Slijmbal.quote:
Lovkequote:
Dag mevrouw Lovelyquote:
auwquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoeveel pech kan men hebben?
Ik heb een peesontsteking na een val van de trap op 19 december 2023.
Zo kut.
alles goed met u, jongedame?quote:
het is een zeer aangenaam jaar tot nu toequote:
quote:
quote:
Dat is fijn om te horen (lezen)quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een zeer aangenaam jaar tot nu toe
we kunnen je geen Mrs meer noemen hequote:
Nee dat zou heel raar zijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen je geen Mrs meer noemen he
dat zou raar zijn
ik vind dat het nog kanquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou raar zijn
geen mevrouw liefbaar meerquote:
ja,dat staat er tochquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou mijn eerste naam was Mrsloveable..
Blijf altijd een mevrouw maar liefbaar weet ik nietquote:
Eh?quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou raar zijn
meerdere mensen hadden ooit een andere naamquote:
Forever Loveablequote:Op woensdag 3 januari 2024 14:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijf altijd een mevrouw maar liefbaar weet ik niet
Ja, ik las het verkeerdquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
meerdere mensen hadden ooit een andere naam
er is maar 1 Greysbones en die naam blijft ook hetzelfdequote:Op woensdag 3 januari 2024 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik las het verkeerd
ik heb ook nooit een andere naam of kloon gehad op fokquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is maar 1 Greysbones en die naam blijft ook hetzelfde
ik ook nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook nooit een andere naam of kloon gehad op fok
Nee, ik bedoelde iets anders. Maar het is goed zoquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is maar 1 Greysbones en die naam blijft ook hetzelfde
je dacht dat ze getrouwd wasquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde iets anders. Maar het is goed zo
Het ging niet over haarquote:
vage shizzlequote:Op woensdag 3 januari 2024 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het ging niet over haar
Snoop doggy lovelyquote:
Over kaal dan?quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het ging niet over haar
Zegt'r één wat.quote:
Ik bedoel maarquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:27 schreef schommelstoel het volgende:
Deze is wel mooi en past bij de TT.
Zijn uitspraken op het einde ook![]()
Ja!quote:
Lekkerrrr! Geniet!quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja!
Lekker uit, nu
Uitgebreide wereldkeuken hier
Keuze genoeg voor mij![]()
Pfff, geniet ervan!quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja!
Lekker uit, nu
Net alles opquote:
Erwten en worteltjes, kalkoenschnitzel en een banaanquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Erwten en worteltjes, kalkoenschnitzel en een banaan
Straks nog een proteďnetoetje
quote:
Ik kijk juist, hoe het buisje vol looptquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk altijd weg, vind het gewoon niks
quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja!
Lekker uit, nu
Daar twijfel ik niet aanquote:
Ik kijk ookquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kijk juist, hoe het buisje vol loopt
Jullie zijn raarquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:33 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ik kijk ook![]()
Vooral ook om te zien of ze goed kunnen prikken en het buisje wil vollopen![]()
Moeten vaak opnieuw prikken omdat het niet wil stromen.
Een keer gehad dat het zeer deed toen ze priktequote:Op woensdag 3 januari 2024 19:33 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ik kijk ook![]()
Vooral ook om te zien of ze goed kunnen prikken en het buisje wil vollopen![]()
Moeten vaak opnieuw prikken omdat het niet wil stromen.
argh dat is echt een rot gevoelquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een keer gehad dat het zeer deed toen ze prikteen moesten er ook nog eens 3 buisjes gevuld worden
Overleef het wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:40 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
argh dat is echt een rot gevoel
Record staat op 5 pogingen om een goed lopend bloedvat te vinden![]()
Blij dat stig morgen moet gaan en niet wij
Ben jij nou een ventquote:
Nee. Stiekem ben ik een 16 jarig meisje.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben jij nou een vent ;{w
Ja baasquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:44 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
jazeker komt altijd goed
[..]
mejuffrouw
Nee, ook al heb je geen ballen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Stiekem ben ik een 16 jarig meisje.
Wil je fotos?
Hee, mijn ballen zijn gevoelig jaquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ook al heb je geen ballen.
Dus tochquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee, mijn ballen zijn gevoelig ja
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Stiekem ben ik een 16 jarig meisje.
Wil je fotos?
Vragen of ze een vlindernaaldje gebruiken! Deed bij mij de trucquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk altijd weg, vind het gewoon niks
Damn, mannen van de radio!quote:
Ja ik ken ze denk ik allemaal welquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn, mannen van de radio!
Heel slecht, maar om deze moest ik destijds wel lachen.![]()
Grijskequote:
Eindelijkquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn we nu helemaal alleen hier
Of doe lekker meequote:Op donderdag 4 januari 2024 10:41 schreef rodetoemaat het volgende:
zat even te kijken maar ga vooral door
een voyeurquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:41 schreef rodetoemaat het volgende:
zat even te kijken maar ga vooral door
Muizen vangen?quote:
Gemeen dit.quote:
ligt er aan wat je daarna met die muis doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Vrijlaten!quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat je daarna met die muis doet.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
MogguhMiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik ben een toevallige passantquote:
wat wil jij zeggenquote:
Die is de cameramanquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:13 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
We hebben d'er zin in![]()
![]()
met @:gianni61 als voyeur
We waren niet meer alleenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
Ben even ‘weg’ en heel het topic ontspoort
Dag 4 elementen!quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:18 schreef 4-elements het volgende:
Goedemiddag dames, heren en andere aanwezigen!
Jammerquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We waren niet meer alleen
[..]
Dag 4 elementen!
Ha Stigske!quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dag 4 elementen!
Jij nodigde me uitquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dag 4 elementen!
Goedemiddagquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:18 schreef 4-elements het volgende:
Goedemiddag dames, heren en andere aanwezigen!
ik heb nog wel een paar dozen met proppen, maar daar word je niet vrolijk vanquote:
We kunnen rodetoemaat wel vol proppenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een paar dozen met proppen, maar daar word je niet vrolijk van
ik mag alleen maar filmen zegt zequote:Op donderdag 4 januari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen rodetoemaat wel vol proppen
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een paar dozen met proppen, maar daar word je niet vrolijk van
Proactief zijnquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mag alleen maar filmen zegt ze
En voor de requisiten zorgenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mag alleen maar filmen zegt ze
Wel een beetje lulligquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
En voor de requisiten zorgen![]()
is een belangrijk taakje ook
Beter een stukje context missen dan wat andersquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:24 schreef 4-elements het volgende:
Ik mis een stukje context volgens mij
Lekker ouwehoerenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:24 schreef 4-elements het volgende:
Ik mis een stukje context volgens mij
en als ik dat niet doe?quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
en schuift me maar wat werk in mn schoenenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig
Je zet Gianni aan de zijlijn
De lunch wil ik bijvoorbeeld niet missen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:26 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Beter een stukje context missen dan wat anders
Nou Gianni zit overal bovenopquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig
Je zet Gianni aan de zijlijn
Gewoon terug schuivenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en schuift me maar wat werk in mn schoenen
Is er een verschil tussen rekwisieten en props...?quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en schuift me maar wat werk in mn schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
Heb nog niet eens ontbetenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De lunch wil ik bijvoorbeeld niet missen.
Props voor deze goede vraagquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen rekwisieten en props...?
nee maar dacht leg het ff uit voor de gemiddelde lurker ook hierquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen rekwisieten en props...?
Dag?quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:29 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
nee maar dag leg het ff uit voor de gemiddelde lurker ook hier
dan heb je geen props nodig als je daar al vibes van krijgtquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik krijg daar een pittige tijden vibe van
Ah, dan verkeerd begrepenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:29 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
nee maar dacht leg het ff uit voor de gemiddelde lurker ook hier
Nee hoor je las het goedquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, dan verkeerd begrepen![]()
Nog ff teruggelezen. 😂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik ben hierquote:
Altijdquote:
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:46 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Lekker
Die warm ik wel even opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die warm ik wel even op
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:39 schreef greysbones het volgende:
Werd ze te heet onder de voeten
Ze zijn vast aan het ‘werk’nee, lunchwandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:54 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
ze zijn nu koud
Dan zijn het echt ijspegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, lunchwandelingWandel ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geluk dat het droog is of je bent een plu/ regen wandelaarToematen lover
Capuchon op, helpt ook.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:00 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Wandel ze.
Je hebt geluk dat het droog is of je bent een plu/ regen wandelaar
Het is mij!quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik krijg daar een pittige tijden vibe van
Heb je wat te doenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zijn het echt ijspegels
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:01 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Heb je wat te doen
Daarover is nog nooit geklaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
het was droogquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:00 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Wandel ze.
Je hebt geluk dat het droog is of je bent een plu/ regen wandelaar
bewijs of het is niet waarquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarover is nog nooit geklaagd
Ik zie je adres wel tegemoetquote:
je hebt dmquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie je adres wel tegemoet
het is middagquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:03 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Lig nog in bed![]()
![]()
met koude voeten
Staat genoteerd.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:06 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]maar ik heb vrij
wel al 1x eruit geweest om koffie te halen
zo nog eens doenJou uit bed halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:06 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]maar ik heb vrij
wel al 1x eruit geweest om koffie te halen
zo nog eens doendan nog zou het me niet lukken om zo lang te blijven liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog zou het me niet lukken om zo lang te blijven liggen.ik was pas rond 11 uur volgens mij wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gister brak door een brakke nacht. Nu even rustig aan
Toematen lover
Koffiequote:Op donderdag 4 januari 2024 13:08 schreef rodetoemaat het volgende:
De sleutel ligt bij de buren
eerst koffie maken
Soms, met een zoetjequote:Op donderdag 4 januari 2024 13:10 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
jij hoeft het ook niet te drinken
zeg niet dat jij thee drinkt![]()
WELLUS.quote:
Is toch algemeen bekend dat Sir Stig Earl Grey drinkt?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:10 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
jij hoeft het ook niet te drinken
zeg niet dat jij thee drinkt![]()
Zwarte drek nog eerderquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:27 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Slootwater drinken is af te leren
Was er al een begin dan?quote:
Deze high-class dame weetquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat Sir Stig Earl Grey drinkt?
niet bij mijquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat Sir Stig Earl Grey drinkt?
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zwarte drek nog eerder![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Was er al een begin dan? Nog niet
[..]
Deze high-class dame weetHigh class hebben het we het nu over hetzelfde
![]()
![]()
Jij behoort ook niet tot de Stigger Circlequote:
Yes Sirquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze high-class dame weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dan zat jij niet in DTS in de tijd dat Stiggy en ik daar nog posttenquote:
We anderen nog steeds het einde?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was er al een begin dan?
anderen nog wel?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We anderen nog steeds het einde?
ik kom niet in DTS. vind het maar raar gedoe met dat 'bolk' gebeuren.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zat jij niet in DTS in de tijd dat Stiggy en ik daar nog postten![]()
We wait what?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We anderen nog steeds het einde?
Sorry, naderen. Ik typ sneller dan ik denk. Of was het nou dat ik sneller denk dan ik typ?quote:
Of je geeft de autocorrect de schuld!quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sorry, naderen. Ik typ sneller dan ik denk. Of was het nou dat ik sneller denk dan ik typ?
is er al een tijdstip voor gepland? ben het even vergetenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We naderen nog steeds het einde?
Oh ja, stom! Had ik moeten doen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Of je geeft de autocorrect de schuld!
23:59.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:35 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
is er al een tijdstip voor gepland? ben het even vergeten
We leren allemaal.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oh ja, stom! Had ik moeten doen natuurlijk.
Morgen 16.55 uur.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:35 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
is er al een tijdstip voor gepland? ben het even vergeten
Elke dag word ik een klein beetje slimmer.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We leren bijnaallemaal.
That's the spiritquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Elke dag word ik een klein beetje slimmer.
Dat heet StigZone.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:40 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Dan zit je in een andere tijdszone dan stig die post net 23.59
Zouden er dan 2 verschillende uitnodigingen zijn verstuurd?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:40 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Dan zit je in een andere tijdszone dan stig die post net 23.59
Nou:quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zouden er dan 2 verschillende uitnodigingen zijn verstuurd?
quote:
Een eigen tijdzone is niet zo handig. Vandaar dat je nooit komt opdagen bij afspraken, niemand houdt jouw tijdzone aan.quote:
Of ik ben in alle tijdzones tegelijkertijdquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een eigen tijdzone is niet zo handig. Vandaar dat je nooit komt opdagen bij afspraken, niemand houdt jouw tijdzone aan.
De zon draait ook cirkeltjes om jou?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ik ben in alle tijdzones tegelijkertijd
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De zon draait ook cirkeltjes om jou?
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt.
quote:
om het zwarte gat heen zul je bedoelenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt.
Alleen omdat ik het toelaatquote:
Zal jou eens in je zwarte gatquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:01 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
om het zwarte gat heen zul je bedoelen
Ow.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een eigen tijdzone is niet zo handig. Vandaar dat je nooit komt opdagen bij afspraken, niemand houdt jouw tijdzone aan.
Therethere.gifquote:
Ja ja.quote:
Nou zeg, doe ik een keer meelevend is het nog niet goedquote:
kom dan ook eens een aan/langs/binnen als we dat vragenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou zeg, doe ik een keer meelevend is het nog niet goed
DOE DAN OOK OPEN!quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]
kom dan ook eens een aan/langs/binnen als we dat vragen![]()
(zie mn edit...
't Smoesje is goed..... )
quote:
Duhhh, omdat hij weer eens uitging van zijn eigen tijdzone! De onnozelaar.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:11 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ehm. Heb je voor mn deur gestaan dan?![]()
Ik was niet thuis![]()
Ik denk te snelquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Duhhh, omdat hij weer eens uitging van zijn eigen tijdzone! De onnozelaar.
Ik logeer nu paar dagen ergens anders... dus ergens zou er een moment hebben kunnen zijn geweest... dat hij wel voor mn deur stond... in mijn eigen tijdzonequote:Op donderdag 4 januari 2024 14:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Duhhh, omdat hij weer eens uitging van zijn eigen tijdzone! De onnozelaar.
altijd een helmpje eroverquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik logeer nu paar dagen ergens anders... dus ergens zou er een moment hebben kunnen zijn geweest... dat hij wel voor mn deur stond... in mijn eigen tijdzone
Damn.![]()
Maar dan nog zou de vraag geweest zijn.... zou hij die helm ook afgezet hebben...?![]()
We zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik logeer nu paar dagen ergens anders... dus ergens zou er een moment hebben kunnen zijn geweest... dat hij wel voor mn deur stond... in mijn eigen tijdzone
Damn.![]()
Maar dan nog zou de vraag geweest zijn.... zou hij die helm ook afgezet hebben...?![]()
Had natuurlijk ook gewoon een overvaller kunnen zijn met een integraalhelm op.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Damn.![]()
Ow oeps.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Had natuurlijk ook gewoon een overvaller kunnen zijn met een integraalhelm op.
Niet die ik hebquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow oeps.
Ook de Stig-helm...? Is die vrij te verkrijgen dan?
Hmmm... *peins
Maar ja, herkent de gewone man/vrouw jouw helm? Wat maakt jouw helm te onderscheiden van die van een overvaller?quote:
Helm niet, maar ik heb geen wapens op zak.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar ja, herkent de gewone man/vrouw jouw helm? Wat maakt jouw helm te onderscheiden van die van een overvaller?
Neem aan dat de meeste overvallers ook niet gelijk zichtbaar met een wapen voor de deur staan als die nog gesloten is.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helm niet, maar ik heb geen wapens op zak.
Die zijn niet al te slimquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Neem aan dat de meeste overvallers ook niet gelijk zichtbaar met een wapen voor de deur staan als die nog gesloten is.
Dus ook op dat vlak geen verschil met de overvallers.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn niet al te slim
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus ook op dat vlak geen verschil met de overvallers.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus ook op dat vlak geen verschil met de overvallers.
rollenspel zit er ook al niet in zo te lezenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helm niet, maar ik heb geen wapens op zak.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn niet al te slim
Swingerquote:
Liefkequote:
Had eigenlijk swingchair moeten zijnquote:Op donderdag 4 januari 2024 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Swinger?
Edit
Oh omdat het er drie zijn.![]()
Oehhhhquote:Op donderdag 4 januari 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had eigenlijk swingchair moeten zijn
Ja gaat weer lekker bij jou he?quote:
Ik hou gewoon van schommelenquote:Op donderdag 4 januari 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja gaat weer lekker bij jou he?
Uh huh.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van schommelen
Weet niet wat jij denkt
Alwaysquote:
Jij weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stig houdt meer van wippen denk ikquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van schommelen
Weet niet wat jij denkt
quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:15 schreef marc0871 het volgende:
Dit was niet vies
[ afbeelding ]
Mijn avondeten
Zo zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben allergisch voor soja, dus de ketjap gaat niet.
Ketjap weglaten veranderd het gerecht meer dan de noodles weglaten.....
Ik heb nog geen ketjap vervanger gevonden die de moeite waard is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Potverquote:Op vrijdag 5 januari 2024 01:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zo zonde
Ik ben allergisch voor soja, dus de ketjap gaat niet.
Ketjap weglaten veranderd het gerecht meer dan de noodles weglaten.....
Ik heb nog geen ketjap vervanger gevonden die de moeite waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |