Oh jámmer dat ik niet wist dat je naar Leiden ging! Ik ben daar laatst met @Isabeau geweest en we hebben 2 aanraders te vermelden. Op CUL-gebied ofcquote:Op donderdag 4 januari 2024 17:03 schreef borisz het volgende:
Weer eens naar Leiden geweest.
Museum VolkenkundeWereldmuseum. De tentoonstelling met moderne Afrikaanse kunst was. Vaste tentoonstelling.... Tja.. de zalen zijn per continent. Maar verder weinig tekst en uitleg.
Door naar Oudheden. Eigenlijk te druk in de vakantie. Ik ging alleen naar Nederland in het jaar 1000. Was wel aardig
Naar de Hortus en uiteindelijk nog de Singelparkroute.
Toch nog een beetje wandeling. Wilde eigenlijk flink de hort op, maar ja regen deed twijfelen...
Ja, wel pijnstillers nu. Maar iig is het niet op trekken uitgelopen (wat wel een optie was)quote:
Da’s wel fijn. Trekken is ook geen lolletje. Op tijd naar bed met het kussen wat hoger.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, wel pijnstillers nu. Maar iig is het niet op trekken uitgelopen (wat wel een optie was)
Maar WAT is KSC?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De KSC is dan ook wel héél erg veranderd in de loop der jaren
Koffie Slow Chat. Is een SC in GC.quote:
Boccini ken ik idd. Wel eens geweest.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh jámmer dat ik niet wist dat je naar Leiden ging! Ik ben daar laatst met @:Isabeau geweest en we hebben 2 aanraders te vermelden. Op CUL-gebied ofc![]()
Namelijk: Paco Ciao,vlakbij CS, heeft echt een WAUW-factor. En Bocconi, iets meer in het centrum. En die hebben echt geweldige Italiaanse specialiteiten![]()
Oh jeequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Doktertje spelen met de buurvrouw.
Ze is van de trap gevallen en moest met een flinke snee in haar achterhoofd naar het ziekenhuis.
Wachten duurt nu lang…
De wond is gehecht en ze krijgt nu nog een CT scan.quote:
De buuf met de badkamer of nog een andere buuf?quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Ze is van de trap gevallen en moest met een flinke snee in haar achterhoofd naar het ziekenhuis.
Wachten duurt nu lang…
Andere buuf, 2 huizen verderop.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
De buuf met de badkamer of nog een andere buuf?
Dat wilde ik ook net vragenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
De buuf met de badkamer of nog een andere buuf?
Wat speel jij raar doktertjequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Wachten duurt nu lang…
Ik ben praktiserend dienstplichtig hospik in het leger geweest en heb EHBO e.d.quote:
Dat vooral, ze zal vooral wat hoofdpijn hebben.quote:Maar wat naar voor haar zeg.
In mijn hoofd gooide je haar al doktertje spelend van de trap.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben praktiserend dienstplichtig hospik in het leger geweest en heb EHBO e.d.
Voor alle kneuzingen, bloedingen en stortpartijen ben ik beschikbaar…
[..]
Dat vooral, ze zal vooral wat hoofdpijn hebben.
Ik verwacht geen vreemde zaken…
quote:
Koen doet eigenlijk alleen maar slowchatsquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:17 schreef sigme het volgende:
De koffieslowchat startte in 2007; het is netjes teruggereekst: Topicreeks: Koffie slowchat
Koen66 startte in 2005, gelijk ook in een SC, maar dan de BB: https://forum.fok.nl/user/history/132454/413
Daarna een hoop oninteressants en dan V&A SC (echt, blijkbaar bestond (bestaat?) dat). WK SC. TAL (que?) SC,
Pas in 2010, in nr 2237, duikt ie op in de KSC
[..]
Ja dat zag ik. SC en slechte TVquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen doet eigenlijk alleen maar slowchats
En je komt uit Zoetermeer gok ik zo?quote:
En waar ie eieren bewaardquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
En je komt uit Zoetermeer gok ik zo?
Wil je nog meer over jezelf kwijt? Wat doet je vader, sterrebeeld, voorkeuren op het gebied van magnetron, bloedworst, koelkast?
Klopt, Zoetermeer, al sinds 1995. Bouwjaar 1966 dus al aardig belegenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
En je komt uit Zoetermeer gok ik zo?
Wil je nog meer over jezelf kwijt? Wat doet je vader, sterrebeeld, voorkeuren op het gebied van magnetron, bloedworst, koelkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |