SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik haat nu alweer dat mijn wekker dus morgenochtend gaat op deze tijd.... hmmmmms damn. moet er ff weer inkomen denk.Do what you love, love what you do!![]()
not helping ouwe ! hahahaha. ugh.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:28 schreef Harrie het volgende:
ik kan morgen gewoon weer lekker blijven liggenDo what you love, love what you do!![]()
mooie altijd is dat altijd, wie hier op welke tijden werken.... hmmms nu was het ff vrij maar het is voor mij toch normaal vanaf half 6 tot uur of 4 of nog veel later.......Do what you love, love what you do!![]()
how ik ben vrij nog hoor komende dag ook enzo, maarja woensdag moet ik wel weer werken. Hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal aan je denken straks als ik me nog een keer omdraaiDo what you love, love what you do!![]()
zware dag wss iddquote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:59 schreef Harrie het volgende:
dan denk ik woendag pas aan je hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
haha het zal nooit anders zijn na tijdje vrij. komt altijd goed, maargoed je moet er weer ff inkomen hequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Hugh was het maar zo..... maar dan zit ik alweer in storingsdienst. lol. dit is mijn laatste dagje dat ik ff nog zo op deze tijd kan kletsen.quote:
niet dat jullie komende week denken dat ik dood ben ofzo, maar ok dan is t weer normale werk enzo voor me. probeer afentoe wel ff te posten als ik wat leuks heb ofzo
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:38 schreef Harrie het volgende:
verwacht je een reactiedan zou ik een ander topic proberen
![]()
![]()
wie lol, wie verwacht nu reactie? Ik niet trouwens, reageer ff en als er daar wat is op prima. anders best ook
LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Ff heeft een onzin vakantie dus hier ga je geen reactie krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:32 schreef mario390 het volgende:
hij draaide nuwouter von goes
@:FreshFruit
[ afbeelding ]![]()
tis wel grappig, ik haal er soort van lijstje onderhand uit waarvan ik denk ok die zijn leuk om ff op te reageren en sommige kan ik beter negeren. tja. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
ben ook benieuwd? Mario valt. niet op negeer lijstje trouwens. hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:46 schreef Tjalala het volgende:
Is de Nederlandse radio beter dan de Oostenrijkse?Do what you love, love what you do!![]()
ik heb op laptop geenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:46 schreef Tjalala het volgende:
Is de Nederlandse radio beter dan de Oostenrijkse?
oostenrijkse radio an![]()
wat hoor je daarop dan? want echt geen idee? weet niet of dat hetzelfde eis als hier de meeste radio?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb op laptop geen
oostenrijkse radio anDo what you love, love what you do!![]()
Ok, maar als u zou moeten kiezen tussen Nederlands of Oostenrijks?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb op laptop geen
oostenrijkse radio an![]()
hebben ze niet beetje slappe gelul in de ochtend show dan daar ook? dat vroeg ik me af? behalve alleen liedjes.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:55 schreef mario390 het volgende:
nee das elke jaar wanneer top 2000 was dann
draai ik nog en betje nporadio
Opzich mits beetje leuk gemaakt vond ik dat hier altijd wel grappig, beetje met bellen enzo?Do what you love, love what you do!![]()
welke zender luister jij eigenlijk hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:56 schreef Tjalala het volgende:
Ah, alleen voor de top 2000 dus dat u Nederlandse radio opzet.
538, qmusic, veronica & joy heb ik er meestal op staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
welke zender luister jij eigenlijk hahaha![]()
owh beetje t zeilde als ik, hangt er beetje van af hoor welke boeiend zijn, maar meestal onder rijden in ochtend of middag vind ik t wel altijd leuk beetje geklets toch ipv alleen maar liedjes, andere zenders daarvoor. radio 2 luister ik trouwens ook nog welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:02 schreef Tjalala het volgende:
[..]
538, qmusic, veronica & joy heb ik er meestal op staan.
Omdat ze jonger is bent u gestopt met haar te luisteren?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:03 schreef mario390 het volgende:
soms draaide ik ook de
a - list met annemieke
ik dacht dat zij ouder is dann ik
maar nee![]()
nee deze dagen nu heb ik zequote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:04 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Omdat ze jonger is bent u gestopt met haar te luisteren?
altijd geluisterd
ik weet erst vanaf gisteren dat
zij 79 geboren is
https://www.nporadio2.nl/djs/annemieke-schollaardt![]()
Inderdaad, kan altijd even rond klikken wat erop isquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
owh beetje t zeilde als ik, hangt er beetje van af hoor welke boeiend zijn, maar meestal onder rijden in ochtend of middag vind ik t wel altijd leuk beetje geklets toch ipv alleen maar liedjes, andere zenders daarvoor. radio 2 luister ik trouwens ook nog wel![]()
owh dat is npo denk wat ik ook wel luister, maar wissel t beetje af met rest, soms is de ene leuker soms de ander. en heb ik het niet over liedjes. maar meer het geklets.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee deze dagen nu heb ik ze
altijd geluisterd
ik weet erst vanaf gisteren dat
zij 79 geboren is
https://www.nporadio2.nl/djs/annemieke-schollaardtDo what you love, love what you do!![]()
haha ja doe ik ook, heb zo een soort van lijstje die ik snel kan doorklikken ook idd, maar staat ongeveer het zelfde in als wat jij hebt, dat is wel grappig.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:07 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Inderdaad, kan altijd even rond klikken wat erop is
sucks he?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:18 schreef Tjalala het volgende:
Zo ook maar weer ff op het werk gaan kijken
maarja moet wel weer ook na ff vrij?Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad, het moet maar weer ffquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
sucks he?
maarja moet wel weer ook na ff vrij?![]()
ik twijfel nog want er is weer zo'n teams vergadering, ik kan hem btw slippen maar denk handig om ff te luisteren. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
iets beter vertellen maatje in titel want vind het zo nietquote:
haha, ja soms is het wel handig om wel eens mee te luisterenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik twijfel nog want er is weer zo'n teams vergadering, ik kan hem btw slippen maar denk handig om ff te luisteren. hahaha![]()
Cant Stop this Thing..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
iets beter vertellen maatje in titel want vind het zo niet![]()
ik denk het ook, maar dat is wel buiten betaalde uren voor mij. maargoed is beetje geven en nemen soms.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:22 schreef Tjalala het volgende:
[..]
haha, ja soms is het wel handig om wel eens mee te luisterenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk het ook, maar dat is wel buiten betaalde uren voor mij. maargoed is beetje geven en nemen soms.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-01-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Harrie / 346 / +296 / +50 / 214 / 316
2. Mazikeen / 140 / +137 / +3 / 145 / 193
3. Mickytjuh / 97 / +97 / +0 / 81 / 123
4. kree / 82 / +0 / +82 / 66 / 109
5. HappyCharly / 80 / +38 / +42 / 83 / 111
6. Tjalala / 61 / +48 / +13 / 56 / 112
7. Ply_ / 52 / +52 / +0 / 86 / 114
8. mario390 / 46 / +21 / +25 / 30 / 51
9. KillemWieft / 41 / +12 / +29 / 75 / 99
10. Grrrrrrrr / 18 / +18 / +0 / 33 / 48
11. chufi / 18 / +18 / +0 / 38 / 62
12. MizzezAmy / 17 / +3 / +14 / 39 / 52
13. devzero / 17 / +10 / +7 / 23 / 39
14. hemarookworst / 16 / +15 / +1 / 60 / 77
15. DerRabbit / 14 / +14 / +0 / 37 / 48
16. gebrokenglas / 12 / +12 / +0 / 31 / 42
17. Fogel / 12 / +12 / +0 / 20 / 32
18. Paul / 10 / +10 / +0 / 9 / 14
19. DJMO / 8 / +8 / +0 / 4 / 7
20. M_0_0_N / 4 / +4 / +0 / 17 / 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
tune er wel ff bij in zo via de teams, kan geen kwaad want toch wakker....Do what you love, love what you do!![]()
tis hier niet anders trouwens... Hmms missen technisch personeel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:33 schreef Mazikeen het volgende:
Gaan we weer. Nieuw jaar, minder mensen op het werk. En nog steeds koudDo what you love, love what you do!![]()
gaat nu alweer cjaptoscjh via teams voor werk, maargoed what else is new. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Hier zijn er 2 eindelijk opgerot.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:39 schreef kree het volgende:
[..]
tis hier niet anders trouwens... Hmms missen technisch personeel.
Maar ja dat betekent wel minder mensen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
wow hioe chaotisch kan het zijn, hahaha naja moet er altijd wel weer om lachen dit soort werk besprekingen. maar ok tis min of meer weer allemaal duidelijk
oeh werk je bij mij? hahaha lol.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hier zijn er 2 eindelijk opgerot.
Maar ja dat betekent wel minder mensen.
Kon ze liever kwijt enzo, maaergoed toch zijn ze nodig.Do what you love, love what you do!![]()
omg eugh zo geen zin in ff morgen, damn. hahaha moet daar ff weer op gang in komen hoor met werk. LOLDo what you love, love what you do!![]()
tis kan het niet "slakken" ook ofzo. tis serieuze dingen enzo en tja wil niet iemand echt onder stroom zetten ook. en dat is wel de verantwoording, dus ok. naja. weer serieus verder nu na weekjes blabla.Do what you love, love what you do!![]()
wel beetje waar je voor betaald krijgt ook.... en dat is best ok.Do what you love, love what you do!![]()
ik begrijp btw hoe lastig het allemaal is voor op kantoor om een grafiek met excel in elkaar te zetten is enzo.....
maar goed dit is meer hands on voor mij en praktisch. dus tja. beide kan trouwens groot verschil maken want schat het praktische niet onder in theorie achter bureau. maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo @Harrie bijna 300 punten gehaald gisteren
Hey Kreequote:nog de beste wensen voor 2024
Douche bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey DJMOquote:
jij ook dott. hoop op goed jaar voor jequote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kreenog de beste wensen voor 2024
Ik moet echt minder hard feesten hoor. Rug zit op slotTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hopelijk schiet je rug snel van het slot af,quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet echt minder hard feesten hoor. Rug zit op slotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mazquote:Mooie dagen gehad?
ik zou haast denken gaan we even kijken de goede voornemens voor dit jaar nu van iedereen?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: