[..]
mijn ervaring met de lokale gratis-af-te-halen groep op facebook is beter, misschien een idee?
Wij zijn met een bank langs meerdere kringloopwinkels geweest en geen van allen nam hem aan.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:19 schreef exode het volgende:
[..]
Ik zit niet (meer) op Facebook.
Ik heb de Kringloop ook al gemaild en anders laat ik hem wel door de gemeente ophalen met grofvuil. Weg gaat ie
dat hebben wij ook wel eens gehad, ze zijn best kieskeurig (en begrijpelijk, het neemt wel veel ruimte in, zo'n bank).quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij zijn met een bank langs meerdere kringloopwinkels geweest en geen van allen nam hem aan.
Ze gaven aan dat zij er zelf ook niet meer vanaf konden komen.
Oh echt? Dat is balen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij zijn met een bank langs meerdere kringloopwinkels geweest en geen van allen nam hem aan.
Ze gaven aan dat zij er zelf ook niet meer vanaf konden komen.
Goed zo. Heel vermoeiend die mensen die overal complotten in zien van de grote boze overheid. en 't WEF enzo.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ook papiergeld. Maar daar zat geen sticker op.
Gelukkig was de sticker op de munt makkelijk te verwijderen. No way dat ik die rare munten zou gaan betalen in de winkel.
Bizar he, wij hebben dat ook. Ik bracht gisteren de Kerstspullen naar de zolder en dacht: wat staat er toch een hoop zooi.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:00 schreef vencodark het volgende:
Ik heb mijn auto weer eens volgeladen met spullen die naar de stort/goeie doel mogen.
Houdt het ooit op?
Veel kringlopen doen ook aan ontruimingen waarbij ze de zooi dan tegen een gering bedrag naar de stort brengen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef exode het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is balen.
Vorige week werd hier een bank bij de overburen opgehaald door de kringloop die bijna uit elkaar viel. Een leren bank vol scheuren en vlekken. Dus ik heb goede hoop.
Maar goed, anders bieden we hem bij de stort aan, ze komen hem ophalen als het goed is.
Ja, dat snap ik. Op zich kan onze bank nog wel een ronde mee, het is geen afgetrapt model of zo. Ik fiets zo bij ze langs en vraag het gewoon even.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:04 schreef BE het volgende:
[..]
Veel kringlopen doen ook aan ontruimingen waarbij ze de zooi dan tegen een gering bedrag naar de stort brengen.
Kringlopen krijgen zo vaak banken en hele inboedels aangeboden na overlijdens en ze raken het vaak aan de straatstenen niet kwijt idd.
In mijn ervaring? Nee. Vooral met kinderen in huis niet.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:00 schreef vencodark het volgende:
Ik heb mijn auto weer eens volgeladen met spullen die naar de stort/goeie doel mogen.
Houdt het ooit op?
Niet vanzelfquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:00 schreef vencodark het volgende:
Houdt het ooit op?
Mijn dochter knutselt en tekent graag en wil dan ook alles bewaren. En vindt al haar spullen leuk en kan vooral niet weg. Die doet echt geen afstand van dingen, goed, ze is nog maar 6.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:17 schreef Bami het volgende:
[..]
In mijn ervaring? Nee. Vooral met kinderen in huis niet.
Vergeet de rol van de man niet in deze.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:17 schreef Bami het volgende:
[..]
In mijn ervaring? Nee. Vooral met kinderen in huis niet.
Hahaha true. Hier wisselt het erg per object of ik er vanaf wil, of man. Ik ben geneigd alle dingen van dochter te bewaren voor een tweede, man wil vaak dingen weg doen die hij in de weg vindt staan. Anderzijds wil man elke vorm van planken bewaren 'want dat is ooit vast handig'.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet de rol van de man niet in deze.
Zo een heb ik er ook. Maar dan ook echt. Grote paniek als ik een sok met een gat erin wil weggooien bijvoorbeeld. Laat staan tekeningen, knutselwerkjes, of speelgoed waar ze al 4 jaar niet meer mee speelt. Wordt aan gewerkt, maar ik vind het doodvermoeiendquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn dochter knutselt en tekent graag en wil dan ook alles bewaren. En vindt al haar spullen leuk en kan vooral niet weg. Die doet echt geen afstand van dingen, goed, ze is nog maar 6.
Hoarder in de maak.![]()
Ik las nu ook al dat dat hoge water ook zo geregeld is, zodat we maar in het klimaatprobleem gaan geloven of zoiets.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:31 schreef trui het volgende:
[..]
Goed zo. Heel vermoeiend die mensen die overal complotten in zien van de grote boze overheid. en 't WEF enzo.
Yup. Een te kleine jas mocht ook niet weg.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:10 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zo een heb ik er ook. Maar dan ook echt. Grote paniek als ik een sok met een gat erin wil weggooien bijvoorbeeld. Laat staan tekeningen, knutselwerkjes, of speelgoed waar ze al 4 jaar niet meer mee speelt. Wordt aan gewerkt, maar ik vind het doodvermoeiend
Dit doe ik ook. Had laatst een Little Dutch stalletje op de weggeefhoek. Zegt m'n oudste met kerst; we hebben ook nog zo'n stalletje, die met die ster.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:46 schreef exode het volgende:
Wij doen spullen alleen ongezien weg, kortom als de kinderen niet thuis zijn.
Paar maanden geleden de fout gemaakt om de Playmobil beneden te zetten om foto's van te maken terwijl ze thuis waren....drama.
Met tekeningen en knutsels: ze hebben allebei een krat in hun slaapkamer, als die overstroomt moet er iets weg. Als zij het niet doen, doen wij het. Donald Ducks hetzelfde, er staan 2 kratten in de woonkamer als het daar niet meer in past gaan er Duckies weg. Die gaan naar school of naar de overburen.
Wij wonen op 85 vierkante meter he, als we niet opruimen, kunnen we onze kont niet meer keren.
sterkte.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:10 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter en ik zijn echt uit ander hout gesneden. Zij heeft om 14:30 afgesproken aan de andere kant van Eindhoven. Minstens 10-15 rijden en ze zit nog in pyjama op de bank
Het zou niks uitmaken als ze later was, zei ze.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:23 schreef trui het volgende:
[..]
sterkte.(kan 't haar niet schelen om iets te laat te komen? of schat ze de nodige tijd erg optimistisch in?)
+1 op alles, mijn vriend is ook zo iemand. Komt standaard te laat. Hij stapt vaak zelfs nog onder de douche als we 5 minuten later weg moetenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:46 schreef TolstoiFan het volgende:
O, @:amaranta, daar zou ik helemaal gek van worden. Ik ben iemand die liever wat te vroeg ergens ben, dan in de stress van net aan op tijd.
Manlief is ook zo'n type, die schat zijn tijd ook standaard veel te rooskleurig in. Als hij 10 minuten over heeft voor vertrek, dan kan hij dus niet op zijn gemakje even zitten of kijken of hij alles bij zich heeft. Nee, die moet dan weer wat gaan doen, waarvan je van tevoren al weet dat het langer duurt dan 10 minuten. Hij denkt dan serieus dat ie nog genoeg tijd heeft.
Voorbeeld van de zwemles van Simon: we moeten 14 uur weg om op tijd te zijn en rustig te kunnen omkleden. Als ik meega, zorg ik dat alle spullen ruim op tijd klaarstaan en we niet hoeven te stressen. Als manlief meegaat, gaat hij 13:59 eens op zijn gemak kijken welke spullen er mee moeten. Standaard is ie dan ook nog eens zijn eigen slippers kwijt![]()
We hebben niet vaak ruzie, maar met dit soort planningsdingen dan loopt de meter heel hard op
Lief dat je het vraagt.quote:
Fijn. Hopelijk heeft hij een wijze les geleerd.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:11 schreef mousemicky het volgende:
Hij heeft iig begrepen dat dit niet ok was,
Ik moet ook nog een fiets poetsen en op de foto zetten voor Marktplaats. Maar het regent steeds zoquote:Op donderdag 4 januari 2024 16:25 schreef LeSage het volgende:
Wij zijn de afgelopen tijd ook steeds meer op marktplaats aan het gooien. Zojuist een te kleine fiets verkocht. Prima prijs nog voor gekregen, dus dat is fijn.
Ik ga denk ik ook schaatsen erop zetten!quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:46 schreef Hupje het volgende:
[..]
Fijn. Hopelijk heeft hij een wijze les geleerd.
[..]
Ik moet ook nog een fiets poetsen en op de foto zetten voor Marktplaats. Maar het regent steeds zo![]()
De schaatsen lijken nu wel verkocht! Net voor kerst online gezet, maar iedereen bood de helft. Tot nu de berichten over vriezen, nu de vraagprijs
Wij hebben idd ook al weken 3 paar schaatsten klaar staan tot het wat kouder gaat worden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:54 schreef Goitske het volgende:
Ik ga ze er binnenkort ook opzetten zit te wachten tot het gaat vriezen
Ja snap ik. Schaatsen in de zeikregen is niks.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:08 schreef BE het volgende:
Ik heb een sponsorbord bij de ijsbaan rondom ons stadhuis en daar krijg je dan 25 vrijkaartjes (incl schaatsen) bij maar het is tot nu toe zulk slecht weer geweest dat mijn heren weinig zin hebben.
IJshockey. Ik heb evt foto's.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:18 schreef F_r het volgende:
[..]
Ijshockey of kunst? Mijn oudste zoekt nog nieuwe.
Heeft jouw oudste schoenmaat 42 of 45?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:18 schreef F_r het volgende:
[..]
Ijshockey of kunst? Mijn oudste zoekt nog nieuwe.
42. Ik mag hopen dat ze 45 niet gaat reddenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft jouw oudste schoenmaat 42 of 45?
Wat groot voor een meisje van 12/13.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:51 schreef F_r het volgende:
[..]
42. Ik mag hopen dat ze 45 niet gaat redden
Vind je? Ik had dat ook op die leeftijd. Toen moest je de schoenen nog in Duitsland halen, tegenwoordig hoeft dat niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat groot voor een meisje van 12/13.
Ik hoop met je mee dat ze niet groter worden
Ja, ik vind dat groot. Maar ik heb zelf ook maar maat 38quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Vind je? Ik had dat ook op die leeftijd. Toen moest je de schoenen nog in Duitsland halen, tegenwoordig hoeft dat niet meer.
Inmiddels niet meer, maar vroeger wel. Toen ging alles tot 41 enzo.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je moeite met het vinden van leuke schoenen of gaan die doorgaans wel tot maat 43 (of groter)? Lijkt me niet raar inderdaad maar zou me kunnen voorstellen dat het wel vervelend is als je beperkte keuze hebt.
41 is nu een maat die zeer gewild is en dus ook vaak snel op.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer, maar vroeger wel. Toen ging alles tot 41 enzo.
Ze heeft maat 41 maar schaatsen heb ik altijd een maat groter. Ze is helaas erfelijk belast wij hebben beide vrij grote voeten. Ik ben alleen iets langer dan mijn oudste. Ik weet ook niet of ze mij voorbij gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat groot voor een meisje van 12/13.
Ik hoop met je mee dat ze niet groter worden
Mijn man droeg die vroeger. Hij had eind basisschool al de volwassen schoenmaat en heeft het er nog over dat hij anders super nette herenschoenen moest dragen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:57 schreef Goitske het volgende:
41 is bij Nike trouwens volwassen maat. Mijn zoon had leuke Nike airs gezien maar ging tot 40. Uiteindelijk liepen we toevallig in Batavia stad (kom ik echt nooit) en werd er net een schap gevuld met juist dat model maar dan volwassen maten. En tenminste nog voor een redelijke prijs
Ik ookquote:
Ik vind het nog steeds lastig schoenen te vinden. Ik heb ook erg smalle voeten. En vaak krijgen ze maar 1 of 2 paar binnen in maat 42quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ooken oudste zoon van 11 ook.
Als scholier/student heb ik jaren in een schoenenwinkel gewerkt. Toen was maat 42 voor een vrouw nog echt een uitzondering. In de tijd dat we naar de euro overgingen zeg maar, kwamen er wel wat meer modellen in maat 42. Gek hoe dat toch is veranderd in ca. 20 jaar tijd.
Zoiets weg moeten doen, doet wel pijn inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:58 schreef Leandra het volgende:
Het appartement van mijn vader moet leeg, dus voorlopig genoeg weg te gooien.
Gelukkig heeft de jongste van mijn zusje net een huis gekocht, waar hij over 2½ maand de sleutel van krijgt, dus hij kan eea aan meubels goed gebruiken, en de tuinset die op het terras staat.
Het is vooral jammer van een prachtige secretaire en bijbehorende kast in heel licht hout dat niemand er ruimte voor heeft.
Als ik het zelf kwijt kon dan hield ik het, maar zou niet weten waar.
De vide is zeg maar juist dat stukje waar geen vloer isquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zoiets weg moeten doen, doet wel pijn inderdaad.
Ik heb vooral moeite met het weggooien van spullen uit mijn eigen kindertijd. Afgelopen jaar heb ik een poppenhuis naar de kringloop gebracht dat nog door mijn opa was gemaakt voor mijn 4e verjaardag. Onze kinderen deden er niks mee en het stond vooral erg in de weg. Ik snap dat je dingen niet eeuwig kan bewaren vanwege mooie herinneringen. Maar ik had graag (zeker) geweten dat ik er iemand anders blij mee had gemaakt en wie dat dan was.
En boeken. Ze nemen zoveel plek in...Mijn droom was altijd een jaren '30 woning met kamer en suite met zo'n rand met boekenkasten rondom de glas-in-lood-deuren. Maar ik moet het met lellike Billy's doen op de vide
.
Moeilijk lijkt me dat.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:58 schreef Leandra het volgende:
Het appartement van mijn vader moet leeg, dus voorlopig genoeg weg te gooien.
Gelukkig heeft de jongste van mijn zusje net een huis gekocht, waar hij over 2½ maand de sleutel van krijgt, dus hij kan eea aan meubels goed gebruiken, en de tuinset die op het terras staat.
Het is vooral jammer van een prachtige secretaire en bijbehorende kast in heel licht hout dat niemand er ruimte voor heeft.
Als ik het zelf kwijt kon dan hield ik het, maar zou niet weten waar.
Ja ok, maar hoe noem je dan de halve verdieping?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:07 schreef Troel het volgende:
[..]
De vide is zeg maar juist dat stukje waar geen vloer isHet lege gedeelte. Dus graag een foto van hoe je die Billy's daar hebt
Je kunt nu gelukkig leuke schoenen in grote maten krijgenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:20 schreef Elleska het volgende:
[..]
Mijn man droeg die vroeger. Hij had eind basisschool al de volwassen schoenmaat en heeft het er nog over dat hij anders super nette herenschoenen moest dragen.
Gelukkig is dat tegenwoordig anders want L leeft ook op grote voet. S weet ik nog niet, die heeft het lopen nog maar net ontdekt.
Waarschijnlijk is het gewoon een gedeelte van de overloop, grenzend aan de vide? Ik snap het wel hoor, maar ik vind het heerlijk om over dat soort dingen te vallen, vooral nuquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoe noem je dan de halve verdieping?Daar is niet echt een woord voor dat voor anderen gelijk duidelijk is, of wel? Dus wij noemen het toch maar gewoon vide.
Bij ons is het wel echt bedoeld als deel van de woonkamer. Beneden paste vroeger de keuken plus eettafel en was de halve bovenverdieping bedoeld als zit/woonkamer. Dus wel iets meer dan een overloop. De open haard zit ook daar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een gedeelte van de overloop, grenzend aan de vide? Ik snap het wel hoor, maar ik vind het heerlijk om over dat soort dingen te vallen, vooral nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Phaidra op 05-01-2024 12:24:19 ]Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij ons is het wel echt bedoeld als deel van de woonkamer. Beneden paste vroeger de keuken plus eettafel en was de halve bovenverdieping bedoeld als zit/woonkamer. Dus wel iets meer dan een overloop. De open haard zit ook daar bijvoorbeeld.
De vorige bewoners hebben beneden echter een uitbouw gemaakt, waardoor we beneden ook ruimte hebben voor een zithoek. Nu is boven meer extra en in de praktijk in gebruik als speelplein voor de kinderen waar treinbanen e.d. niet direct opgeruimd hoeven te worden.
Edit: plaatje bij het praatje:Ideaal! Mijn ouders hebben ook altijd twee woonkamers gehad. Eén boven en één beneden. Ik vind het nog steeds heerlijk als ik daar ben. Als je je even wilt terugtrekken uit de drukte ga je gewoon naar de woonkamer waar op dat moment niemand zit. Wat een luxe is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Er zit alleen wel een open verbinding tussen de twee woonkamers dus helemaal terugtrekken lukt dan niet. Maar het scheelt welquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ideaal! Mijn ouders hebben ook altijd twee woonkamers gehad. Eén boven en één beneden. Ik vind het nog steeds heerlijk als ik daar ben. Als je je even wilt terugtrekken uit de drukte ga je gewoon naar de woonkamer waar op dat moment niemand zit. Wat een luxe is dat.
Entresol is het woord daarvoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoe noem je dan de halve verdieping?Daar is niet echt een woord voor dat voor anderen gelijk duidelijk is, of wel? Dus wij noemen het toch maar gewoon vide.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er zit alleen wel een open verbinding tussen de twee woonkamers dus helemaal terugtrekken lukt dan niet. Maar het scheelt wel. Sinds een paar maanden hebben we ook een tv op de vide entresol. Dat wilden we eigenlijk nooit, want boven was voor lekker spelen of lezen op de bank. Maar het is toch wel ideaal hoor, nu staat de switch boven bijvoorbeeld en kunnen de kinderen ieder iets anders kijken als het filmpjestijd is. Scheelt weer discussies (al is nu de discussie wie ook al weer nu boven mocht kijken, want ja, daar is een schema voor
).
Zulke deuren hebben wij ook, maar als we ooit de boel hier gaan aanpakken dan gaan ze er uit waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:44 schreef LeSage het volgende:
Dat lijkt me echt heerlijk ja!
Ik ben al blij met de en-suite deuren waardoor ik de helft van de woonkamer dicht kan doen. Scheelt ooit zoveel herrie.
Ik zou ook heel graag deze willen voor in de zomerquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:01 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds lastig schoenen te vinden. Ik heb ook erg smalle voeten. En vaak krijgen ze maar 1 of 2 paar binnen in maat 42
Zulke schoenen kan ik nooit aan, slip ik altijd uitquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:29 schreef BE het volgende:
@:Phaidra Wat een heerlijk plekje!
[..]
Ik zou ook heel graag deze willen voor in de zomer
[ afbeelding ]
Maar 42 pas ik helaas echt niet.
Dat is ook jammer idd. Zou evt een extra zooltje erin iig je voeten niet wat meer klem zetten?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:35 schreef F_r het volgende:
[..]
Zulke schoenen kan ik nooit aan, slip ik altijd uit
Mijn moeder heeft deze echt in allerlei kleuren en het zijn haar lievelings!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:29 schreef BE het volgende:
@:Phaidra Wat een heerlijk plekje!
[..]
Ik zou ook heel graag deze willen voor in de zomer
[ afbeelding ]
Maar 42 pas ik helaas echt niet.
Ja, dat kan ik me zo goed voorstellen. Ze zien er zo comfortabel uit! <3quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft deze echt in allerlei kleuren en het zijn haar lievelings!
Niet eruitquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zulke deuren hebben wij ook, maar als we ooit de boel hier gaan aanpakken dan gaan ze er uit waarschijnlijk.
Het scheelt wel voor het geluid, maar ik wil graag 1 doorlopende vloer en dat wil niet met die deuren. Keukenvloer is nu iets hoger dan de vloer van de kamer.
En voor de schoenmatenopsom:
Oudste maat 39 (al jaren), jongste maat 39/40 (nog niet helemaal uitgegroeid) en ikzelf maat 39.
Ik ben brede voeten en steunzolen, best een uitdaging om schoenen te vinden.
Ja, dit deed mijn moeder laatst ook terwijl ik die week thuis ook al van alles had weggemikt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:59 schreef Kyara het volgende:
Mijn moeder is ook aan het opruimen en die kwam met een hele doos aan werkboekjes uit mijn lagere schooltijd aanzetten. Leuk om in te zien maar het gros ligt nu ook bij het oud papier. Ik heb er wel een paar bewaard![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:47 schreef Hupje het volgende:
Ik wil dat het stopt met regenen. Het stucwerk in mijn kelder begint het te begeven
We moeten nog eens gaan kijken tegen die tijd, eerst spaaaaaaren en intussen wordt de verlanglijst steeds langer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Niet eruit![]()
Je kunt ze ook alleen boven laten geleiden. Zo hebben mijn schoonouders dat ook.
Gaat bij ons denk ik ook nog ooit gebeuren.
Maar eruit halen vind ik zo zonde…
Steenmarter?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:36 schreef Hupje het volgende:
Pech komt nooit alleen. Ook nog ongedierte onder de motorkap van de autoDus die ruikt nu naar wc, hopelijk houden muizen (?) daar niet van
Daar lijkt het niet op, qua voedselsporen en uitwerpselen. Maar ik weet het niet zeker. Ik hoop van niet. Muizen kunnen minder kwaadquote:
Ruilen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef Hupje het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op, qua voedselsporen en uitwerpselen. Maar ik weet het niet zeker. Ik hoop van niet. Muizen kunnen minder kwaad![]()
Ga ergens anders wonen
Je wilt wel onder een motorkap wonen?quote:
Ik bedoelde dat het ongedierte ergens anders moet gaan wonenquote:
Op dit moment wel hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wilt wel onder een motorkap wonen?
Ah ja dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het ongedierte ergens anders moet gaan wonenMaar ja, die zoeken nu waarschijnlijk ook droge en warme plekjes door de nattigheid.
Jij heel veel sterkte met al het water
Oh, leuk is dat he. Hoe oud zijn ze nu?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef LeSage het volgende:
Wij gingen net alvast voor de 40e verjaardag van mijn vriend tapas eten.
En ineens zaten we niet met 2 kleutertjes aan tafel, maar met 2 gezellige jongens die echt alles geproefd hebben (tot aan de sardientjes toe) en zo genoten van samen uit eten![]()
Op zo’n momenten zie ik dat ze zo groot worden en hoe tof ook dat weer is
Das dan mooi balen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat alle mollen verdronken waren. Maar blijkbaar kunnen ze prima tegen water
De jongste is 6, de oudste wordt deze maand 8!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, leuk is dat he. Hoe oud zijn ze nu?
Jaaa, hier ook. Blijft nog net niet liggen, helaas...quote:
Autos, gras ligt t op, alleen de straat nog nietquote:Op zondag 7 januari 2024 11:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jaaa, hier ook. Blijft nog net niet liggen, helaas...
Hier gelukkig niet. Het is wel heel koud.quote:
Ik moest echt wel even wennen dat het weer "kaal" isquote:Op zondag 7 januari 2024 12:31 schreef BE het volgende:
Heerlijk koud buiten!Vanmorgen al weer een uurtje gelopen.
Ik heb net de kerstboom de kamer uit gesleept, wat heerlijk is dat toch altijd, een zee van ruimte!
quote:Op zondag 7 januari 2024 12:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik moest echt wel even wennen dat het weer "kaal" is
Wil sowieso binnenkort paar nieuwe planten
Ik heb een grote plant besteld. Ik vond het ook ineens kaal, terwijl ik tegelijkertijd heel blij ben dat de kerstboom weer weg is. Of nou ja, weg. Ik heb hem (hopelijk) op een vorstvrije plek gezet en wil hem proberen te planten.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Meer lampen helpt ook! Ik heb er de afgelopen maanden drie toegevoegd in de woonkamer. Zou er zo nog twee bij kunnen doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zonde dan wel. Je kan em ook weer opnieuw optuigenquote:Op zondag 7 januari 2024 14:22 schreef BE het volgende:
Qua naalden had hij nog wel wat langer door gekund ook hier.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 januari 2024 14:28 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zonde dan wel. Je kan em ook weer opnieuw optuigen
Alvast een tip: zorg dat je breed plakband en een schaar bij de hand hebt. Na het proppen gaat de bovenkant van de doos, uiteraardquote:Op zondag 7 januari 2024 14:57 schreef Phaidra het volgende:
Dit is ons eerste jaar met een nepboom. Ik vind het heerlijk dat hij nu nog gewoon mooi staat en dat hij niet nu nu nu de kamer uit hoeft. Maar ik vrees ook een beetje het gevecht om ‘m terug in de doos te krijgen…volgend weekend maar eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ja dan vult het weer. Ik heb wel de plant terug gezet maar die is zielig nu.... Of die de winter overleeft is de vraag. En zijn paar andere planten afgelopen jaar of verhuisd of dood gegaan. Was een slecht jaar voor de planten hierquote:Op zondag 7 januari 2024 12:47 schreef BE het volgende:
[..]
Bij ons staat de boom op de plek van de grote krabpaal tot aan het plafond, dus die moet zo weer even bij Puber2 van de kamer gehaald worden en dan valt het al weer minder op.
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:15 schreef Ynske het volgende:
Even in spoiler, ik vind dit zo lastigHeel veel sterkte. Lijkt mij ontzettend lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlichting is hier wel op orde. Maar veel dood gegaan afgelopen jaar en aantal was ik echt zatquote:Op zondag 7 januari 2024 13:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Meer lampen helpt ook! Ik heb er de afgelopen maanden drie toegevoegd in de woonkamer. Zou er zo nog twee bij kunnen doen.
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:15 schreef Ynske het volgende:
Even in spoiler, ik vind dit zo lastigHeel lastig Ynske.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar met kleine kinderen in huis zou ik er toch niet aan beginnen.
Als het zelfs bij zijn eigen ouders al niet lukt...
Maar makkelijk kletsen hier van een afstandje. Mss dat ik er anders tegenaan zou kijken als het idd om mijn eigen zwager (heb ik niet) zou gaan. Ik heb alleen echt helemaal niks met drank en drugs, dus dat alleen al zou maken dat ik hem op afstand hield.***
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:30 schreef BE het volgende:
[..]
Heel lastig Ynske.
Maar makkelijk kletsen hier van een afstandje. Mss dat ik er anders tegenaan zou kijken als het idd om mijn eigen zwager (heb ik niet) zou gaan. Ik heb alleen echt helemaal niks met drank en drugs, dus dat alleen al zou maken dat ik hem op afstand hield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]Ik denk dat je al heel wat doet maar iemand moet zelf zo ver zijn. Eigenlijk zou je het liefst gewoon iemand verplicht willen laten afkicken in een kliniek maar iets met regels in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het wel. Ik kan best tegen mensen die een drankje om mij heen drinken maar drank en drugs problemen zou ik heel lastig vindenquote:Op zondag 7 januari 2024 15:30 schreef BE het volgende:
[..]
Heel lastig Ynske.
Maar makkelijk kletsen hier van een afstandje. Mss dat ik er anders tegenaan zou kijken als het idd om mijn eigen zwager (heb ik niet) zou gaan. Ik heb alleen echt helemaal niks met drank en drugs, dus dat alleen al zou maken dat ik hem op afstand hield.
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik kan best tegen mensen die een drankje om mij heen drinken maar drank en drugs problemen zou ik heel lastig vinden
Mijn vader had een alcohol probleem en dat zorgde behoorlijk voor problemen
Dale Carnegie
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:57 schreef amaranta het volgende:
Ik zaagde de kerstboom in stukjes… en toen zaag zaag in m’n nieuwe donsjas
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:57 schreef amaranta het volgende:
Altijd een oude jas dragen bij zulke klusjes.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:57 schreef amaranta het volgende:
Ik deed het eigenlijk zonder jas. Maar ik kwam terug van het wandelen met de hond en dacht… nog even snel de laatste takken erafquote:Op zondag 7 januari 2024 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Altijd een oude jas dragen bij zulke klusjes.
Het sneeuwt!quote:Op zondag 7 januari 2024 16:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Ik zie nu wel voor me hoe je op de fiets zit en dan wolkjes dons achter je aan hebt dwarrelen.
Oh noes!quote:Op zondag 7 januari 2024 15:57 schreef amaranta het volgende:
Ja, precies dat. Een drankje hier en daar prima, mijn ouders lust(t)ten heel graag een wijntje en mijn lieftallige ook, maar niet tot aan dronkenschap toe.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik kan best tegen mensen die een drankje om mij heen drinken maar drank en drugs problemen zou ik heel lastig vinden
Mijn vader had een alcohol probleem en dat zorgde behoorlijk voor problemen
Oh bah.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk zonder jas. Maar ik kwam terug van het wandelen met de hond en dacht… nog even snel de laatste takken eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is je andere bank al “verkocht”quote:Op zondag 7 januari 2024 16:47 schreef exode het volgende:
En onze grote plant kan niet terug op zijn oude plek (waar de Kerstboom stond) want donderdag komt onze hoekbank binnenZo blij mee. Wel jammer dat die grote plant bij de eettafel blijft staan, achter mijn stoel dus ik eet voorlopig nog in de jungle.
Dat is sfeervol.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:47 schreef exode het volgende:
En onze grote plant kan niet terug op zijn oude plek (waar de Kerstboom stond) want donderdag komt onze hoekbank binnenZo blij mee. Wel jammer dat die grote plant bij de eettafel blijft staan, achter mijn stoel dus ik eet voorlopig nog in de jungle.
De doos is hier ook helemaal uit zn fatsoen. Elke jaar weer meer ducttape e.d. om het weer een beetje in elkaar te houden... dat ze geen stevige doos leveren bij zo'n kunstboom. En dan liefst een waarbij je niet hoeft te tetrissen, maar ook als je iets minder vaardig bent in het opvouwen, je het er toch in krijgt. (net als van die zakken waar een tent in zit of regenpakken... ik heb niet altijd de skills om het er weer in te krijgen zeg maar).quote:Op zondag 7 januari 2024 14:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Als ik genoeg ruimte in de schuur zou hebben, zou ik de boom opgetuigd en al daar parkeren. Elk jaar dat ding weer in de doos proppen is een kutklus. Zit altijd onder de krassen en schrammen want normaal passen doet het natuurlijk nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]Iets met goed voorbeeld gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou hier zelf heel terughoudend mee zijn. Sowieso, wanneer bepaal je dan dat je hem weer de deur uit zet?quote:Op zondag 7 januari 2024 18:03 schreef FlyingFish het volgende:
Ynske, als het je vooral om de kou nu gaat kun je ook kijken of je een goedkope bungalow voor hem kunt vinden om deze week even door te komen. Die zijn nu relatief goedkoop, en als hij toch geen werk heeft maakt de locatie ook niet uit. Wellicht willen je schoonouders daar ook wel aan meebetalen?
Klinkt allemaal heel gezellig. Dit zijn de weekenden die kinderen zich zullen herinneren, denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:23 schreef LeSage het volgende:
Wij gingen net een lekkere wandeling maken. Bleek een enorm avontuur te zijn, want alles stond onder water. Gelukkig allemaal regenlaarzen aan en droge broeken voor de jongens mee.
Daarna ergens gezeten met een borrelplank en pizza’s.
Verjaardagsweekend van vriend is goed gevierd zo
Dat hoop ik ook!quote:Op zondag 7 januari 2024 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel gezellig. Dit zijn de weekenden die kinderen zich zullen herinneren, denk ik.
quote:Op zondag 7 januari 2024 18:28 schreef vencodark het volgende:
@:YnskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier moet ik van huilen
Today is life -
Dale Carnegie
Dale Carnegie
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:01 schreef Ynske het volgende:
Daar is hij vast al blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:01 schreef Ynske het volgende:
Dat is superlief! En ook fijn dat jullie hem niet laten vallen. Het voelt misschien niet als veel, maar kan denk ik veel verschil makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
© loveli
Aangemeld bij het grofvuil, tot die tijd zal hij fungeren als tokkie accessoire in de achtertuin. Misschien dat verloofde hem in een agressieve bui nog doormidden zaagt want zij denkt dat ze hem niet meenemen omdat hij 15 cm te groot is.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 20:07 schreef exode het volgende:
[..]
Aangemeld bij het grofvuil, tot die tijd zal hij fungeren als tokkie accessoire in de achtertuin. Misschien dat verloofde hem in een agressieve bui nog doormidden zaagt want zij denkt dat ze hem niet meenemen omdat hij 15 cm te groot is.
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
De doos is hier ook helemaal uit zn fatsoen. Elke jaar weer meer ducttape e.d. om het weer een beetje in elkaar te houden... dat ze geen stevige doos leveren bij zo'n kunstboom. En dan liefst een waarbij je niet hoeft te tetrissen, maar ook als je iets minder vaardig bent in het opvouwen, je het er toch in krijgt. (net als van die zakken waar een tent in zit of regenpakken... ik heb niet altijd de skills om het er weer in te krijgen zeg maar).
Maar onze boom is opgeruimd, heerlijk!
@:exode, fijn zo'n weekend om de vakantie af te sluiten.
@:YnskeAlleen een grotere doos zou al helpen. Net zoals regenpakken/poncho's. Dat gefrot, dat werkt toch niet? Wat meer ruimte en voila. Maar nee, is teveel moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Neh, tis wel genoeg geweest lijkt mequote:
Bij deze tas kan hij staanquote:Op zondag 7 januari 2024 21:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neh, tis wel genoeg geweest lijkt me![]()
@:F_r ik keek net en das idd handig, zo'n tas. Weet alleen niet of ze dan ook rechtop kunnen staan. Ga me er es in verdiepen.
quote:Op zondag 7 januari 2024 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij deze tas kan hij staan
https://vm.tiktok.com/ZIJnDeT9s/
Dit is exact de reis van onze vorige bank geweest. Eerst in de achtertuin en toen in stukken gezaagd zodat hij meegenomen zou worden. Alleen was die van ons ook echt niet meer geschikt voor een tweede leven.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:07 schreef exode het volgende:
[..]
Aangemeld bij het grofvuil, tot die tijd zal hij fungeren als tokkie accessoire in de achtertuin. Misschien dat verloofde hem in een agressieve bui nog doormidden zaagt want zij denkt dat ze hem niet meenemen omdat hij 15 cm te groot is.
Dit vind ik de beste oplossing.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij deze tas kan hij staan
https://vm.tiktok.com/ZIJnDeT9s/
Mijn huis past in hun woonkamerquote:
Ik wil ook altijd alles anders hebben na een vakantie of in het nieuwe jaar. Dat laatste is voor veel mensen bekend.quote:Op maandag 8 januari 2024 07:53 schreef Cathmar het volgende:
Goedemorgen, we mogen weer
Ik begin met een nieuwjaarsreceptie en een hele dag vergaderen. Meh.
Vanaf vandaag ook nieuw regime hier in huis. Veel meer taken toebedeeld aan de kinderen. Dat zal wennen worden.
quote:Op zondag 7 januari 2024 21:08 schreef F_r het volgende:
Hier is de doos ook al tig keer opnieuw dicht geplakt met dik plakband. Ik zag dat je kerstboomtassen hebt. Misschien koop ik daar wel een van.
Twee weken geleden lagen er nog behoorlijk wat. Zoon had een nieuwe jas nodig omdat die van hem gestolen was op school.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon begint om 11u en is om 13u alweer vrij![]()
Ik ga ook iets veranderen dit jaar: voortaan niet meer naar zoon luisteren als ie zegt géén winterjas nodig te hebben![]()
Meneer komt er nú achter dat alleen een vest wel erg koud isJas van vorig jaar zijn de mouwen wat te kort, heeft ie nu dus even pech.
Hopelijk ligt er in de winkel nog ergens een winterjas tussen de bikini's
Puberlogicaquote:Op maandag 8 januari 2024 10:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Twee weken geleden lagen er nog behoorlijk wat. Zoon had een nieuwe jas nodig omdat die van hem gestolen was op school.
Daar over gesproken, we waren zaterdag bij de decathlon voor wat sportschoenen en toen we vlakbij de kassa langs de handschoenen liepen, checkte ik nog even bij de kinderen of ze allebei nog handschoenen hadden. Daar werd bevestigend op geantwoord door beiden.
Vanmorgen gaf ik aan dat ze het beste hun handschoenen maar aan konden doen, doet zoon z’n hardloophandschoenen aan. Waarop ik zeg dat die op de fiets niet warm genoeg gaan zijn en hij beter zijn gewone handschoenen aan kan doen.
Waarop hij geïrriteerd (want vroeg vanmorgen) antwoord dat hij die niet meer heeft omdat die in z’n jas zaten die gestolen is
. En hij vond dat hij dat niet had hoeven melden zaterdag want hij had z’n hardloophandschoenen nog. Ook goed. Hij hoeft nog geen 5 minuten op de fiets, dus misschien valt het mee.
Volgens mij is ook dat niet toegestaan.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:37 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is ook wel bijzonder ja, gejatte schoenen.
Ik verwacht dat het met de jas een geval was de verkeerde meegenomen. Maar goed zeker weten doe ik het niet.
Zoon geeft aan dat hij wel gekeken heeft, maar als de kapstok vol jassen hangt is het lastig zoeken als je niet weet waar een ander hem zou hebben neergehangen.
Normaal zou ik ook zeggen, we kijken het nog een paar dagen aan of hij wordt afgegeven/teruggehangen. Maar met twee weken kerstvakantie was dat niet handig.
Heb hem daar straks nog even een berichtje gestuurd dat hij nog maar even bij de gevonden voorwerpen moet kijken. Dan heeft ie een reserve jas en z’n handschoenen weer terug als hij er toch ligt.
Ben benieuwd of ie z’n appjes nog kijkt voor hij van school vertrekt nu de telefoon in z’n kluisje moet blijven, al verwacht ik dat ie er in de pauze wel bijgepakt zal worden
Hopelijk vindt hij de jas alsnog, dan istie iig niet gejat. En dan heeft hij wél zn handschoenen terugquote:Op maandag 8 januari 2024 11:37 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is ook wel bijzonder ja, gejatte schoenen.
Ik verwacht dat het met de jas een geval was de verkeerde meegenomen. Maar goed zeker weten doe ik het niet.
Zoon geeft aan dat hij wel gekeken heeft, maar als de kapstok vol jassen hangt is het lastig zoeken als je niet weet waar een ander hem zou hebben neergehangen.
Normaal zou ik ook zeggen, we kijken het nog een paar dagen aan of hij wordt afgegeven/teruggehangen. Maar met twee weken kerstvakantie was dat niet handig.
Heb hem daar straks nog even een berichtje gestuurd dat hij nog maar even bij de gevonden voorwerpen moet kijken. Dan heeft ie een reserve jas en z’n handschoenen weer terug als hij er toch ligt.
Ben benieuwd of ie z’n appjes nog kijkt voor hij van school vertrekt nu de telefoon in z’n kluisje moet blijven, al verwacht ik dat ie er in de pauze wel bijgepakt zal worden
Het gebruik is niet meer toegestaan. Maar een telefoontas mag dus ook nog steeds gewoon. Als je ze maar niet gebruiktquote:Op maandag 8 januari 2024 12:05 schreef amaranta het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)apparaten-in-de-klas
Mijn zoon zei inderdaad dat het buiten de poort wel mag…😇quote:Op maandag 8 januari 2024 12:12 schreef Troel het volgende:
Ik verwacht trouwens dat er straks mobielgebruikende pubers bij de ingang van het schoolplein staan naast de rokende pubers. Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |