Er was/is ook nog GRTDOJW en zoals Whis zegt zijn/waren er ook SCs als Turken etcquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Was de SC van GC nou eigenlijk altijd de KSC? Ik heb namelijk járen geleden een tijd in de SC van GC gepost en zelfs nog even gemod maar kan me niet herinneren dat het toen ook KSC was.
Zo las ik hem ookquote:Op donderdag 4 januari 2024 01:27 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh mijnwas geen
van afkeuring. Meer een
van jammer dat het alweer voorbij is. Maar voor mij blijft David Tennant toch wel de echte doctor.
Dit.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:05 schreef Tuindier het volgende:
David Tennant blijft ook wel echt mijn lievelings (en niet alleen omdat) maar de anderen begin ik ook steeds meer te waarderen. Misschien doe ik ook wel een her-kijk.
Dit. Ik stond te wachten op de broodrooster. Maar blijkbaar had ik de stekker van de bonenmaler in het stopcontact gestoken en niet die van de broodrooster. Dus koffie.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dit. Ik stond te wachten op de broodrooster. Maar blijkbaar had ik de stekker van de bonenmaler in het stopcontact gestoken en niet die van de broodrooster. Dus koffie.
Ik had nep-filet-americain. Normaal smoothiebowl of yoghurt als ontbijt, maar zo weer richting sportschool dus dan doet vloeibaar het niet zo lekker.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er wordt voor mij een geroosterde boterham gemaakt as we speak.
Wat gaat er op de jouwe?
Bij mijn broodrooster die ooit een tientje kostte bij Kruidvat blijft de starthendel niet omlaag als de stekker niet in het stopcontact zitquote:Op donderdag 4 januari 2024 08:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dit. Ik stond te wachten op de broodrooster. Maar blijkbaar had ik de stekker van de bonenmaler in het stopcontact gestoken en niet die van de broodrooster. Dus koffie.
Gelukkig, iets beter!quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:40 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat een spanning & sensatie hier
Ik ben weer min of meer levend. Gelijk ook maar weer 50% beter gemeld voor kantoor.
Water is ook weer ietwat genormaliseerd.
Gister versus vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze broodrooster is denk ik minstens 40 jaar oud dus heeft dat soort moderne fratsen niet.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mijn broodrooster die ooit een tientje kostte bij Kruidvat blijft de starthendel niet omlaag als de stekker niet in het stopcontact zit
Shoulder press is ook wel heel zwaar. En 1 kg erbij is soms echt impossibru.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Deze broodrooster is denk ik minstens 40 jaar oud dus heeft dat soort moderne fratsen niet.
Zo, ook een nieuwe 1RM op de shoulder press. Voor mij een nieuwe ervaring hoe inspannend zo'n klein aantal herhalingen kan zijn.
Ohmijngodje ja. Zelfs kleine schijfjes. Ik moet ook weer meer gaan krachttrainen maar dat is met mijn lijf moeilijk tegenwoordig. Aan de andere kant, toen ik dat vaak deed was mijn lijf ook beter te pas. Zo’n kip-ei verhaal waar ik moeilijk uit kan komen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Shoulder press is ook wel heel zwaar. En 1 kg erbij is soms echt impossibru.
Ah, dan is het logisch. Goed dat je er zo lang mee doetquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Deze broodrooster is denk ik minstens 40 jaar oud dus heeft dat soort moderne fratsen niet.
Zo, ook een nieuwe 1RM op de shoulder press. Voor mij een nieuwe ervaring hoe inspannend zo'n klein aantal herhalingen kan zijn.
Oh doodeng zo'n loopplankquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis. Momenteel is de boten op en af gaan met een soort van gevaar voor eigen leven. De loopplanken liggen zo ongeveer steil vanaf de kade. Toen ik aankwam hielp een collega (de leuningen zijn ook een dun touwtje) en toen ik vertrok stonden een aantal bewoners klaar om te helpen(tas overnemen, horken die er ook zijn en langs willen hollen tegenhouden). Paar mensen goed kunnen helpen gelukkig.
Zelfs in de air fryer. Maar toch heeft het iets heel relaxt om lekker aan tafel te zitten met een broodrooster en decadent te ontbijten.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb geen broodrooster, maar ook nooit gemist. Voor k&k pita broodjes zijn ze wel handig, maar kan ook prima in de oven op de grillstand
Boos op de tandarts of boos op je tanden dat je naar de tandarts moet?quote:
De kerk hiernaast staat in een vijver. De bomen voor de deur staan in een vijver. In de schuur staat een plas 😇quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:29 schreef Blues het volgende:
Wij hebben plots een vijvertje in de oprit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mobielfoto, onscherp
[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 04-01-2024 20:21:10 ]
uur gezeten.....quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boos op de tandarts of boos op je tanden dat je naar de tandarts moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |