Boos op de tandarts of boos op je tanden dat je naar de tandarts moet?quote:
De kerk hiernaast staat in een vijver. De bomen voor de deur staan in een vijver. In de schuur staat een plas 😇quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:29 schreef Blues het volgende:
Wij hebben plots een vijvertje in de oprit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mobielfoto, onscherp
[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 04-01-2024 20:21:10 ]
uur gezeten.....quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boos op de tandarts of boos op je tanden dat je naar de tandarts moet?
Oh jámmer dat ik niet wist dat je naar Leiden ging! Ik ben daar laatst met @Isabeau geweest en we hebben 2 aanraders te vermelden. Op CUL-gebied ofcquote:Op donderdag 4 januari 2024 17:03 schreef borisz het volgende:
Weer eens naar Leiden geweest.
Museum VolkenkundeWereldmuseum. De tentoonstelling met moderne Afrikaanse kunst was. Vaste tentoonstelling.... Tja.. de zalen zijn per continent. Maar verder weinig tekst en uitleg.
Door naar Oudheden. Eigenlijk te druk in de vakantie. Ik ging alleen naar Nederland in het jaar 1000. Was wel aardig
Naar de Hortus en uiteindelijk nog de Singelparkroute.
Toch nog een beetje wandeling. Wilde eigenlijk flink de hort op, maar ja regen deed twijfelen...
Ja, wel pijnstillers nu. Maar iig is het niet op trekken uitgelopen (wat wel een optie was)quote:
Da’s wel fijn. Trekken is ook geen lolletje. Op tijd naar bed met het kussen wat hoger.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, wel pijnstillers nu. Maar iig is het niet op trekken uitgelopen (wat wel een optie was)
Maar WAT is KSC?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De KSC is dan ook wel héél erg veranderd in de loop der jaren
Koffie Slow Chat. Is een SC in GC.quote:
Boccini ken ik idd. Wel eens geweest.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh jámmer dat ik niet wist dat je naar Leiden ging! Ik ben daar laatst met @:Isabeau geweest en we hebben 2 aanraders te vermelden. Op CUL-gebied ofc![]()
Namelijk: Paco Ciao,vlakbij CS, heeft echt een WAUW-factor. En Bocconi, iets meer in het centrum. En die hebben echt geweldige Italiaanse specialiteiten![]()
Oh jeequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Doktertje spelen met de buurvrouw.
Ze is van de trap gevallen en moest met een flinke snee in haar achterhoofd naar het ziekenhuis.
Wachten duurt nu lang…
De wond is gehecht en ze krijgt nu nog een CT scan.quote:
De buuf met de badkamer of nog een andere buuf?quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Ze is van de trap gevallen en moest met een flinke snee in haar achterhoofd naar het ziekenhuis.
Wachten duurt nu lang…
Andere buuf, 2 huizen verderop.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
De buuf met de badkamer of nog een andere buuf?
Dat wilde ik ook net vragenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
De buuf met de badkamer of nog een andere buuf?
Wat speel jij raar doktertjequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Wachten duurt nu lang…
Ik ben praktiserend dienstplichtig hospik in het leger geweest en heb EHBO e.d.quote:
Dat vooral, ze zal vooral wat hoofdpijn hebben.quote:Maar wat naar voor haar zeg.
In mijn hoofd gooide je haar al doktertje spelend van de trap.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben praktiserend dienstplichtig hospik in het leger geweest en heb EHBO e.d.
Voor alle kneuzingen, bloedingen en stortpartijen ben ik beschikbaar…
[..]
Dat vooral, ze zal vooral wat hoofdpijn hebben.
Ik verwacht geen vreemde zaken…
quote:
Koen doet eigenlijk alleen maar slowchatsquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:17 schreef sigme het volgende:
De koffieslowchat startte in 2007; het is netjes teruggereekst: Topicreeks: Koffie slowchat
Koen66 startte in 2005, gelijk ook in een SC, maar dan de BB: https://forum.fok.nl/user/history/132454/413
Daarna een hoop oninteressants en dan V&A SC (echt, blijkbaar bestond (bestaat?) dat). WK SC. TAL (que?) SC,
Pas in 2010, in nr 2237, duikt ie op in de KSC
[..]
Ja dat zag ik. SC en slechte TVquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen doet eigenlijk alleen maar slowchats
En je komt uit Zoetermeer gok ik zo?quote:
En waar ie eieren bewaardquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
En je komt uit Zoetermeer gok ik zo?
Wil je nog meer over jezelf kwijt? Wat doet je vader, sterrebeeld, voorkeuren op het gebied van magnetron, bloedworst, koelkast?
Klopt, Zoetermeer, al sinds 1995. Bouwjaar 1966 dus al aardig belegenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
En je komt uit Zoetermeer gok ik zo?
Wil je nog meer over jezelf kwijt? Wat doet je vader, sterrebeeld, voorkeuren op het gebied van magnetron, bloedworst, koelkast?
Welkom, mooie leeftijd, over een jaar of 6 hoop ik net zo belegen te zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, Zoetermeer, al sinds 1995. Bouwjaar 1966 dus al aardig belegen. Vader ligt sinds 2019 in een graf op Curaçao
Geboren en getogen. Hij is in NL gaan studeren en kwam mijn ma tegen. Na 4 jaar uit elkaar en weer terug naar Curaçaoquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom, mooie leeftijd, over een jaar of 6 hoop ik net zo belegen te zijn.
Wat deed je vader op Curaçao dat ie er voor eeuwig mag liggen? Geboren en getogen? Import?
Ach zo. Ben jij er dan ook veel geweest?quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geboren en getogen. Hij is in NL gaan studeren en kwam mijn ma tegen. Na 4 jaar uit elkaar en weer terug naar Curaçao
Tsja, dat hangt denk ik van je persoonlijkheid af. Als je er in balans bent of juist de schaal doet uitslaan zou ik meer neigen naar weegschaal, ben je daarentegen een solitair gemeen kreng dan past een schorpioen beter.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Sterrenbeeld Schorpioen. Al las ik laatst ergens dat dat tegenwoordig eigenlijk weegschaal zou moeten zijn
Neuh, handje vol hooguit. Heb er nog een halfbroer wonen, andere halfbroer en halfzus in NL.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach zo. Ben jij er dan ook veel geweest?
Weegschalen zijn toch twijfelaars? Dat heb ik wel ietwatquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dat hangt denk ik van je persoonlijkheid af. Als je er in balans bent of juist de schaal doet uitslaan zou ik meer neigen naar weegschaal, ben je daarentegen een solitair gemeen kreng dan past een schorpioen beter.
Zo, daar zou ik wel moeite mee hebben, om zo iemand dan ooit nog serieus te nemenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:31 schreef Blues het volgende:
Sterrebeeld![]()
Daar begon mijn TL mee in ons allereerste jaargesprek.
Wat is je sterrebeeld?
Ik barstte in lachen uit, dat begreep ie niet.
Ik zei,ik geloof niet in sterrebeelden, god, goden, zweefbeelden en klankschalen.![]()
Hij moest zich even herpakken
Ietwat of heb je dat? Kies nou toch eens!quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weegschalen zijn toch twijfelaars? Dat heb ik wel ietwat
Is het wat? Ik heb het nog niet gekeken maar hoorde dat het wat traag was.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Cultv: you are what you eat; a twin experiment.
Eeneiige tweelingen die op vegan vs omnivoor dieet worden gezet en dan tig dingen vergelijken.
Lekkere wegkijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel toe aan wat traag, maar ze zijn nu bezig over het effect op genitale opwinding. Altijd leuk tochquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb het nog niet gekeken maar hoorde dat het wat traag was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |