Ik heb geen goede voornemens. Nooit gehad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:47 schreef kree het volgende:
ik zou haast denken gaan we even kijken de goede voornemens voor dit jaar nu van iedereen?
Nee, ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:51 schreef kree het volgende:
tis niet eens op jaar zo eigenlijk, maar heb best wat dingen die ik wil bereiken ofzo of iig wat ik nu denk handig is?
jullie niet?
nou dat kan ook? Het hangt er zo vanaf en situatie enzo zelf. dus kan er niks over denken of zeggen. Maar ben wel benieuwd opzich ernaar. helemaal niks dan?quote:
Nee joh. ik zie altijd wel wat op mij afkomt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:54 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan ook? Het hangt er zo vanaf en situatie enzo zelf. dus kan er niks over denken of zeggen. Maar ben wel benieuwd opzich ernaar. helemaal niks dan?
Neuh go with tha flowquote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:51 schreef kree het volgende:
tis niet eens op jaar zo eigenlijk, maar heb best wat dingen die ik wil bereiken ofzo of iig wat ik nu denk handig is?
jullie niet?
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh. ik zie altijd wel wat op mij afkomt.
ik ontspoor zonder doel, dat is voor mij de harde waarheid.... dus daarom vroeg ik het me af... Als het lukt zonder ok best hoorquote:
gaat het niet om of kennis over dingen want denk daar ben ik handig in?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je zelf handiger bent dan IT
IT was laatste een half uur bezig met mij in te loggen op een onedrive van een oud account, mij lukt het in 2 minquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:03 schreef kree het volgende:
[..]
gaat het niet om of kennis over dingen want denk daar ben ik handig in?
Het is een levensstijl meer en die is lastiger als wat je kent of kunt.
ja dat is herkenbaar probleem, maarja je moet de procedure volgen he.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
IT was laatste een half uur bezig met mij in te loggen op een onedrive van een oud account, mij lukt het in 2 min
hoe was jou oud en nieuw? of althans is ook algemene vraag?quote:
Lekker rustig hier, lag op tijd in bed op oudjaarsavondquote:
quote:
Rustig vooral.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
hoe was jou oud en nieuw? of althans is ook algemene vraag?
voor mij ook wel hoor? Ik vel zo geen oordeel erover hoe het zou moeten zijn als in idee?quote:
De meeste kinderen houden echt wel van groot vuurwerk. Mijn zoontje gaat helemaal uit z'n dak als-ie het ziet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:30 schreef kree het volgende:
echt uit ervaring, ze zijn net zo blij met sterretje stokje.
Het nodig hebben om je hier beter door te voelen dan de ander.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je zelf handiger bent dan IT
Het steeds opzoeken van mijn posts en daar iets van vindenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:41 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Het nodig hebben om je hier beter door te voelen dan de ander.![]()
En hier te vermelden![]()
ik ging pas 3 uur in naar bed. Amstel Live gekekenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig hier, lag op tijd in bed op oudjaarsavond![]()
Gisteren veel aanloop gehad. Dus ook weer op tijd mijn bed in gedoken.
stukje ervan mss wel, maar hangt van de leeftijd af? iig eentje vond t maar eng enzo na paar keer en die is 6quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste kinderen houden echt wel van groot vuurwerk. Mijn zoontje gaat helemaal uit z'n dak als-ie het ziet.
nouja ik snap je.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Och ik kan niet wachten op de combi shows van vuurwerk met drones.
Dan hoeft er van mij geen consumenten vuurwerk meer te zijn.
Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk
Ah gossie.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:12 schreef kree het volgende:
weet je waar ik dus problemen mee hebt,.... al het leuke waar ik plezier mee had vroeger als kind verbieden ze nu.
fikkie stoken op strand, vuurwerk afsteken, tent bouwen in parkje, na kan nog wel Elle lang doorgaan daar heb ik problemen mee, je kunt geen leuk kind meer zij ofzo?
Ja omdat mensen niet fatsoenlijk deden rondom een paalcampingquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Fikkie stoken op het strand was vroeger ook verboden![]()
Maar dat deden wij ook gewoon.
Tent bouwen in parkje mocht ook nooit, alleen bij paalkampeerterreinen. Maar die zijn sinds een paar jaar verdwenen.
De maatschappij dat ben jij.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:13 schreef kree het volgende:
echt haat deze maatschappij zoals ie nu is en liefst zou ik eruit vluchten, maarja waar heen he.
hjmmms heb je kinderen die nu rond 5-6 zijn?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah gossie.
In de Middeleeuwen deden ze martelingen op het marktplein als vermaak. Ook maar weer invoeren? Nieuwe tijden, komen tot nieuwe inzichten
Ik heb geen kinderen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
hjmmms heb je kinderen die nu rond 5-6 zijn?
echt waar ben blij dat ik ze niet heb, want wat een kut leven hebben die met prestatie economie enzo. en meen ik echt.
deels, want weet er ook niet van, maar hoe ik het hoor klinkt t niet leuk...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Als jij van mening bent dat kinderen van 5 a 6 last hebben van de prestatie economie, is het maar goed dat jij geen kinderen hebt nee.
vertel ff jou tijd nog even dan? want volgens mij verschil je niet veel van mij?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen.
Maar die prestatie economie was in mijn tijd ook al hoorDa's niets nieuws
Max ook, die is de hele dag hyper van het vuurwerkquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste kinderen houden echt wel van groot vuurwerk. Mijn zoontje gaat helemaal uit z'n dak als-ie het ziet.
O dat trek ik echt niet meer, maar ik was dan wel om 3.30 op nieuwjaars dagquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ging pas 3 uur in naar bed. Amstel Live gekeken
Gister 9 uur weer wakker.
Maar gisteren wel half 9 naar bed gegaan6 uur wekker vanmorgen dus toch 9 uurtjes geslapen
In de jaren 90 op basisschool en zeroes middelbare werd ook wel druk gelegd op dat ik wat moest doen met mijn leven voor een goede baan. Da's echt niets nieuws en van alle tijden.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
vertel ff jou tijd nog even dan? want volgens mij verschil je niet veel van mij?
Ik ging naar bed en jij stond opquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat trek ik echt niet meer, maar ik was dan wel om 3.30 op nieuwjaars dag
nou ik zag het toch anders onder zeg maar stuk of 8 kindertjes die er waren in die leeftijd?????quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max ook, die is de hele dag hyper van het vuurwerk
nou en vond je dat ok dan? en hielp het?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de jaren 90 op basisschool en zeroes middelbare werd ook wel druk gelegd op dat ik wat moest doen met mijn leven voor een goede baan. Da's echt niets nieuws en van alle tijden.
Dude. Ik heb mij nog nooit laten verleiden door dat soort drukquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou en vond je dat ok dan? en hielp het?
nou dan ben je daar sterk in? Ik wel hoor soms. door druk van buiten af...... tis niet eens raar want denk gebeurt vaak. maarja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dude. Ik heb mij nog nooit laten verleiden door dat soort druk
Hij mocht het ook niet afsteken, maar de weg naar 00.00 uur was voor hem vooral heel spannend.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik zag het toch anders onder zeg maar stuk of 8 kindertjes die er waren in die leeftijd?????
het zal wel... paartje wel, maar merendeel niet. is observatie dus he van mij, niet een mening.
Neuh ik ben gewoon stront eigenwijs. Oh en slim dat alles mij aankwam waaien dat genoeg was voor een voldoende. Waarom dan meer doen? Er zijn leukere dingen in de wereld.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan ben je daar sterk in? Ik wel hoor soms. door druk van buiten af...... tis niet eens raar want denk gebeurt vaak. maarja.
het is een afweging ook. en denk voor kinderen is die aan de ouders.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij mocht het ook niet afsteken, maar de weg naar 00.00 uur was voor hem vooral heel spannend.
Toen mocht hij met zijn vader wat vuurwerk afsteken.
Ik heb never nooit vuurwerk voor mijn kinderen gekocht. Ik hou vanmijn kinderen en wil ze graag heel houden dus ga ze geen gevaarlijk spul geven omdat het oud en nieuw. En gelukkig vinden ze er nu ook helemaal nog niets
Hoef ik eindelijk het raam niet open te zettenquote:
dan wordt het nog kouder in de loods. Ik zit nu al met 2 truien aanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef ik eindelijk het raam niet open te zetten
Dat gebeurd wel eens vaker in de winterquote:
nou moet dat nog zien eigenlijk... dit jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel eens vaker in de winter
Ik heb geen verwarming aan, maar tis hier veel te warm in huis. Volgens mij stoken de buren zich een ongelukquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dan wordt het nog kouder in de loods. Ik zit nu al met 2 truien aan
Het is 2 januari dudequote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou moet dat nog zien eigenlijk... dit jaar.
weet ik, maargoed zie het neit meer sneeuw en ijs en koud worden enzo..... mss maar beter ook?quote:
Sneeuw en ijs is vaak meer iets voor januari / februari dan voor november / december.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maargoed zie het neit meer sneeuw en ijs en koud worden enzo..... mss maar beter ook?
hhmms laatste jaren wel eigenlijk? Maar ok dan is het vooral ellende ipv pret denk. Van mij hoeft het nu niet meer hoor? zie alweer problemen vooral...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sneeuw en ijs is vaak meer iets voor januari / februari dan voor november / december.
Mss minder in problemen denken?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
hhmms laatste jaren wel eigenlijk? Maar ok dan is het vooral ellende ipv pret denk. Van mij hoeft het nu niet meer hoor? zie alweer problemen vooral...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |