Likewise!quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo veelIk dacht dat dit wel echt een centrale SC was in elk geval.
Leuk om jou eens buiten de Top 2000-reeks te zien
Gaat lastig worden inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2024 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Likewise!
Je komt zeker niet naar de meet de 14e, gezien je woonplaats?
Ken Bill vd diezelfde meet vorig jaar
quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat lastig worden inderdaadOp spiritueel niveau zal ik erbij proberen te zijn.
En hoe was Bill in het echt?
@BillDauterive we gaan je contract binnenkort maar eens openbrekenquote:Op donderdag 4 januari 2024 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Gezellig en knuffelbaar![]()
En hij probeerde mij over te laten lopen naar de ESF SC
Oh mijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:59 schreef Vanyel het volgende:
.
[..]
Ik ga niet zo snel. Was ook Hogwarts legacy aan het spelen en vond dat ik empty child niet moest combineren.
In de herkijk waardeer ik Eccleston nog wat meer trouwens.
Er was/is ook nog GRTDOJW en zoals Whis zegt zijn/waren er ook SCs als Turken etcquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Was de SC van GC nou eigenlijk altijd de KSC? Ik heb namelijk járen geleden een tijd in de SC van GC gepost en zelfs nog even gemod maar kan me niet herinneren dat het toen ook KSC was.
Zo las ik hem ookquote:Op donderdag 4 januari 2024 01:27 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh mijnwas geen
van afkeuring. Meer een
van jammer dat het alweer voorbij is. Maar voor mij blijft David Tennant toch wel de echte doctor.
Dit.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:05 schreef Tuindier het volgende:
David Tennant blijft ook wel echt mijn lievelings (en niet alleen omdat) maar de anderen begin ik ook steeds meer te waarderen. Misschien doe ik ook wel een her-kijk.
Dit. Ik stond te wachten op de broodrooster. Maar blijkbaar had ik de stekker van de bonenmaler in het stopcontact gestoken en niet die van de broodrooster. Dus koffie.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dit. Ik stond te wachten op de broodrooster. Maar blijkbaar had ik de stekker van de bonenmaler in het stopcontact gestoken en niet die van de broodrooster. Dus koffie.
Ik had nep-filet-americain. Normaal smoothiebowl of yoghurt als ontbijt, maar zo weer richting sportschool dus dan doet vloeibaar het niet zo lekker.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er wordt voor mij een geroosterde boterham gemaakt as we speak.
Wat gaat er op de jouwe?
Bij mijn broodrooster die ooit een tientje kostte bij Kruidvat blijft de starthendel niet omlaag als de stekker niet in het stopcontact zitquote:Op donderdag 4 januari 2024 08:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dit. Ik stond te wachten op de broodrooster. Maar blijkbaar had ik de stekker van de bonenmaler in het stopcontact gestoken en niet die van de broodrooster. Dus koffie.
Gelukkig, iets beter!quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:40 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat een spanning & sensatie hier
Ik ben weer min of meer levend. Gelijk ook maar weer 50% beter gemeld voor kantoor.
Water is ook weer ietwat genormaliseerd.
Gister versus vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze broodrooster is denk ik minstens 40 jaar oud dus heeft dat soort moderne fratsen niet.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mijn broodrooster die ooit een tientje kostte bij Kruidvat blijft de starthendel niet omlaag als de stekker niet in het stopcontact zit
Shoulder press is ook wel heel zwaar. En 1 kg erbij is soms echt impossibru.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Deze broodrooster is denk ik minstens 40 jaar oud dus heeft dat soort moderne fratsen niet.
Zo, ook een nieuwe 1RM op de shoulder press. Voor mij een nieuwe ervaring hoe inspannend zo'n klein aantal herhalingen kan zijn.
Ohmijngodje ja. Zelfs kleine schijfjes. Ik moet ook weer meer gaan krachttrainen maar dat is met mijn lijf moeilijk tegenwoordig. Aan de andere kant, toen ik dat vaak deed was mijn lijf ook beter te pas. Zo’n kip-ei verhaal waar ik moeilijk uit kan komen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Shoulder press is ook wel heel zwaar. En 1 kg erbij is soms echt impossibru.
Ah, dan is het logisch. Goed dat je er zo lang mee doetquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Deze broodrooster is denk ik minstens 40 jaar oud dus heeft dat soort moderne fratsen niet.
Zo, ook een nieuwe 1RM op de shoulder press. Voor mij een nieuwe ervaring hoe inspannend zo'n klein aantal herhalingen kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |