Luistert weg als de doden hozen... Heeft er een overstroming van lijken plaats gevonden?quote:
Maar goed dat hij in zijn eigen huis is anders had ik misschien wel zware stoten ontvangenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Code geel voor een groot deel van het land.
Het betekent de dode broeken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Luistert weg als de doden hozen... Heeft er een overstroming van lijken plaats gevonden?
NOg gefeliciteerd Dev met je eerste plaatstquote:
Een overstroming van dode broekenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Luistert weg als de doden hozen... Heeft er een overstroming van lijken plaats gevonden?
Einz zwei!quote:
* DJMO verslikt zichquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dat hij in zijn eigen huis is anders had ik misschien wel zware stoten ontvangen
Ik ook niet de pest aan gekregen als ik op zaterdag in Enschede de markt opging en de kraamhouders je in het Duits aan gingen spreken en alle reclame in het duits stondquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO verslikt zich
Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht![]()
Ik heb de slappe lach hierquote:
Gewoon boze duitse woorden terugschreeuwen dat je Nederlands spreekt, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet de pest aan gekregen als ik op zaterdag in Enschede de markt opging en de kraamhouders je in het Duits aan gingen spreken en alle reclame in het duits stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |