nee deze dagen nu heb ik zequote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:04 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Omdat ze jonger is bent u gestopt met haar te luisteren?
Inderdaad, kan altijd even rond klikken wat erop isquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
owh beetje t zeilde als ik, hangt er beetje van af hoor welke boeiend zijn, maar meestal onder rijden in ochtend of middag vind ik t wel altijd leuk beetje geklets toch ipv alleen maar liedjes, andere zenders daarvoor. radio 2 luister ik trouwens ook nog wel
owh dat is npo denk wat ik ook wel luister, maar wissel t beetje af met rest, soms is de ene leuker soms de ander. en heb ik het niet over liedjes. maar meer het geklets.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee deze dagen nu heb ik ze
altijd geluisterd
ik weet erst vanaf gisteren dat
zij 79 geboren is
https://www.nporadio2.nl/djs/annemieke-schollaardt
haha ja doe ik ook, heb zo een soort van lijstje die ik snel kan doorklikken ook idd, maar staat ongeveer het zelfde in als wat jij hebt, dat is wel grappig.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:07 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Inderdaad, kan altijd even rond klikken wat erop is
sucks he?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:18 schreef Tjalala het volgende:
Zo ook maar weer ff op het werk gaan kijken
Inderdaad, het moet maar weer ffquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
sucks he?
maarja moet wel weer ook na ff vrij?
ik twijfel nog want er is weer zo'n teams vergadering, ik kan hem btw slippen maar denk handig om ff te luisteren. hahahaquote:
iets beter vertellen maatje in titel want vind het zo nietquote:
haha, ja soms is het wel handig om wel eens mee te luisterenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik twijfel nog want er is weer zo'n teams vergadering, ik kan hem btw slippen maar denk handig om ff te luisteren. hahaha
Cant Stop this Thing..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
iets beter vertellen maatje in titel want vind het zo niet
ik denk het ook, maar dat is wel buiten betaalde uren voor mij. maargoed is beetje geven en nemen soms.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:22 schreef Tjalala het volgende:
[..]
haha, ja soms is het wel handig om wel eens mee te luisteren
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk het ook, maar dat is wel buiten betaalde uren voor mij. maargoed is beetje geven en nemen soms.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-01-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |