Harten zeven erover heen!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik troef die af met een klaver zeven
Die laatste was een zekere Pablo vrij goed in.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:21 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ken maar 4 spelletjes kaarten
Nederland : pesten en jokeren
Spaanse kaarten : Chinchón en escoba
escobarquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die laatste was een zekere Pablo vrij goed in.
Heb zijn buren al gebeld. Ze leggen hem aan de ketting 🤣quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg @:dotteke hou je vent effe lekker onder de duim ofzo? Ik zit niet te wachten op zijn shit!
ja vast maar het is een kaartspelletjequote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Pablo de stratenveger.
(Net gegoogled, en escoba betekent bezem?)
Nou Pablo nam alles anders wel behoorlijk serieus!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja vast maar het is een kaartspelletje
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zijn buren al gebeld. Ze leggen hem aan de ketting 🤣
Nog een uurtje en dan richting huisquote:
Rammstein is ook Duits,quote:
Correctquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Rammstein is ook Duits,
Luisteren ook veel mensen.
Maar goed. Dit is gewoon echt een toffe band!
Luistert weg als de doden hozen... Heeft er een overstroming van lijken plaats gevonden?quote:
Maar goed dat hij in zijn eigen huis is anders had ik misschien wel zware stoten ontvangenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Code geel voor een groot deel van het land.
Het betekent de dode broeken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Luistert weg als de doden hozen... Heeft er een overstroming van lijken plaats gevonden?
NOg gefeliciteerd Dev met je eerste plaatstquote:
Een overstroming van dode broekenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Luistert weg als de doden hozen... Heeft er een overstroming van lijken plaats gevonden?
Einz zwei!quote:
* DJMO verslikt zichquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dat hij in zijn eigen huis is anders had ik misschien wel zware stoten ontvangen
Ik ook niet de pest aan gekregen als ik op zaterdag in Enschede de markt opging en de kraamhouders je in het Duits aan gingen spreken en alle reclame in het duits stondquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO verslikt zich
Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht![]()
Ik heb de slappe lach hierquote:
Gewoon boze duitse woorden terugschreeuwen dat je Nederlands spreekt, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet de pest aan gekregen als ik op zaterdag in Enschede de markt opging en de kraamhouders je in het Duits aan gingen spreken en alle reclame in het duits stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |