Behandeling niet echt, het is ongeneeslijk, maar wel te remmen en te verlichten met medicijnen, absoluut.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lang geleden wel wat over aangegeven maar niet bij een reumatoloog geweest. Is er dan nog iets van behandeling of medicatie die pijn verlicht?
Is je schutting wappie wappie?quote:Op woensdag 3 januari 2024 00:01 schreef aloa het volgende:
Toch in het weekend even de schutting checken![]()
Hij staat gelukkig nog
Bij fibromyalgie, wat ik heb, heb je ook extra last van regen en kou bij bepaalde pijnpunten. Bij mij vooral handen, benen, kaak en borstkas, maar anderen hebben weer andere plekken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb nog geen officiële diagnosestekker maar ook tig pijnpunten die met vochtig en windig weer lekker extra pijn gaan doen ja.
Als er nog 6 cm komt wordt het drEnkelinghuizen denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat betekent dat in de praktijk? Waar ligt het kritieke punt precies? Of hoe moet ik dit zien?
Weet jij of iemand dat?
Beter blijven ze altijd binnen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:51 schreef Paul het volgende:
Gelukkig moesten Amsterdammers de hele nacht binnen blijven uit voorzorg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |