quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:38 schreef Harrie het volgende:
verwacht je een reactiedan zou ik een ander topic proberen
Ff heeft een onzin vakantie dus hier ga je geen reactie krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:32 schreef mario390 het volgende:
hij draaide nuwouter von goes
@:FreshFruit
[ afbeelding ]
ben ook benieuwd? Mario valt. niet op negeer lijstje trouwens. hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:46 schreef Tjalala het volgende:
Is de Nederlandse radio beter dan de Oostenrijkse?
ik heb op laptop geenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:46 schreef Tjalala het volgende:
Is de Nederlandse radio beter dan de Oostenrijkse?
wat hoor je daarop dan? want echt geen idee? weet niet of dat hetzelfde eis als hier de meeste radio?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb op laptop geen
oostenrijkse radio an
Ok, maar als u zou moeten kiezen tussen Nederlands of Oostenrijks?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb op laptop geen
oostenrijkse radio an
hebben ze niet beetje slappe gelul in de ochtend show dan daar ook? dat vroeg ik me af? behalve alleen liedjes.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:55 schreef mario390 het volgende:
nee das elke jaar wanneer top 2000 was dann
draai ik nog en betje nporadio
welke zender luister jij eigenlijk hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:56 schreef Tjalala het volgende:
Ah, alleen voor de top 2000 dus dat u Nederlandse radio opzet.
538, qmusic, veronica & joy heb ik er meestal op staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
welke zender luister jij eigenlijk hahaha
owh beetje t zeilde als ik, hangt er beetje van af hoor welke boeiend zijn, maar meestal onder rijden in ochtend of middag vind ik t wel altijd leuk beetje geklets toch ipv alleen maar liedjes, andere zenders daarvoor. radio 2 luister ik trouwens ook nog welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:02 schreef Tjalala het volgende:
[..]
538, qmusic, veronica & joy heb ik er meestal op staan.
Omdat ze jonger is bent u gestopt met haar te luisteren?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:03 schreef mario390 het volgende:
soms draaide ik ook de
a - list met annemieke
ik dacht dat zij ouder is dann ik
maar nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |