de ts is een troll. Maar los daarvan. Waarom zou het ongezond zijn? Als ze het idd doet door goede voeding en door sporten dan is er echt niks mis mee om je vetpercentage omlaag te halen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen nogmaals, de opener van dit topic heeft een ontzettend gezond normaal gewicht.
Afvallen is echt een ongezond idee.
En vetpercentage omlaag is niet afvallen? Wat is precies het verschil volgens jouquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Het doel is niet vetpercentage omlaag, haar doel.is afvallen.
Nee. Niet als je spiermassa kweekt.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En vetpercentage omlaag is niet afvallen?
Maar wat is nou precies het ongezonde? afvallen is je gewicht omlaag brengen. Wat je dus 9 van de 10x doet door vet te verbranden. Ja als je veel spieren hebt kan je ook afvallen puur door je niks te doen waardoor je spieren minder worden. maar bij 9 van de 10 gevallen heeft iemand die wilt afvallen het gewoon over vet verbranden en niks andersquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Niet als je spiermassa kweekt.
En spiermassa wilde ze niet want dan paste de rokjes niet meer.
Maar ze sport, en probeert (lukt nog niet helemaal maar oke) gezond te eten.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Afvallen is niet ongezond.
Het gaat me om de situatie van TS.
Spiermassa wil ik wel. Met het doel om sneller vet te verbranden. Het vreemde is dat mijn rokjes niet meer passen terwijl ik meer sport dan ooit tevoren. Ik kan niet achterhalen waar het aan ligt. Heb ik meer vet? Zetten mijn heupen blijvend uit na zwangerschap? Is er kans dat het nog breder word? Komt het doordat mijn spieren groter worden? Mijn truitjes beginnen nu ook strakker te worden. Bovenlichaam train ik heel licht met veel herhalingen om niet groot te worden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Niet als je spiermassa kweekt.
En spiermassa wilde ze niet want dan paste de rokjes niet meer.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:32 schreef britneycheers het volgende:
Het vreemde is dat mijn rokjes niet meer passen terwijl ik meer sport dan ooit tevoren. Ik kan niet achterhalen waar het aan ligt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
In de ochtend neem ik een proteine shake en daarna vaak een tostie of iets dergelijks of omelet dan ga ik sporten maximaal 1 uur. Vervolgens heb ik erg honger en ga ik naar de subway of de bakker, ja ik weet hetdaarna eet ik vaak wel wat gezonds tussendoor maar ik drink veel fanta en limonade op een dag. In de avond eet ik vrijwel altijd gezond en voor het slapen wat fruit of yoghurt.
Ik moet wel toegeven dat ik de afgelopen maand 3/4 keer in de week alcohol heb gedronken. Ik weet dat het niet goed is maar ik weet niet of het effect zo groot is op je lichaam. Ik had daardoor wel minder energie en kracht met sport.
Hmm die is een foto anders kun je dat niet bepalenquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Spiermassa wil ik wel. Met het doel om sneller vet te verbranden. Het vreemde is dat mijn rokjes niet meer passen terwijl ik meer sport dan ooit tevoren. Ik kan niet achterhalen waar het aan ligt. Heb ik meer vet? Zetten mijn heupen blijvend uit na zwangerschap? Is er kans dat het nog breder word? Komt het doordat mijn spieren groter worden? Mijn truitjes beginnen nu ook strakker te worden. Bovenlichaam train ik heel licht met veel herhalingen om niet groot te worden.
Belangrijk detail. Normaal gesproken sport ik minder intens, laten we zeggen 2 keer per week en dan doe ik niks aan mijn voeding. Dan blijf ik gewoon op hetzelfde gewicht. Juist nu ik echt een verandering probeer te maken gebeurt er veel maar niet wat ik wil.quote:
Doe ik morgen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm die is een foto anders kun je dat niet bepalen
Je eet meer dan je verbruikt. Hoe ziet je trainingsschema eruit?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef britneycheers het volgende:
De afgelopen 2 maanden ben ik intensief aan het sporten. 4 dagen per week train ik kracht en de andere 3 dagen maak ik wandelingen of fiets ik. Ik heb namelijk als doel om voor 1 maart ( dan ga ik op vakantie) helemaal strak te zijn.
Het probleem is dat ik niet afval maar juist aankom. Ik ben 1.65 en ben op dit moment 3 kilo aangekomen ( weeg nu 61). Nu ken ik het verhaal dat spieren zwaarder zijn maar ik pas opeens sommige rokjes ook niet meer.
Ik ben nu dus van plan strenger op voeding te zijn omdat het resultaat niet lonend is op dit moment. Heeft iemand nog advies?
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
In de ochtend neem ik een proteine shake en daarna vaak een tostie of iets dergelijks of omelet dan ga ik sporten maximaal 1 uur. Vervolgens heb ik erg honger en ga ik naar de subway of de bakker, ja ik weet hetdaarna eet ik vaak wel wat gezonds tussendoor maar ik drink veel fanta en limonade op een dag. In de avond eet ik vrijwel altijd gezond en voor het slapen wat fruit of yoghurt.
Ik moet wel toegeven dat ik de afgelopen maand 3/4 keer in de week alcohol heb gedronken. Ik weet dat het niet goed is maar ik weet niet of het effect zo groot is op je lichaam. Ik had daardoor wel minder energie en kracht met sport.
Zelfs dan kun je aankomenquote:
Das ook onzin, als je goede genen hebt en veel beweegt cq sport, kun je er knap goed uitzien en best veel van voorgenoemde eten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:00 schreef ZarB het volgende:
God nondeju![]()
Het had echt stukken leuker geweest als je dag bestond uit van die dingen waarvan mensen denken dat het heel gezond is maar ondertussen zo obeesbevorderend als maar kan. Zoals eierkoeken, liga's, optimeldrink, krentenbollen en de klapper: light chips.
Dan had het een goede trollpoging geweest.
Wat is dan precies onzin? Als je wilt afvallen moet je dat soort suikerspul mijden. Als je fantastische genen hebt zoals jij dan zul je vast niet voor een afvalpoging komen te staan dus dan kan je het wel blijven eten.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook onzin, als je goede genen hebt en veel beweegt cq sport, kun je er knap goed uitzien en best veel van voorgenoemde eten.
Dat heb ik ook, kan periodes leven van kant en klaar broodjes en de Mac tussendoor maar er toch afgetraind uit blijven zien.
Nee maar dat werkt ook niet. Zolang je minder energie eet dan je verbrand val je af, zeker met sporten erbij.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat is dan precies onzin? Als je wilt afvallen moet je dat soort suikerspul mijden. Als je fantastische genen hebt zoals jij dan zul je vast niet voor een afvalpoging komen te staan dus dan kan je het wel blijven eten.
Als iemand wil afvallen zeg je toch ook niet: 5 big macs per dag kun je prima eten hoor als je 15 kg kwijt wilt, want ik eet ze elke dag en ik blijf heel dun!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |