De boze man ging niet over Putin, maar over de economisch/strategische problemen die er zijn als de EU niet als 1 machtsblok optreed in de wereld.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
En die boze man gaat de EU echt niet aanvallen, ook niet als Amerika zijn handen er volledig vanaf zou trekken.
Qua Oekraïne moet je gewoon concluderen dat we genoeg hebben aan onze eigen problematiek op dit moment.
Dat hangt ervanaf of je het wilt overleven en in de wereld na zo'n oorlog wilt leven.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:03 schreef Chandler het volgende:
Sowieso is het handig om een beetje te preppen. (zorgen voor genoeg voedsel, water, stroom, kaarsen, vuur, gas etc)
Als morgen de winkels dichtgaan voor een maand hoor je mij niet huilen, ik zing het wel uit! maar een beetje beangstigend is het wel...
Sowieso, dan zijn er stukken minder mensen dus zal het leven stukken aangenamer worden!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dat hangt ervanaf of je het wilt overleven en in de wereld na zo'n oorlog wilt leven.
Ik ga gewoon de buurt rapen & pillagen. Net zoals in de films.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:03 schreef Chandler het volgende:
Sowieso is het handig om een beetje te preppen. (zorgen voor genoeg voedsel, water, stroom, kaarsen, vuur, gas etc)
Als morgen de winkels dichtgaan voor een maand hoor je mij niet huilen, ik zing het wel uit! maar een beetje beangstigend is het wel...
Met te weinig mensen wordt het niet aangenamer.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Sowieso, dan zijn er stukken minder mensen dus zal het leven stukken aangenamer worden!
Succes dan, als de wereld echt naar de verdoemenis gaat wens ik je welkom en hoop ik voor je dat je heel binnenkomt!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de buurt rapen & pillagen. Net zoals in de films.
Te weinig? wat is te weinig? als 99% van de bevolking verdwijnt zijn het er nog steeds een boel... dus nee, daar maak ik mij geen zorgen over!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Met te weinig mensen wordt het niet aangenamer.
Ik ook niet want dan ben ik er niet meerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Succes dan, als de wereld echt naar de verdoemenis gaat wens ik je welkom en hoop ik voor je dat je heel binnenkomt!
[..]
Te weinig? wat is te weinig? als 99% van de bevolking verdwijnt zijn het er nog steeds een boel... dus nee, daar maak ik mij geen zorgen over!
Het ligt er compleet aan, als ze met atoombommen beginnen is het einde zoek maar zolang de omgeving waarin ik woon niet helemaal met de grond gelijk is gemaakt zie ik kansen!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ook niet want dan ben ik er niet meer
Blijven er 80 miljoen over.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Succes dan, als de wereld echt naar de verdoemenis gaat wens ik je welkom en hoop ik voor je dat je heel binnenkomt!
[..]
Te weinig? wat is te weinig? als 99% van de bevolking verdwijnt zijn het er nog steeds een boel... dus nee, daar maak ik mij geen zorgen over!
Dan hoop ik dat jij het overleefdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:13 schreef Chandler het volgende:
[..]
Het ligt er compleet aan, als ze met atoombommen beginnen is het einde zoek maar zolang de omgeving waarin ik woon niet helemaal met de grond gelijk is gemaakt zie ik kansen!!!
Ik ben niet zo negatief op dit gebied... zie alleen maar mogelijkheden!![]()
Dan had ik liever gehad dat de bom op m'n hoofd was gevallenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
Blijven er 80 miljoen over.
Je zult er maar boterhammen voor moeten smeren 😱
Dank!quote:
Dan ligt er maar aan welke partij die oorlog wint. Zijn het de geloven/religies dan is het hier nog steeds beroerd en slecht voor de ongelovigen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf of je het wilt overleven en in de wereld na zo'n oorlog wilt leven.
Dat hoopt @GGMM ook!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij het overleefd
eh... wat?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan ligt er maar aan welke partij die oorlog wint. Zijn het de geloven/religies dan is het hier nog steeds beroerd en slecht voor de ongelovigen.
En dan blijft men religieus onderwijs geven.
Als alle mannen in de strijd gestorven zijn, maar jij hebt het nog overleefd? Nou, dan moet je gewoon moslim worden, want veelwijverij is toegestaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan ligt er maar aan welke partij die oorlog wint. Zijn het de geloven/religies dan is het hier nog steeds beroerd en slecht voor de ongelovigen.
Wat een aids staat hierquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:21 schreef torentje het volgende:
[..]
En meer mensenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik de OP lees lees ik voornamelijk defensie wil meer geld. Of ligt dat aan mij?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
En meer mensen
Staat ook iets van een onderbouwing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |