Mannenquote:Twee jaar geleden was het 11x goud naast 2x Polen en 1x België. Hoe zal het deze editie zijn?
1 akkefietjequote:Honderden verwensingen kreeg Joy Beune naar haar hoofd, toen ze laatst in Polen de team pursuit had verprutst. ,,Mijn telefoon liep vol. Ik heb niet eens alles gelezen, want daar werd ik niet echt vrolijk van. Echt héél lullige dingen. Dat ik een achterlijke, domme trien ben, weet je wel. Oké, klopt allemaal. Ben ik ook. Het was ook dom, wat me in Polen gebeurde. Superdom. Alleen...Ik vind niet dat mensen mij op één zo’n akkefietje moeten afrekenen.
Al zijn het er tien, als je iemand die je totaal niet kent, behalve van TV, dan zulke berichtjes gaat sturen ben je ook niet helemaal mentaal gezond.quote:
was het met de nk vorige week lager? Of vergelijkbaar?quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:30 schreef hhh38 het volgende:
Als we een beetje snelle tijden willen moet het op vrijdag gebeuren, want de luchtdruk gaat omhoog vliegen dit weekend.
Vrijdagmiddag 995hP
Vrijdagavond 1000hP
Zaterdagmiddag 1015hP
Zondagmiddag 1027hP
Vergelijkbaar met morgen, rond de 1000 volgens mij.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was het met de nk vorige week lager? Of vergelijkbaar?
De concurrentie ziet er anders wel indrukwekkend uit hoor!quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:44 schreef hhh38 het volgende:
Vrouwen
TS: Zou NL moeten winnen, zie geen concurrentie.
Ghiottoquote:Haar laatste nederlaag op de drie kilometer dateert van november 2022, ook in Heerenveen. "Toen had ik al een tijdje niet op een snelle baan gereden en nu zitten we weer in die situatie. Ik heb de laatste weken geprobeerd mijn techniek aan te passen aan snel ijs, maar dat is moeilijk op een langzamere baan."
Wojcikquote:"Op buitenijs moet je hard werken, in een overdekte hal heb je ineens veel meer snelheid. Het voelt makkelijker. In elk geval tijdens de trainingen, dat is prettig. Maar het zegt niet zoveel voor de wedstrijden."
Lollobrigidaquote:"Het voelt alsof ik maar zeventig procent van mijn energie heb, alsof mijn lichaam continu in energiebesparingsmodus staat. Ik moet veel rusten."
quote:Bij de laatste wereldbeker werd ze immers vijfde "Dat kwam vooral door mijn hoofd, niet door mijn benen", tempert ze de verwachtingen. "De schaatsen doen nog niet helemaal wat ik wil. Een medaille zou mooi zijn, maar ik blijf met beide benen op de grond. Ik moet eerst weer echt gevoel krijgen met het ijs."
In het geval van Wojcik wel terecht, die bakt er al anderhalf seizoen helemaal niets meer van. Misschien moet ze eens praten met Schulting als je dit zo hoort.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Buitenlandse concurrentie dekt zich alvast in.
Wiklund
[..]
Ghiotto
[..]
Wojcik
[..]
Lollobrigida
[..]
Er is gewoon te weinig tegenstand voor een fatsoenlijk EK. Het EK Allround had nog het voordeel van historie, maar dat was bij de mannen ook al 15 jaar niet meer spannend.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo toch maar eens weer schaatsen kijken, toch niet zoveel te doen vanavond. Vind het wel een matig toernooi en natuurlijk kut dat de langste en mooiste afstand ontbreekt. Schaatsen is echt wel beduidend minder leuk dan vroeger.
Redelijk cringe jaaaquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
Omdat het toch een open NK is beginnen we maar gewoon met het Wilhelmus?
Een drone lijkt mequote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:33 schreef hole1988 het volgende:
Hebben ze nu serieus een helicopter gehuurd voor shots van het thialf stadion.
Amerikaanse toestandenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
Omdat het toch een open NK is beginnen we maar gewoon met het Wilhelmus?
Je hoorde een helicopter geluid. Kunnen ze er ook onder gemonteerd hebben natuurlijk.quote:
Ohquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je hoorde een helicopter geluid. Kunnen ze er ook onder gemonteerd hebben natuurlijk.
In 2022 deden er maar 4 landen mee. Nederland trok zich terug en Rusland mocht niet meedoen vanwege corona.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige keer hadden alle deelnemers automatisch een medaille toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |