SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik haat nu alweer dat mijn wekker dus morgenochtend gaat op deze tijd.... hmmmmms damn. moet er ff weer inkomen denk.Do what you love, love what you do!![]()
not helping ouwe ! hahahaha. ugh.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:28 schreef Harrie het volgende:
ik kan morgen gewoon weer lekker blijven liggenDo what you love, love what you do!![]()
mooie altijd is dat altijd, wie hier op welke tijden werken.... hmmms nu was het ff vrij maar het is voor mij toch normaal vanaf half 6 tot uur of 4 of nog veel later.......Do what you love, love what you do!![]()
how ik ben vrij nog hoor komende dag ook enzo, maarja woensdag moet ik wel weer werken. Hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal aan je denken straks als ik me nog een keer omdraaiDo what you love, love what you do!![]()
zware dag wss iddquote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:59 schreef Harrie het volgende:
dan denk ik woendag pas aan je hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
haha het zal nooit anders zijn na tijdje vrij. komt altijd goed, maargoed je moet er weer ff inkomen hequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Hugh was het maar zo..... maar dan zit ik alweer in storingsdienst. lol. dit is mijn laatste dagje dat ik ff nog zo op deze tijd kan kletsen.quote:
niet dat jullie komende week denken dat ik dood ben ofzo, maar ok dan is t weer normale werk enzo voor me. probeer afentoe wel ff te posten als ik wat leuks heb ofzo
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:38 schreef Harrie het volgende:
verwacht je een reactiedan zou ik een ander topic proberen
![]()
![]()
wie lol, wie verwacht nu reactie? Ik niet trouwens, reageer ff en als er daar wat is op prima. anders best ook
LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Ff heeft een onzin vakantie dus hier ga je geen reactie krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:32 schreef mario390 het volgende:
hij draaide nuwouter von goes
@:FreshFruit
[ afbeelding ]![]()
tis wel grappig, ik haal er soort van lijstje onderhand uit waarvan ik denk ok die zijn leuk om ff op te reageren en sommige kan ik beter negeren. tja. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
ben ook benieuwd? Mario valt. niet op negeer lijstje trouwens. hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:46 schreef Tjalala het volgende:
Is de Nederlandse radio beter dan de Oostenrijkse?Do what you love, love what you do!![]()
ik heb op laptop geenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:46 schreef Tjalala het volgende:
Is de Nederlandse radio beter dan de Oostenrijkse?
oostenrijkse radio an![]()
wat hoor je daarop dan? want echt geen idee? weet niet of dat hetzelfde eis als hier de meeste radio?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb op laptop geen
oostenrijkse radio anDo what you love, love what you do!![]()
Ok, maar als u zou moeten kiezen tussen Nederlands of Oostenrijks?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb op laptop geen
oostenrijkse radio an![]()
hebben ze niet beetje slappe gelul in de ochtend show dan daar ook? dat vroeg ik me af? behalve alleen liedjes.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:55 schreef mario390 het volgende:
nee das elke jaar wanneer top 2000 was dann
draai ik nog en betje nporadio
Opzich mits beetje leuk gemaakt vond ik dat hier altijd wel grappig, beetje met bellen enzo?Do what you love, love what you do!![]()
welke zender luister jij eigenlijk hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:56 schreef Tjalala het volgende:
Ah, alleen voor de top 2000 dus dat u Nederlandse radio opzet.
538, qmusic, veronica & joy heb ik er meestal op staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
welke zender luister jij eigenlijk hahaha![]()
owh beetje t zeilde als ik, hangt er beetje van af hoor welke boeiend zijn, maar meestal onder rijden in ochtend of middag vind ik t wel altijd leuk beetje geklets toch ipv alleen maar liedjes, andere zenders daarvoor. radio 2 luister ik trouwens ook nog welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:02 schreef Tjalala het volgende:
[..]
538, qmusic, veronica & joy heb ik er meestal op staan.
Omdat ze jonger is bent u gestopt met haar te luisteren?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:03 schreef mario390 het volgende:
soms draaide ik ook de
a - list met annemieke
ik dacht dat zij ouder is dann ik
maar nee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: