Wil je een hele lijst? Het gaat toch niet om de hoeveelheid? Zoals al vele malen hier in verschillende bewoordingen is geuit, punten waarom legaal vuurwerk toegestaan zou moeten blijven:quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:48 schreef Kreator het volgende: Nog even een update met nieuwe punten waarom we vuurwerk moeten handhaven: •
Dat is al de basis, maar men kan geen argumenten vinden die dat bevestigen, dus krijgen we de hele tijd verhalen over hobby's en honden en andere vreemde vergelijkingen. Er wordt een sentiment gekweekt dat we alles willen verbieden, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de achterlijke dingen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
De basis van de hele discussie moet zijn; Is het terecht dat er zoveel ellende ontstaat door een gebeurtenis die 1 tot 2 dagen lol geeft aan een gedeelte van de bevolking?
Dit is natuurlijk gewoon een feit. Die straat was volledig opgeblazen. Hoe kun je dit nou ontkennen?quote:
JA DAT WAS EEN HEEL GRAPPIG GRAPJE OMDAT JELUI NIET OP KUNNEN HOUDEN OVER HONDEN EN HONDEN SCHUIMBEKKEN. IK SNAP DAT JE ER NIET MEE OM KUNT GAAN.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:56 schreef Straatcommando. het volgende:
''Schuimbekkend achter je laptop''
Je bent niet grappig en ook niet gevat.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is al de basis, maar men kan geen argumenten vinden die dat bevestigen, dus krijgen we de hele tijd verhalen over hobby's en honden en andere vreemde vergelijkingen. Er wordt een sentiment gekweekt dat we alles willen verbieden, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de achterlijke dingen.
[..]
Dit is natuurlijk gewoon een feit. Die straat was volledig opgeblazen. Hoe kun je dit nou ontkennen?Er zijn beelden hoor.
[..]
JA DAT WAS EEN HEEL GRAPPIG GRAPJE OMDAT JELUI NIET OP KUNNEN HOUDEN OVER HONDEN EN HONDEN SCHUIMBEKKEN. IK SNAP DAT JE ER NIET MEE OM KUNT GAAN.
Pak je alle schuimbekkende users even aan? Vooral diegene met halve standpunten graag.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
''Schuimbekkend achter je laptop''
''Opgeblazen straten''
Daar ben ik wel benieuwd naar. Ook naar de onderverdeling voor wie voor en tegen is.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Net alsof er wel een bron zou zijn waarvan je het wel zou geloven. Een langjarig onderzoek van I&O Research trok dezelfde conclusie ongeveer met onafhankelijke steekproef over verschillende lagen van de bevolking en dat geloofde je ook al niet gisteren. Volgens mij kun je je vooral niet in vinden in de uitslag.
De achterlijke dingen zijn al verboden. Alleen doet met achterlijk, met legaal of illegaal spul.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is al de basis, maar men kan geen argumenten vinden die dat bevestigen, dus krijgen we de hele tijd verhalen over hobby's en honden en andere vreemde vergelijkingen. Er wordt een sentiment gekweekt dat we alles willen verbieden, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de achterlijke dingen.
[.
Oja, ik mocht niet persoonlijk worden maar jij wel. Goed verhaal, Hans. Humor is subjectief. Vuurwerk-ellende is objectief.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en ook niet gevat.
Dit is het resultaat van legaal consumentenvuurwerk?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja, ik mocht niet persoonlijk worden maar jij wel. Goed verhaal, Hans. Humor is subjectief. Vuurwerk-ellende is objectief.
[ afbeelding ]
Als je dan een leuk voorbeeld wiltquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja, ik mocht niet persoonlijk worden maar jij wel. Goed verhaal, Hans. Humor is subjectief. Vuurwerk-ellende is objectief.
[ afbeelding ]
Dat is ontstaan door shells wat onder F4 valt wat in heel de EU al verboden is om als consument te hebben. Dus hoe je dat voorkomt met een verbod op consumenten vuurwerk is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Dit is natuurlijk gewoon een feit. Die straat was volledig opgeblazen. Hoe kun je dit nou ontkennen?Er zijn beelden hoor.
[..]
JA DAT WAS EEN HEEL GRAPPIG GRAPJE OMDAT JELUI NIET OP KUNNEN HOUDEN OVER HONDEN EN HONDEN SCHUIMBEKKEN. IK SNAP DAT JE ER NIET MEE OM KUNT GAAN.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Klopt de berichten van de oorlogsellende van legaal vuurwerk zijn niet te vinden.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt door illegaal vuurwerk en achterlijkheid. Dus als ik je goed begrijp wil jij illegaal vuurwerk al dan niet in combinatie met achterlijkheid verbieden?quote:[..]
Feiten zijn gewoon dat door honden veel meer ellende wordt veroorzaakt. Vaak ook bij kinderen.quote:[..]
Zie hier het voorbeeld van vrij verkeer van goederen. In Polen gewoon te koop in Nederland verboden. En imbecielen rijden naar Polen en blazen in Nederland een straat op.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg ik dat? Straatcommando ontkent dat er straten ontploft zijn door vuurwerk. Ik toon aan (met feiten) dat dat wel degelijk is gebeurd. Ik zeg nergens dat het te voorkomen is, of legaal vuurwerk was.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:06 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is het resultaat van legaal consumentenvuurwerk?
Gelukkig gaat Greet ervoor zorgen dat we uit de EU gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Zie hier het voorbeeld van vrij verkeer van goederen. In Polen gewoon te koop in Nederland verboden. En imbecielen rijden naar Polen en blazen in Nederland een straat op.
Juist niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Straatcommando ontkent dat er straten ontploft zijn door vuurwerk. Ik toon aan (met feiten) dat dat wel degelijk is gebeurd. Ik zeg nergens dat het te voorkomen is, of legaal vuurwerk was.
Een totaalverbod zal wel helpen dit soort incidenten te verminderen.
Dus beter controles bij de producent, vergunningen en handel. Hoe komt dit spul op de markt???quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:07 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat is ontstaan door shells wat onder F4 valt wat in heel de EU al verboden is om als consument te hebben. Dus hoe je dat voorkomt met een verbod op consumenten vuurwerk is mij een raadsel.
Merkwaardige reactiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Greet ervoor zorgen dat we uit de EU gaan.
Meen je dit nouquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:11 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Dus beter controles bij de producent, vergunningen en handel. Hoe komt dit spul op de markt???
Een hele straat opblazen nog wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Zie hier het voorbeeld van vrij verkeer van goederen. In Polen gewoon te koop in Nederland verboden. En imbecielen rijden naar Polen en blazen in Nederland een straat op.
Ik snap bij god niet hoe je zo kunt denken. We hebben nu al tientallen jaren ellende met vuurwerk. Dus JUIST NIET is echt een raar statement. We hebben nog nooit geprobeerd om vuurwerk te verbieden, laat staan in Europa.quote:
hmmmm ...........quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of jij gebruikt iemand die op missie is geweest en daar een levenslange aandoening door heeft opgelopen niet als gewetensargument. Kan ook.
Ook hier weer ; mensen die PTSS hebben opgelopen door een hondenbeet zijn er ook.
quote:Het gaat mis sinds hij in de jaren 90 op een militaire missie met schoten werd geconfronteerd.
......... nopequote:"Schoten van links en rechts. Voertuigen die onder vuur kwamen te liggen, mensen die vielen."
Komt omdat in zuid Europa knal vuurwerk gebruikt wordt in prof shows.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:07 schreef Hoppahop het volgende:
Het zou al helpen als er Europese regels komen mbt het produceren van vuurwerk. Cobra’s worden in Italie geproduceerd. Laat de EU met regelgeving komen. Bijvoorbeeld: het soort kruit, decibel etc. Alles mag nog.
Ik begon er niet mee, maar zodra je argumenten gespiegeld worden wordt je persoonlijk. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoe helpt dat totaalverbod dan? Je gaat iets dat niet de oorzaak is van dit soort incidenten verbieden, terwijl de oorzaak al wel verboden is. Kun je dat nu eens uitleggen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Straatcommando ontkent dat er straten ontploft zijn door vuurwerk. Ik toon aan (met feiten) dat dat wel degelijk is gebeurd. Ik zeg nergens dat het te voorkomen is, of legaal vuurwerk was.
Europa zal nooit vuurwerk verbieden!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap bij god niet hoe je zo kunt denken. We hebben nu al tientallen jaren ellende met vuurwerk. Dus JUIST NIET is echt een raar statement. We hebben nog nooit geprobeerd om vuurwerk te verbieden, laat staan in Europa.
Die 2 jaar totale lockdown kun je geen serieuze poging noemen.
Ik zou als ander land in elk geval eerst zeggen dat Nederland haar eigen regels moet gaan handhaven.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:15 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Europa zal nooit vuurwerk verbieden!
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap bij god niet hoe je zo kunt denken. We hebben nu al tientallen jaren ellende met vuurwerk. Dus JUIST NIET is echt een raar statement. We hebben nog nooit geprobeerd om vuurwerk te verbieden, laat staan in Europa.
Je blijft dit herhalen maar we hebben het wel geprobeerd samen met een avondklok en andere vrijheidsbenemende maatregelen. Resultaat was niet best.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Objectief zorgen honden voor meer kleine en grote ellende. Van jaarlijks wel een keertje poep onder de schoen tot doodgebeten baby's. Als je zegt dat vuurwerk achterlijk is vanwege de overlast en gevaren en het daarom verboden moet worden, dan zou je ook voor honden en vele andere hobby's moeten gaan. Tenzij je heel boos bezig bent met persoonlijke voorkeuren op anderen opdringen, maar de mensen die met honden aankomen hebben je het voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft het dan ook niet 100% tegen te houden. Stuk verminderen zal al pure winst zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
2 jaar een totaalverbod geen serieuze poging noemen, hoe kan je zo denken?![]()
enige manier om dit tegen te houden is om geen vrij verkeer van goederen meer te hebben, maar dat gaat nooit gebeuren
Er is een totaalverbod op verdovende middelen! Elk jaar zijn er meer slachtoffers! Elkaar wordt de gerelateerde criminaliteit aan verdovende middelen meer en meer! Elk jaar meer aanslagen ( met oa illegaal vuurwerk. Het illegaal wapenbezit neemt toe. Dus volgens jouw mening zal dit minder moeten wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt nu ook al optreden tegen de grootste problemen en dat gebeurt ook niet. Dat gaat opeens wel gebeuren als knalerwten en sterretjes verboden worden?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hoeft het dan ook niet 100% tegen te houden. Stuk verminderen zal al pure winst zijn
Er is vraag naar dus is er geld aan te verdienen. Dus dan is er altijd wel ergens een zwakke schakel te vinden in de ketens.quote:
Dit dus maar de nationale wetgeving conflicteert met de Europese wetgeving.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou als ander land in elk geval eerst zeggen dat Nederland haar eigen regels moet gaan handhaven.
Het is ook verkrijgbaar in andere landen, dus dat is allemaal niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Er is vraag naar dus is er geld aan te verdienen. Dus dan is er altijd wel ergens een zwakke schakel te vinden in de ketens.
En hoe belet dat Nederland om te handhaven op illegaal vuurwerk?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:21 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Dit dus maar de nationale wetgeving conflicteert met de Europese wetgeving.
Bij de fabrikanten beginnen. Echter lastig. En land als Italië staat niet bekend om haar integriteit.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Er is vraag naar dus is er geld aan te verdienen. Dus dan is er altijd wel ergens een zwakke schakel te vinden in de ketens.
Het zal allemaal wel. Hier in de wijk was daar niks van te merken. Het was dit jaar gelukkig een stuk rustiger qua vuurwerk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vuurwerk in Duitsland is vele malen goedkoper (factor 2 tot 3) dan in Nederland. Dus als er daar FORS meer wordt gehaald, komt er qua hoeveelheid gigantisch meer het land binnen. Duitsland was finaal leeggekocht dit jaar door Nederlanders. De Duitsers hadden dit nog nooit zo extreem meegemaakt.
Ik heb je in deze nog geen aanval op het sociale stelsel zien openen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:21 schreef over_hedge het volgende:
Dit topic begint een rondje te worden en we zijn weer op het zelfde punt als 2 topics terug
Moet zeggen dat ik dit jaar ook wel de indruk had dat er minder werd geknald dan vorige jaren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:23 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Hier in de wijk was daar niks van te merken. Het was dit jaar gelukkig een stuk rustiger qua vuurwerk.
Over een jaar of 20 is deze 'traditie' ook uitgeroeid. Dat gaat gewoon richting roken en Sinterklaas. Paar jaar stuiptrekkingen nog, en dan is het wel gedaan.
Ik zit nog steeds op de antwoorden te wachten van 2 topics terug. Je enige antwoord had er niks mee te maken en was een vaag verhaaltje. Meest ironische is nog wel dat je zei dat ik wegloop. En je nog steeds 0 antwoorden hebt gegeven.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb je in deze nog geen aanval op het sociale stelsel zien openen.
F4 mag officieel nergens binnen de EU verkocht worden aan consumenten. Dat het toch gebeurt is wat anders. Maar toch worden daar door internationale samenwerking stappen gezet. Paar jaar terug kon je bij de bombashop in Polen F4 producten bestellen die hun dan via de post naar Nederland sturen. Samen met de Nederlandse, Poolse en Duitse politie is die hele winkel toen opgerold. Het zal nooit verdwijnen maar juist door Europese wetgeving is er nu meer mogelijk omdat landen niet meer achter hun eigen wetgeving kunnen verschuilen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is ook verkrijgbaar in andere landen, dus dat is allemaal niet zo'n probleem.
Twee topics later nog de overwinning claimen omdat toch niemand nog gaat terugzoeken. Wat een hilarische topper ben je tochquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op de antwoorden te wachten van 2 topics terug. Je enige antwoord had er niks mee te maken en was een vaag verhaaltje. Meest ironische is nog wel dat je zei dat ik wegloop. En je nog steeds 0 antwoorden hebt gegeven.
was ook kutweerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dit jaar ook wel de indruk had dat er minder werd geknald dan vorige jaren.
Overwinning claimen? Jij begint mij weer aan te vallen uit het niks. Terwijl ik gewoon netjes de moeite genomen heb om iets van 7 vragen van je te beantwoorden. Wat je vervolgens totaal negeert om een dag later weer verder te gaan met je aanvallen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Twee topics later nog de overwinning claimen omdat toch niemand nog gaat terugzoeken. Wat een hilarische topper ben je toch.
Zoals ik al eerder vertelde. Nederland kan handhaven op het lllegaal vuurwerk. Maar handhaven op smokkel is lastig. We kunnen niet bij de landsgrenzen zomaar mensen gaan controleren. Nogmaals het schengen akkoord. Deze Europese verordening gaat voor nationale wetgeving. Het is al een drama om gericht te controleren op vreemdelingen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
En hoe belet dat Nederland om te handhaven op illegaal vuurwerk?
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
was ook kutweer
toch is er (veel) meer verkocht dan in bv 2019 voor corona
lijkt er niet op dat het dood aan het bloeden is
Dat kunnen we wel zeker wanneer het een doelgerichte en tijdelijke actie is.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:30 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder vertelde. Nederland kan handhaven op het lllegaal vuurwerk. Maar handhaven op smokkel is lastig. We kunnen niet bij de landsgrenzen zomaar mensen gaan controleren. Nogmaals het schengen akkoord. Deze Europese verordening gaat voor nationale wetgeving. Het is al een drama om gericht te controleren op vreemdelingen.
Daar hebben we de politie voor.quote:De kmar mag controleren op de vreemdelingenwet. Maar niet op goederen. Taak Douane geeft aan dat zijn alleen kunnen controleren op goederen buiten de EU uitgezonderd accijnsgoed. Het is heel lastig om een wettelijke basis te hebben om op goederen te controleren binnen de EU.
4 zinnen zonder enige waarheid erin. Je herinneren aan je postgeschiedenis is geen aanval. Je bent nooit netjes geweest en bent al helemaal niet ingegaan op alle punten. Jij bent degene die consequent alles negeert wat je niet uitkomt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Overwinning claimen? Jij begint mij weer aan te vallen uit het niks. Terwijl ik gewoon netjes de moeite genomen heb om iets van 7 vragen van je te beantwoorden. Wat je vervolgens totaal negeert om een dag later weer verder te gaan met je aanvallen.
ditquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]![]()
Dit mag toch nooit verdwijnen joh.
Fuck die klootzakken die het verpesten!
Haha het is goed met je.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
4 zinnen zonder enige waarheid erin. Je herinneren aan je postgeschiedenis is geen aanval. Je bent nooit netjes geweest en bent al helemaal niet ingegaan op alle punten. Jij bent degene die consequent alles negeert wat je niet uitkomt.
Den Haag is niet voor niets de vuurwerkhoofdstad van Nederland.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit
liever elke straat zijn eigen vuurwerkshowtje dan 1 groot 538 hipsterkutfeest op het malieveld met miss Montreal en fucking D!rect
Ik denk dat we hier al het grootste argument tegen afschaffing hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit
liever elke straat zijn eigen vuurwerkshowtje dan 1 groot 538 hipsterkutfeest op het malieveld met miss Montreal en fucking D!rect
Nou als Maan hier komt optreden ben ik bij de 538 show hoor. Moonies4life!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit
Goldband natuurlijk. Lekker hip, lekker gek!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou als Maan hier komt optreden ben ik bij de 538 show hoor. Moonies4life!
Heb ik ook een keertje zoals jou gequote.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha het is wel een goed idee ja
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:39 schreef sp3c het volgende:
en Anouk
oude Anouk was leuk, nieuwe Anouk ...
zal ook wel tegen zijn
En dan hoeft de rest van Nederland niets te vrezenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Als het verbieden van vuurwerk hier net zo´n succes wordt als het verbieden van de vreugdevuren dan wens ik Den Haag de komende jaren veel succes toe met oudejaarsnacht.
Dan heb je zo´n beetje alle korpsen uit heel Nederland nodig om de helft van Den Haag in bedwang te houden.
Laatst heeft er eentje zelfs coke gesnoven op het podium! Rebelse rakkers zijn het!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goldband natuurlijk. Lekker hip, lekker gek!
En dat ondanks een totaalverbod op cocaine.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Laatst heeft er eentje zelfs coke gesnoven op het podium! Rebelse rakkers zijn het!
Wow goede manquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Vuurwerk is gaaf!
[..]
Heb ik ook een keertje zoals jou gequote.
Wat?! Maar dan kan dat helemaal niet gebeurd zijn!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat ondanks een totaalverbod op cocaine.
Stond je om 12 uur buiten te kijken? En even een eerlijk antwoord nu.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:21 schreef over_hedge het volgende:
Dit topic begint een rondje te worden en we zijn weer op het zelfde punt als 2 topics terug
Cocaïne snuiven an sich is niet strafbaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat?! Maar dan kan dat helemaal niet gebeurd zijn!
Nee ik was ziek. Dus lag in bed.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stond je om 12 uur buiten te kijken? En even een eerlijk antwoord nu.
Maar normaal gesproken sta je gewoon leuk te kijken toch met partner en vrienden/familie?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ik was ziek. Dus lag in bed.
Maar dit heb ik je vanmiddag ook verteld. Ik heb niet perse hekel aan vuurwerk. En was vroeger zelf ook gewoon onderdeel van het probleem. Dus weet niet precies wat je wilt met deze vraag. Wat als het antwoord ja geweest was? Veranderd niks aan mijn standpunten. Want is niet dat ik tegen vuurwerkshows ben.
Je moet wel in een hokje passen he. Je kan niet én sier vuurwerk waarderen, maar wel voorstander zijn van een vuurwerk verbod. Oh, en je mag ook niet naar buiten kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ik was ziek. Dus lag in bed.
Maar dit heb ik je vanmiddag ook verteld. Ik heb niet perse hekel aan vuurwerk. En was vroeger zelf ook gewoon onderdeel van het probleem. Dus weet niet precies wat je wilt met deze vraag. Wat als het antwoord ja geweest was? Veranderd niks aan mijn standpunten. Want is niet dat ik tegen vuurwerkshows ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |