Daarom moet je ook doorzetten en reageerde ik op de juiste reactie hieropquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Maarja dan moet je wel doorpakken en opschalen, niet halverwege je keutel intrekken als het je te lang duurt allemaal en de kosten oplopen.
Dat sterkt het wereldbeeld van zo'n figuur alleen maar en vormt bereidheid om nog veel verder te gaan.
Vandaag ook weer een drone-aanval op Kiev. Je kan dat moeilijk los zien van Westerse terughoudendheid.
ik ben ook niet bang voor de Russenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als we ons al ergens op voor moeten bereiden dan zijn het kernbommen. En zelfs die kans acht ik heel erg klein. Investeren in defensie is helemaal geen slecht idee, maar investeren omdat we bang zijn dat de Russen ons land in komen nemen? Neh.
Die van de NATRES deze zeker?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:20 schreef sp3c het volgende:
ik zocht eigenlijk die van de reservie dat die man ook een verzetje heeft in het weekened
en die van de mariniers dat de film maar beter de moeite waard kan zijn
kan ze niet vinden maar @:achja weet precies waar ik het over heb
ze staan op youtube maar ik kan ze niet vinden
PVV/BBB gestemd dus, voor wat gratis bier?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben ook niet bang voor de Russen
ik ben bang dat wij (zonder de Amerikanen) niet meer onze stempel op de wereld kunnen afdrukken en ik ben bang dat ten koste zal gaan van de hoeveelheid biertjes dat ik kan drinken iedere week ... of de kwaliteit ervan
en dat stemt mij niet vrolijk jongons!
Geeeeeef acht bierquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
PVV/BBB gestemd dus, voor wat gratis bier?
bossquote:
niet gestemdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
PVV/BBB gestemd dus, voor wat gratis bier?
ik zou de drempel wel halen denkquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tijd om je eigen partij op te starten
Bier en Burgers Bewegingquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tijd om je eigen partij op te starten
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat Trump niet kiest voor die koers. Die benaderd het hele leven zakelijk, niet vanuit emotie.
[..]
Ja dat snap ik maar dat doen ze dus niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook doorzetten en reageerde ik op de juiste reactie hierop
Die acteert vrijwel alle emotie. Hij bespeelt de meute als geen ander. Qua denken is het een rationeel persoon anders bouw je niet zo'n zaken imperium op.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Als er iemand emotioneel is, is het die oranje kleuter wel.
Dat zakenimperium is door zijn vader opgebouwd, zelf heeft "the Donald" echter meerdere faillissementen op zijn naam staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die acteert vrijwel alle emotie. Hij bespeelt de meute als geen ander. Qua denken is het een rationeel persoon anders bouw je niet zo'n zaken imperium op.
Vermogen van papa heeft ongetwijfeld geholpen maar je wordt niet zomaar president. Laat staan twee keer. Het is een volksmenner pur sang die heel slim de meute weet te bespelen en conflicten of tegenstanders op een zakelijke manier benaderd. Ook met Putin waarschijnlijk zag die hem daarom niet als bedreiging.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat zakenimperium is door zijn vader opgebouwd, zelf heeft "the Donald" echter meerdere faillissementen op zijn naam staan.
Ik zou anders deze topic niet gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja.
Het is voornamelijk een roep om geld voor zn eigen toko. Negeren dus.
2 keer nog wel. Zullen we dat eerst gewoon even afwachten?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Vermogen van papa heeft ongetwijfeld geholpen maar je wordt niet zomaar president. Laat staan twee keer. Het is een volksmenner pur sang die heel slim de meute weet te bespelen en conflicten of tegenstanders op een zakelijke manier benaderd. Ook met Putin waarschijnlijk zag die hem daarom niet als bedreiging.
Ja die plaatste ik hierboven alquote:Op donderdag 4 januari 2024 07:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Al die 'generatie Z doet het samen!' achtige reclame spotjes..
AFAIK, de acteur die hier de arts speelt is een nicht als een paardquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van de MARNS zegt me zo niks, deze blijft natuurlijk wel briljant!![]()
Kans dat Rusland hier boots on the ground krijgt is nu natuurlijk 0%. Kans dat Poetin in de toekomst een NAVO-land aanvalt en Nederland daarna een gewapend conflict kent met Rusland is aanwezig. Nu heeft Rusland daar wellicht nog niet de capaciteit voor maar als die oorlogseconomie nog eens 5 jaar op volle sterkte draait komt daar op een keer verandering in.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik moet er altijd wel een beetje om lachen als ik mensen hoor zeggen dat ze ervan overtuigd zijn dat hij hier het land komt binnen vallen. Hij komt niet eens door Oekraïne heen. Moet daarna nog door twee andere NAVO landen om überhaupt de landgrens te bereiken. Tegen die tijd is de NAVO er allang bij betrokken en is het een kwestie geworden van óf Rusland word verslagen, of wat heen en weer gegooi van kernbommen. Wat ik ook niet snel zie gebeuren.
Als we ons al ergens op voor moeten bereiden dan zijn het kernbommen. En zelfs die kans acht ik heel erg klein. Investeren in defensie is helemaal geen slecht idee, maar investeren omdat we bang zijn dat de Russen ons land in komen nemen? Neh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |